Totta, mutta tuon päivityksen myötä se tarkoittaa käytännössä sitä, että se sitoo yhden pelaajan kiinteästi bunkkerin katolle koko ajan. Nyt jos turrettia ruvetaan paukuttamaan, kerkiää vielä huutamaan jonkun korjaamaan. Jos se kohta putoaa kolmella kudilla, niin ei kerkiä korjausmies enää ajoissa juosta paikalle ja kiivetä tikkaita ylös kun turretti on jo alhaalla. Jatkossa varsinkin hakeutuvat singot syövät turretteja aamupalaksi.
Itse olen ainakin harrastanut todella paljon tuota turretin korjailua ja se on ollut mielestäni ihan ok nykyisellään. Ei minua ole haitannut vaikkei siitä mitään ekstraa ole saanut, saahan siitä pisteitä korjaamisesta ja ennen kaikkea hyvän mielen kun pitää turretin mukana pelissäMutta jos jatkossa se tarkoittaa sitä, että pitäisi joka matsi vain maata bunkkerin katolla hitsipilliä ihaillen, niin kyllä siinä vähän rupeaa peli-ilo kärsimään. Tietysti yksi voisi olla, että snipu ottaa kantoon korjaussarjan ja menee bunkkerin katolle sniputtelemaan.

LinkBack URL
About LinkBacks
Siteeraa
Mutta jos jatkossa se tarkoittaa sitä, että pitäisi joka matsi vain maata bunkkerin katolla hitsipilliä ihaillen, niin kyllä siinä vähän rupeaa peli-ilo kärsimään. Tietysti yksi voisi olla, että snipu ottaa kantoon korjaussarjan ja menee bunkkerin katolle sniputtelemaan.