Tämä on keskustelu Operaatio 365 DEBRIEFING (26.01.2011)[HUOM! Keijo kävi tässä ketjussa 23.2.2011], MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Otin oikeuden omiin käsiin ja perustin aiheesta oman ketjun. Ylläpito pääsenee moderoimaan aloitusviestiä/otsikkoa tarpeen mukaan. Tämä siksi, ettei kaikki hienon ...
Otin oikeuden omiin käsiin ja perustin aiheesta oman ketjun. Ylläpito pääsenee moderoimaan aloitusviestiä/otsikkoa tarpeen mukaan. Tämä siksi, ettei kaikki hienon illan viestit häviä toiseen "yleisketjuun". |
Last edited by psye_; 28.01.2011 at 11:58.
Kiitti psye_. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
Veljeni listalla on, mutta itse sieltä puutun. heppux007 |
-_-
jahas jotenkin meikän tunnus sieltä puuttuu myös, eli happyface90 . |
Ei äkkiseltään osu silmään... Eikä Ramtoi osunut päähän |
Moi, |
Minulle on screen shotteina kaikkiin 20-22 dominationeihin osallistuneet, joten eiköhän me kokolailla täysi nimilista saada kunhan endin kuvista ottaa nimet tekstiksi. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Olipas matsit. Ja oli aivan hiton hienoa päästä pelaamaan domia piiiitkästä aikaa. Pääsin linjoilla vasta joskus puoli kymmenen maissa ja suoraan kesken matsin Ravenin domiin puolustamaan. Sanotaanko, että olin aika hiton pihalla. Puolustusvoittoista oli koko ilta kuitenkin pelimuodosta riippumatta. Taisi yksi Acquisition-hyökkäys osua. Toi kaikkien karttojen neutraalius toi hieman ulottuvuutta tuohon peliin. Nyt kun saisivat sen Absheronin kuntoon kans, niin pääsisi taas testaamaan omaa tuloskuntoa sen kanssa. Varsinkin hyökkääjänä. Vaikka ei taida pätsi ehtiä ennenkuin loppuu tää. |
PSN ID: Ukkosenjumala
Moi, |
Harmi. Ei voi kuin huudella Zipperille, että: "We want more" - sotilaita aulaan. Tekniset murheet esti ilmeisesti monia osallistumasta tapahtumaan. Jos tämäkin olisi tiedetty niin olisi pitänyt jakaa tilaisuus niin, että olisi ollut kaksi aulaa ja molemmissa häppeninkiä. Itse tilanteen ollessä päällä, oli suunnitelmia vaikea enää muuttaa. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Hienot pelit oli kyllä eilen. Vaikka alussa aulasäädöissä pientä hämminkiä olikin ja taisi "1.aula" pelata yhden extrapelin kun muut odottelivat vielä tasoittamista ja yhteislähtöä. Pelit menivät loistavasti. Eritoten Domipakitus )B( vastaan oli tiukkaa vääntämistä alusta loppuun. Takkiin tuli vain kerran, illan viimeisessä pelissä (itselle) Elk Bayn puolustuksessa. Vihut veivät 2 autoa 2min sisään ja kello taisi pysähtyä johonkin 40sec tietämille.. |
-[zeroDignity]-
|
Hauskaa oli, harmi vaan että myöhästyin hieman aloituksesta ja pääsin pelaamaan vasta muutaman minuutin yli kahdeksan mutta pääsin kuitenkin joinaamalla sisään kaappauspuolustukseen valorin kentässä. |
strollers.cjb.net
Laitellaas nyt omia mietteitä. Oli tosiaan tarkoitus olla Viikatemiesten kuningas eilen, mutta se tais jäädä liiaksi yrittämiseksi. Parit kärkisijat sain heti klo 20 jälkeen, mutta sitten meni loput pelit vähän huonommin. Hemmetin hauskaa kuitenkin oli kun oli paljon porukkaa, vanhoja ja uusia taistelijoita. Eipä sieltä kuitenkaan mitään kummoisia klaanivastuksia tullut ainakaan mun aulaa vastaan, mutta karttojen neutraalisuus antoi kuitenkin oman lisänsä ja eikä tuntunut tylsältä mikään peli. Toivotaan että tuo ominaisuus tulee osaksi peliä pysyvästi. |
Itseäni en listalta ponganut, pari matsia ehdin pelata kunnes domi taas yllättäen meni ja jäätyi. |
Hep, minä unohduin. Pelasin huonolla menestyksellä klo 19-22 välisen ajan. |
Eetude ja klaapu lisätty |
Mukana oltiin vaikka listalta uupuu, nimien keräys Domi vaan jääty just ennen loppua niin etten ehtiny palata. |
Puutun listalta. |