Google tai muu hakukone
Pelilehtien foorumit
Muut pelifoorumit
KonsoliFIN oli ensimmäinen paikka mistä katsoin
Muu (kerro ketjussa)
Kaveri antoi vinkin
Tämä on keskustelu Miten löysit KonsoliFINin MAG-klaanit?, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Aluksi se että en tarkkaan muista miten löysin konsolifinin, mutta kun olen seuraillut liki päivittäin lööppejä etusivuilta ja kuunnellut podcasteja ...
Aluksi se että en tarkkaan muista miten löysin konsolifinin, mutta kun olen seuraillut liki päivittäin lööppejä etusivuilta ja kuunnellut podcasteja niin pakkohan se oli magin hommattua kokeilla liittymistä... |
PSN. saigonen
Olin pelaamassa sattumalla KFS klaanin jäsenien kanssa ja kyselin että pääseekö mukaan.sattumien kauppaa |
Näin ampparit.comissa uutisen kutsusta peli-iltaan ja siitä se sitten lähtikin--> rekisteröinti foorumille-->ilmottautuminen KFS riveihin--> pelaamaan. |
vanhoja konsolifin podcasteja kuunellen löytyi. Kannattaa kuunella konsolifin podcasteja pelaaja podcastien sijaan. Parempi meno konsolifinissä. |
ikuisuuden vanha ketju.. googlen avulla löysin perille. 70 tuntia pelasin yksin. nyt mittarissa 500 tuntia ( kaikki yht laskettuna) edelleenkin paras peli minkä olen ostanut! Kiitoksia kaverit. |
youtube videoita magista katselin ja pisti silmään tämä klaani... |
taisi olla muuten joku kaveri vinkata että joku matsi-homma olis tiedossa. no samalla tiellä ollaan eli turpa täynnä taas.ihmisiä me taidetaan olla kaikki joten jokaisellla voi olla jotain menoa joten valitetttavasti aina olla paikallla!!elämä ensin sitten pellit!!!!!!!! |