Tämä on keskustelu KFR/KFV-peli-illat, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: KFS peli-ilta KFR/V joukoissa? Eli sellaista ajatusta tässä nyt olen jonkin aikaan päässäni kehitellyt. Mietin jo tovin, josko perustaisi oman ...
KFS peli-ilta KFR/V joukoissa? |
ihan hyvä ajatus, mutta tässä on vaan se ongelma, että kun on peli-ilta, niin mielummin minä ainakin pelaan silloin SVERillä. Mutta muuten voisin kyllä palata KFV joukkoihin kahdella ehdolla. Että sinne tulee muitakin KFS:läisiä ja että saan upseerin natsat |
Itse voisin myös harkita tuonne Ravenille B-slotilla lähtemistä (paljon mielummin kuin Valorille), jos sinne lähtisi vaan tovereita mukaan. |
Itsellä pyörinyt myös samanlaisia ajatuksia kuin psyelläkin, olen ollut kaukaa viisas ja tehnyt jo B ja C slotin sekä Ravenille, että Valorille viime viikonloppuna |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Hyvä tietää, että ainakin muutama on samoilla linjoilla. |
Hmm mikä ettei. Tästä voisi tosiaan perustaa Virallisen "Lupaan liittyä Valorille/Ravenille" -ketjun, josta nähdään montako olisi tulossa. On vähän kutkuttanut itseäkin pelata välillä vaihtelun vuoksi toisella puolella. Josko se Domikin toimisi paremmin niillä? |
kyllä löytyisi heti toisella psn tunnuksella ukkeli Valorilta.(vakoilua). Mutta kuinka sallittua on käyttää KF:n säännöissä? Ajattelin että voisi tehdä uudet tunnukset Valorille ja Ravenille joista tuntisi tutut käyttäjät esim. honkkiss1 ja 2. |
Säännöissähän ei tykätä että sama sälli kirjautuu foorumille usealla nimimerkillä. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
tää keskustelu on saanut tuulta alle. siirryn nyt itse takaisin KFV:hen, jos nyt sais siellä vähän aktivoitua porukkaa + uudet ketkä tekee B-ukon sinne. |
Tähän edes jotenkin liittyen kysymys B(/C)-slotista, jos nyt sen ostan ja pelaan vaikka lv.70 ja sitten irtisanon vaikka kesäksi ja jatkan taas syksyllä niin jatkanko lv70:stä vai aloitanko alusta? |
OGS
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
tarkennus vielä suoraan virallisilta sivuilta: |
Itse pidän Valorista eniten, joten jos muita halukkaita ilmestyy tarpeeksi, voin veteroida Valorille, koska B-slotti jäi todella vähäiselle käytölle kun tuli kokeiltua. |
No et hirveästi helpottanut valintaa :-) |
OGS
muista sitten että jos veteroidut, sitten ei kannata valittaa |
Eiköhän sitä joudu sitten viimeistään ensi viikoksi b-slotilla liittymään valorille. |
No hitto. Mie taidan tänään jättää leivän ostamatta (oluet kuitenkin ostan) ja satsata euron b-rappuun. Nykäsen hahamon Valorille, todennäköinen nimi vouget, ellei ole jo otettu (epäilen vaffasti). |