Tämä on keskustelu KFR/KFV-peli-illat, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin pouget No hitto. Mie taidan tänään jättää leivän ostamatta (oluet kuitenkin ostan) ja satsata euron b-rappuun. Nykäsen ...
Kiinnostaisi tuo valorin b-slotti myös hieman, mutta vähän pelottaa jos sielä onkin pelkkiä turkulaisia! |
Jos jotain valori settiä saadaan kasaan, niin pistetään peli-iltaa pystyyn. Voisin ainakin olla mukana. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Nyt on sitten C-slottikin käytössä ja ukko Valorilla tehtynä. Ennestään olinkin jo SVERillä ja Ravenilla... |
Jos joku ehtii, niin tuonne voi järkkäillä jotain häppeninkiä. Voidaan muuttaa sitten tuota nimeä. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
B ja C slotit on nyt avattu, joten koko rintamalla taistellaan ainakin kuukausi. Pahinta on aloittaa kaksi paikkaa nollasta |
B-hahmo avattuna. Kuten Deriwon jo korjasikin, nimi on sama kuin PSN-tunnari. Täytyypä käydä ilmoittautumassa KFV-klaanille. |
Eilen herättelin toivoa että oltais saatu muutamat KFV vs. KFS matsit aikaiseksi, mutta siinä kävikin niin että olin yksin KFV:n puolella. Noh, ei siinä mitään, tuli ainakin pari asiaa selväksi: |
Last edited by Deriwon; 16.01.2011 at 13:20.
Olikos sitä kiinnostuneita Ravenille? Valorin olen jo veteroinut, joten se ei enää kiinnosta. Jos löytyy porukkaa, niin voihan sitä sijoittaa B-slottiin ja tehä ukko Ravenille. |
Werner Doom...aka Dowe or Wernester Pelaan nykyisin...
MAG (S.V.E.R.), Live Texas Hold'em Poker, Lord of the Rings Online
no niin saadaan vähän KFV:täkin heräteltyä. Tänään meitä oli jo 7 online parhaimmillaan. Vois koitella vähän ottaa matsia myös KFS:än kanssa. Ja selvästi huomaa että on tiukempia Kaappaus-matseja Valorin puolella. Saa oikein tosissaan pelata. |
Kyllä minä eilen kirosin, kun Deriwon tulit siinä sabossa puukottamaan selkään. Koitin koko loppu pelin ajan löytii sinut, mutta ei törmätty kertaakaan uudestaan. |
-_-
Nyt mä oon vähän pettynyt! Minkä takia KFS ei halunnut ottaa yhteislähtöä KFV vastaan? Se sabo oli mukavaa missä te KFS hyökkäsitte ja veitte voiton. Meitä Valorilla oli vajaa ryhmä KFV jengii ja KFS oli alun toista. Deriwon monesti kysy chatissa jos yhteislähtöä, mutta ei siihen ei tullu juuta eikä jaata. Itekkin tein ton b-miehen tonne Valorille juuri siinä toivossa, että pääsis tuttuja KFS jamppoja vastaan joskus taistelemaan. Kysyn vaan miks yhteislähdöt ei onnistu? |
No niin! Laitettaanpa tänne ettei mene enemmän offariksi tuolla muualla. Ja saa kohta pelätä että Ramtoi tulee uniinki pelottelemaan! |
Itse olen tehnyt toisen accauntin tuonne Valorin puolelle ja olen siis mukana jos yritetään järkkäillä jotain peli-iltaa ihan KFV:n kesken tai sitten KFS vs KFV (ja voin tulla siis nimenomaan KFV:n puolelle.) |