Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 21 - 40 / 40

KFR/KFV-peli-illat

Tämä on keskustelu KFR/KFV-peli-illat, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin pouget No hitto. Mie taidan tänään jättää leivän ostamatta (oluet kuitenkin ostan) ja satsata euron b-rappuun. Nykäsen ...

Jäsen Deriwon:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

PSN ID: Deriwon

Vastaus: KFR/KFV-peli-illat

Lainaus Viestin lähetti alunperin pouget (Näytä viesti)
    No hitto. Mie taidan tänään jättää leivän ostamatta (oluet kuitenkin ostan) ja satsata euron b-rappuun. Nykäsen hahamon Valorille, todennäköinen nimi vouget, ellei ole jo otettu (epäilen vaffasti).
    B-slotin ukon nimi on sama mikä on PSN-tunnus.

Jäsen
    Paikka
    Kotka
    Gamer IDt

PSN ID: meshuggahs

Kiinnostaisi tuo valorin b-slotti myös hieman, mutta vähän pelottaa jos sielä onkin pelkkiä turkulaisia!

Mutta tosiaan, jos saadaan jotain virallista KFV-iltamaa pystyyn niin kyllä sitä senverta voisi ainakin aktivoida tuota toistakin slottia. Yksin hermot ei siellä kestänyt pätkääkään...

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Laapo

Lainaus Viestin lähetti alunperin meshuggahs (Näytä viesti)
    Kiinnostaisi tuo valorin b-slotti myös hieman, mutta vähän pelottaa jos sielä onkin pelkkiä turkulaisia!

Täysin sama homma täällä, elikä mahdollinen turkulaisten määrä valorilla järkyttää hieman jo valmiiksi. Olen kuitenkin valmis ottamaan riskin ja tekeen b-slotin valorille jos vain muutama muukin(Manselainen) tekee.

Jäsen Rottamopo:n Avatar
    Paikka
    Kirkkonummi
    Blogahduksia
    5
    Gamer IDt

Gamertag: JanisMASHER PSN ID: JanisMASHER

Jos jotain valori settiä saadaan kasaan, niin pistetään peli-iltaa pystyyn. Voisin ainakin olla mukana.
    Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.

Jäsen Krapulakeiju:n Avatar
    Paikka
    Nastola
    Gamer IDt

PSN ID: Krapulakeiju

Nyt on sitten C-slottikin käytössä ja ukko Valorilla tehtynä. Ennestään olinkin jo SVERillä ja Ravenilla...

Jäsen Rottamopo:n Avatar
    Paikka
    Kirkkonummi
    Blogahduksia
    5
    Gamer IDt

Gamertag: JanisMASHER PSN ID: JanisMASHER

Jos joku ehtii, niin tuonne voi järkkäillä jotain häppeninkiä. Voidaan muuttaa sitten tuota nimeä.
    Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.

Jäsen honkkiss:n Avatar
    Paikka
    tuusula
    Gamer IDt

PSN ID: honkkiss

B ja C slotit on nyt avattu, joten koko rintamalla taistellaan ainakin kuukausi. Pahinta on aloittaa kaksi paikkaa nollasta

Jäsen pouget:n Avatar
    Paikka
    Siuntio
    Gamer IDt

PSN ID: pouget

B-hahmo avattuna. Kuten Deriwon jo korjasikin, nimi on sama kuin PSN-tunnari. Täytyypä käydä ilmoittautumassa KFV-klaanille.

Tänään sitten ensimmäiset rypemiset Valorin joukoissa ja huomenna takaisin kotiin, tuttuihin maisemiin.

Paikka
    Turku
    Gamer IDt

Eilen herättelin toivoa että oltais saatu muutamat KFV vs. KFS matsit aikaiseksi, mutta siinä kävikin niin että olin yksin KFV:n puolella. Noh, ei siinä mitään, tuli ainakin pari asiaa selväksi:

1. oli ihan hemmetin kivaa joinata samaan matsiin KFS:ää vastaan, kun tiesi ketä on vastassa, ja pääsi vähän poikia härnäämään. Ainakin siinä ekassa matsissa ownasin niin sitä (teidän) oikean puolen bunkkerin KFS jengiä että huh huh.

2. Valorin randomeista ei ole mitään hyötyä. Kaksi matsia todisti sen. Toisessa matsissa olin ryhmän paras 44 tapolla ja ryhmän toisiksi parhaalla oli 6 tappoa. Toisessa pelissä mulla oli 39 tappoa ja toiseksi parhaalla 9 tappoa. Voitte kuvitella kuinka tuskaista se on edetä ja yrittää huutaa mikkiin että hyökätkää laita bunkkeriin älkääkä jousko suoraan eteenpäin. Eihän siitä mitään tullut, joten matsin puolivälissä lopettelin ne komennot ja vaan yritin vihollislinjan taakse kiusaamaan KFS:ää

Eli kuten sanoin, kivaa oli kiusata teitä, ja lupaan että varmasti jatkossakin tulette näkemään minut siellä toisella puolella. Saatan salakavalasti joinata teidän matsiin ja sitten yks kaks... puukko vilahtaa
    Last edited by Deriwon; 16.01.2011 at 13:20.

