Tämä on keskustelu KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Oli kyllä helvetin mukava klaani-ilta kyseessä! ennätyspelaaja määrät paukkui monta kertaa ja hauskaa kyllä riitti. Itsellä peli rupesi muutaman taikajuoman ...
Oli kyllä helvetin mukava klaani-ilta kyseessä! ennätyspelaaja määrät paukkui monta kertaa ja hauskaa kyllä riitti. Itsellä peli rupesi muutaman taikajuoman jälkeen sujumaan hyvin. 20-22 aikana pelit meni päin helvettiä ja heti sen jälkeen paukkui myös omat ennätykset kun erään matsin lopussa näytti lukemia 60-7 tappo/kuolemat suhteissa ja siinä tulikin myös 22 tapon uudet putkiennätykset. |
Ehdottomasti paras klaani-ilta johon olen osallistunut! (Ja järjestyksessään toinen) Vaikka pelit sujuivatkin itseltäni melko ailahtelevasti ja mikkikin temppuili, niin hauskaa oli silti. Toki peli jäätyi kolme kertaa, mutta mitäpä noista. Nyt vielä Overkill soimaan ja unten maille. Kiitoksia. |
Oli mahtavuutta! Kiitokset kaikille |
Paras peli-ilta tähän mennessä !! |
Kiitos hienosta peli-illasta taas vaihteeksi. |
Menee ohi aiheen, mutta tulisin kyllä mielelläni mukaan. Töitten jälkeen aikani vaan menee 2- ja 4 -vuotiaiden poikien kanssa ja kun aloitatte noin ajoissa, ei mahdollisuutta tulla mukaan. Vasta 20.00 - 21.30 saan pojat nukkumaan, niin sitten vasta kerkeisi. Tosin pitkälti nuo muutamat tunnit menee törkkiessä KonsoliFINiä pintaa syvemmältä, katselen tv, niin pelaamiseen jää ikävän vähän aikaa. Toki pelailenkin, mutta KonsoliFIN tuppaa ajamaan etusijalle. Tietty välillä on niin väsynyt, että ei jaksa kun korkeentaa yksin jotakin vääntää. Podcastia kuunnellessa tajusin, että esim viime vuonna rääpin monia pelejä, mutta taisin vain yhden saada läpi. |
Nyt pelaan:
Hienot oli pelit taas, kiitos järjestäjille ja osannottajille! |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Vaikka nuo aloitusajat ovat aika aikaisin, niin eniten pelaajia linjoilla alkaa olla klo 21 kieppeillä. Viikolla pelaajia riittää hyvin puolen yön, yhden tietämille, viikonloppuisin myöhempäänkin. |
"That's it man, game over man, game over!"
-Pvt. Hudson
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Ei ihme, että Zipper ei löydä ongelmaa, kun tämä jäätyily tuntuu menevän ihan miten sattuu. Joitakin vaivaa koko ajan, joitakin vain joskus. |
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
Se oli kyllä maukas voitto. Minuuttikin pitempään, niin takkiin olisi tullut. Karttanahan oli siis Alyeska Terminus, jossa puolustettiin Ravenia vastaan. Aivan käsittämätön matsi oli. Alkuun tuntui että nousevan auringon maan pojat pyyhkii yli aaltona. Taisi startegisesti huonoimmalla mahdollisella hetkellä tulla porukalla massajäätyminenkin, kun bunkkeriketju meni alas parissa minuutissa. Bonuksena yksi huonoimmista komppapäälliköistä, kun on vastaan tullut, niin soppa oli valmis. Ilmoitteli mm. 29 minuutin kohdalla, että Tactical Refresh tulee 20min kohdalla. Ei edes joukkuuenjohtajana toimineen harriharin pyynnöt tuottaneet tulosta. Rapiata. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Jokunen äijä siel aina pyörähti heittimillä, itse juoksin sinne bunkkerilinjan kaatumisen jälkeen aina. Lähinnä se oli että respalta sinne, heittimet kuntoon, 3x RPG:llä hekoon, vihujen aalto (tai 3-4 äijää) pyyhkäisi yli ja uudestaan respalta vauhtia. |
Tiukille kyllä veti, ja töitä sai tehdä kaksin käsin. Itse kävin korjaamassa heittimiä, hakemassa kirjaimia takaisin ja jonkun aikaa partioin toisen laidan heittimen luona suojaamassa korjaajia ja siivoamassa sabotoijat pois. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Tuttua huttua täälläkin. Tiukoissa paikoissa pitäisi vain itsekin muistaa huudella pari tappajaa mukaan puolustamaan hitsiporukalle. Ei vaan muista koskaan tuota huudella tyyliin "minä ja xxx mennään hitsaa mortaria, tule xxxx vahtiin". |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
Joo, ei oo montaa domia tullut 2.0:n jälkeen pelattua. Veikkaisin, että tuo ja uusien pelaajien runsas määrä vaikeutti meillä tuota eilen. Mutta vinkkinä, kyllä Tamsenin saa korjaussarjan kanssa. Mulla on yks setti jossa on Tamsen, medkit, repairkit ja sensor jammer. SIt kyllä juostaan pelkät kaprihousut jalassa ja taisi vaimennin jäädä pois loadoutista, mutta toimii muuten. |
PSN ID: Ukkosenjumala
No niin hyvät taistelijat. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
Piru pitkästä aikaa ajankohta, joka ei itselle sovi. Mutta pitäkää SVERin lippua korkealla ja hyvä meininki päällä. |
Itse en taida päästä osallistumaan. Netti ongelmia ps3:sen kanssa... |
kappas, tänään piti infot teille laittaa, mutta Ramtoi ennätti ensin |