Tämä on keskustelu KFS:n karkurit, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin Anax Hyvin suurella todennäköisyydellä oon reilun viikon päästä KFS:n puolella yrittämässä nitistää korpinpoikia. Oon tällä viikolla muutamalle ...
Älä ramtoi huoli, mieki oon tulos auttamaa SVER:iläisiä. Saahaa ees kokonaine gruuppi Sverille ja annetaa karkureiile opetus. |
KFS vs KFR matsi vois kyllä olla nannaa! |
("Tyyppi on ku kävelevä sketsi!")
Nyt pelaan: Mikä nyt sattuu milloinkin kiinostamaan.. Odotus listan kärjessä:Borderlands 2, 21.9.2012
Näyttää siltä että meikäläinen pääseekin tuolloin 24. päivä peli-iltaan eli SVERin mahdollisuudet saada tappoja kasvaa huomattavasti kun meikäläinen sinne kentille eksyy |
Mun pitää mennä 24 päivä ajelemaan kilpaa alastaroon, joten olen kotona vasta klo 21-22 aikoihin. Mutta eiköhän vielä siihen aikaan ole pelit käynnissä. |
Hyvältä näyttää siis tällä hetkellä. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
PSN: TKu10YES (Tuku)
SOCOM4 -> [-S-] Suojeluskun.ta * MAG -> [KFS] KonsoliFIN S.V.E.R.
Joo tosiaan tuon pöytäkoneen kanssa on ongelmia, liekkö hiiri juuttunut tuulettimeen vai mitä. Sain kuitenkin tehtyä sinne aihion jota saa muokkailla ja parannella jos ei parempaa ole. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
Pahasti näyttää siltä, että jää tuo lauantain peli-ilta pelaamatta reissun vuoksi |
Menoa viikonloppuna, joten siirryn aikaisemmin tonne Valorille. |
|
MAG: KonsoliFIN [KFS]Sharkonen http://www.youtube.com/watch?v=OngypAmKiuM
Socom: Special Forces: Suojeluskunta [-S-]Sharkonen
tänään olisi tarkoitus tehdä Wildlagin kanssa viimeiset testit turtlen kanssa nauhoittamisessa joten eiköhän sitä huomenna ole HD PVR täysissä kuoseissa peli-illan nauhoituksia varten. Alkaa jo hieman jännittää nuo huomiset matsit joten pakko ottaa vähän rauhoittavana muutama olut :P |
Nyt on sitten Raven taputeltuna ja tuskin sitä tulee enää vetattuakaan Ravenille ottaen huomioon pelaajamäärät niin kyllä se factioni missä tulee pelattua on S.V.E.R. |