Jäsen / [FL]
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Wernester

Olikos sitä kiinnostuneita Ravenille? Valorin olen jo veteroinut, joten se ei enää kiinnosta. Jos löytyy porukkaa, niin voihan sitä sijoittaa B-slottiin ja tehä ukko Ravenille.
    Werner Doom...aka Dowe or Wernester Pelaan nykyisin...
    MAG (S.V.E.R.), Live Texas Hold'em Poker, Lord of the Rings Online

Jäsen
    Paikka
    tre
    Gamer IDt

PSN ID: luumunaama

Lainaus Viestin lähetti alunperin Wernester (Näytä viesti)
    Olikos sitä kiinnostuneita Ravenille?
    Minä ajattelin tourin Ravenilla ainakin ottaa kunhan Zipper laittaa toimivaan kuntoon slotit dl-versiossa. Mulla kun ei toimi slotit myöskään pelin levyversion kanssa.
    strollers.cjb.net

Paikka
    Turku
    Gamer IDt

no niin saadaan vähän KFV:täkin heräteltyä. Tänään meitä oli jo 7 online parhaimmillaan. Vois koitella vähän ottaa matsia myös KFS:än kanssa. Ja selvästi huomaa että on tiukempia Kaappaus-matseja Valorin puolella. Saa oikein tosissaan pelata.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Kyllä minä eilen kirosin, kun Deriwon tulit siinä sabossa puukottamaan selkään. Koitin koko loppu pelin ajan löytii sinut, mutta ei törmätty kertaakaan uudestaan. Enkä törmännyt muihinkaan KFV:iin. Muitten mikeistä kyllä kuului "perkelee Deriwon!"...

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: peltola1

Lainaus Viestin lähetti alunperin Wernester (Näytä viesti)
    Olikos sitä kiinnostuneita Ravenille? Valorin olen jo veteroinut, joten se ei enää kiinnosta. Jos löytyy porukkaa, niin voihan sitä sijoittaa B-slottiin ja tehä ukko Ravenille.
    itellä ois jo käyttäjä tuol ravenil, millos sitä aina pelaillaa kun ite oon nähny paikalla yleensä mahtavat 2 henkee

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Laapo

Lainaus Viestin lähetti alunperin Heppux007 (Näytä viesti)
    Kyllä minä eilen kirosin, kun Deriwon tulit siinä sabossa puukottamaan selkään. Koitin koko loppu pelin ajan löytii sinut, mutta ei törmätty kertaakaan uudestaan. Enkä törmännyt muihinkaan KFV:iin. Muitten mikeistä kyllä kuului "perkelee Deriwon!"...
    Ite hyppäsin siinä sabossa lähtöpaikalta alas ja jo ennen siltaa tuli Deriwonin puukosta niskaan.. Siinä kohtaa oli ohjain lähellä lähtee kuutakiertävälle radalle ku muutenki oli menny päin per...tä!

Jäsen Appura:n Avatar
    Gamer IDt

PSN ID: Appura

Nyt mä oon vähän pettynyt! Minkä takia KFS ei halunnut ottaa yhteislähtöä KFV vastaan? Se sabo oli mukavaa missä te KFS hyökkäsitte ja veitte voiton. Meitä Valorilla oli vajaa ryhmä KFV jengii ja KFS oli alun toista. Deriwon monesti kysy chatissa jos yhteislähtöä, mutta ei siihen ei tullu juuta eikä jaata. Itekkin tein ton b-miehen tonne Valorille juuri siinä toivossa, että pääsis tuttuja KFS jamppoja vastaan joskus taistelemaan. Kysyn vaan miks yhteislähdöt ei onnistu?
    Appura

Jäsen
    Paikka
    Nurmes
    Gamer IDt

PSN ID: JebaJeba

No niin! Laitettaanpa tänne ettei mene enemmän offariksi tuolla muualla. Ja saa kohta pelätä että Ramtoi tulee uniinki pelottelemaan! No ei vaineskaa...

Mut äkkiseltään laskin että meitä ois aktiivisia SVERiläisiä B-slotin Valorille omaavia ainakin 17 zipaletta! + tietenki jo Valorilla olevat pelaajat.

Tämä määrä jos saataisiin ees muutamaksi matsiksi peli-illoissa valorille pelaamaan KFS vastaan niin saatas helposti ainakin se 16 vs 16 pelit. Voihan sitä sitten vaihtaa vaikka illan kesken takas KFS riveihin jos porukkaa alkaa vähetä ja jatkaa ilta siellä loppuun!

Jäsen
    Paikka
    Pirkanmaa
    Gamer IDt

PSN ID: tosinopee

Lainaus Viestin lähetti alunperin JebaJeba (Näytä viesti)
    Mut äkkiseltään laskin että meitä ois aktiivisia SVERiläisiä B-slotin Valorille omaavia ainakin 17 zipaletta! + tietenki jo Valorilla olevat pelaajat.
    Ootko laskenut mitä kautta?

Jos KFV-ilmoittautumislistasta, niin ota huomioon, että slotti vanhenee ja en aio uusia tilausta vielä vähään aikaan.

Jäsen
    Paikka
    Nurmes
    Gamer IDt

PSN ID: JebaJeba

Lainaus Viestin lähetti alunperin tosinopee (Näytä viesti)
    Ootko laskenut mitä kautta?
    Sieltäpä kyllä just laskin... no ei se vielä yhteen mieheen kaadu!
    Mut pointin toin esille jotta ei mahdotonta!

Jäsen Haaso:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Sharkonen

Itse olen tehnyt toisen accauntin tuonne Valorin puolelle ja olen siis mukana jos yritetään järkkäillä jotain peli-iltaa ihan KFV:n kesken tai sitten KFS vs KFV (ja voin tulla siis nimenomaan KFV:n puolelle.)

Vaihtelu virkistää, ja jos tosiaan ei haluta euroa maksaa, niin uuden psn-tunnuksen avulla pääsette ihan ilmaiseksi pelaamaan Valorille, kuten minäkin tein.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi