Tämä on keskustelu MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Nii joo, hankin pelin vasta äskettäin ja ongelmana on etten osu sniperilla kohteeseen kunnolla. Bad Company2ssa ainakin pitää ottaa kohteen ...
Nii joo, hankin pelin vasta äskettäin ja ongelmana on etten osu sniperilla kohteeseen kunnolla. |
Käy ensin liittymässä foorumin MAG-yhteisöön, niin pääset lukemaan sen sisältöä. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
asia kunnos, käydää väijyy |
En ole itse pahemmin sniperinä pelannut. Se "paras" (=kallein) snipu tappaa yhdestä jos on kevyimmät armorit päällä. Keskitason ja se ensimmäinen ei siis riitä tappamaan laakista. Ukkonsenjumala pelaa kohtuullisen usein snipulla joten hänen vastausta odotellessa pitää tyytyä tähän |
-[zeroDignity]-
Jos haluat toimi stealth-sniperinä, sinulla pitää olla seuraavat. joko tier-1 tai tier-2 sniperi. Siihen äänenvaimennin. Äänenvaimennin-skillit unlockattuna skill-puusta. Sen lisäksi Sensor-jammer (ja sensor-jammer skillit erikoisjoukot skill-puusta.) Tämän jälkeen olet niin sanotusti näkymätön tutkassa. |
Kiitti Sharkonen videoista ja vinkeistä. Näyttää täysin mun pelityyliltä, varsinkin jälkimmäinen video, mutta ittellä aina kätösessä se Tamsen. Vaan, jahka saan ukkoni levelille 70 sverin puolella, niin pistänpä pisteet uusiksi ja panostan sniputtajaan. Täytyy sitäkin pitkästä aikaa kokeilla. Oma ennätys tappoputkessa on 49, tehty snipulla, ja se on siltä ajalta kun aloitin pelailun eikä todellakaan punaviivan takana maaten. Eli voisi sopia oikein mainiosti tuohon omaan pelityyliin tuo. |
Juu kiitos vastauksista ! |
|
Joo, alussa kokeilin minäkin rynkkyä, mutta Bad Companyn tapaan se ei jotenkin vain luonnistunut ja kuolin lähes aina vaikka avasin tulen vastustajan selkään kun koitin burstilla vähentää rekyylin vaikutusta (ukot on yllättävän kestäviä välillä, johtuu varmaan niistä raskaista armoreista) , luulen että on myös ihan tottumiskysymys kun ampumisessa ja tähtäyksessä on kuitenkin ihan erilainen tatsi kuin CoD:eissa, joita nyt oon hakannu (MW, WaW, MWII & BO) , jotenkin se osuminen on paljon vaikeampaa ja tuntui alussa niin todella typerältä kuolla ns. nolosti vaikka pääsi yllättämään vastustajan.. varmastikin tottumiskysymys. |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Pääasiassa suomalaiset pelaa SVERillä, peli-illoissa porukkaa ollut yli 50 parhaimmillaan. Normaalina iltana sellainen 10-15 pelaajaa. Valorilla ja Ravenilla ei peli-iltoja oikeastaan edes järjestetä. Valorilla jokunen löytyy varmasti joka ilta, kun siel pyörii noita Sverin aktiivisia tyyppejä kakkosslotillaan. Ravenista en tiedä. |
Sarjatuli aseet on jaettu Magissa kolmeen eri luokkaan, kevyet smg:t, Assault Rifflet ja raskaat konekiväärit. SMG:tä on vain yksi, Assault Rifflejä 3 ja raskaita konekiväärejä 2. |
Lienee Turkulaisilla näössä vikaa, kun tarvii suurennuslasin pelaamiseen... |
Itse käytän rynkyissä 4x scopea, ja mitä tulee siihen, että Tamsen on pelin paras rynkky, niin omaan makuun ainakin SVERillä AG-94:lla saan paremmin tappoja kuin Tamsenilla, ja Valorin Mk 31 on sanoisinko, ihan tasan yhtä hyvä kuin Tamsen. Itselle tuo reflexi tähtäin ei ole oikein toiminut, tai no, Ravenin tähtäin onkin paras kaikista (IMO). |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Tappituntumalla 4x on juuri parhaimmillaan, tarkkuus nousee lonkalta ammuttaessakin todella hyväksi. Lisäksi kun lonkalta on parempi ampua ne muutamat kudit päin vastaan ryntäävää vastustajaa ennen kuin lyö moralla kaulaan.. Itsellä ongelmat 4x:n kanssa tulevat kun etäisyyttä on n.15-40m, liian kaukana lonkalta ammuttavaksi mutta liian lähellä että saisin jyvälle tähdättäessä. Reflexillä tuntuu kokonaisuudessaan kyllä menevän paremmin, loadautteja on kyllä molemmille tähtäimille. |
strollers.cjb.net
Minä en voi sietää Tamsenia, SMG:itä tai muitakaan hernepyssyjä. AK103 (Tier 3) + kranaatinheitin tai haulikko. Ainoan poikkeuksen teen silloin (AG94), kun käytössä on krh ja esim. miinat, jolloin tarvitsen ylimääräisiä pisteitä. Jos tarvitsee ampua pidemmäs, niin käyttää tarkkuuskivääriä tai menee lähemmäs. TAI ampuu onnekkaalla kaarteella krhorolla. |
PSN ID: COUNTER-SNIPE
|
Meni pilalle kuittisi, koska tuossa on monikko Turkulaisilla. Itse pelaan 4x-scopella, Deri taas pelaa aina refleksillä. |
Jeps, eli kuten aiemminkin todettiin, luoti lentää tasan sinne mihin tähtäin osoittaa, ennakkoa ei tarvita. Myöskään samanlaista aim-assistia pelissä ei ole kuten vaikka codissa, eli sarjalla ampuessa joutuu sitä tähtäintä rekyyliä vastaan siirtämään. |
PSN: Sivuosuma
Pistäkääpä paussi päälle ja ohjausvalikko. Sieltä löytyi jokin liikkumisherkkyys tai jotain vastaavaa, jota nostamalla alkaa 4x tähtäin liikkumaan nopeammin.Täydet 100 jos pistää niin saa olla aika taikasormet. On hätänen |