Tämä on keskustelu MAG miitti, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Eli nyt oikeasti nimeä listaan mikäli aikoo lähteä miittiin! (Lähtökohtaisesti 24-26.2 ja tuolla Hämeenlinnassa Virhe ) Listaa nyt tarvitaan tuohon ...
Eli nyt oikeasti nimeä listaan mikäli aikoo lähteä miittiin! (Lähtökohtaisesti 24-26.2 ja tuolla Hämeenlinnassa Virhe) |
Last edited by Zeran; 23.01.2012 at 09:07.
Mökki miittiä varten on nyt varattu! |
TikuJaTaku ilmoittautuu mukaan. Kai nyt yhden Hämeenlinnasta kotoisin olevan pitää mukana olla. |
Onko Helsingistä autolla lähtijöitä? Tullaan Sharkosen kanssa Helsinkiin lentokoneella ja voitas hypätä kyytiin, bonuksena kuski saisi takuuvarmoja vinkkejä miten pelissä pärjää. Saatettais jopa jotain bensarahojakin heitellä. Jos ei Helsingistä tulijoita löydy, niin luotan että Zeran hakee meidät Hämeenlinnan rautatieasemalta. |
Tarkkaan en osaa sanoa mihin aikaan itse olen tuolla Hämeenlinnassa mutta mikäli aikataulut natsaa ja ette muuta kyytiä saa niin eiköhän tuo onnistu että noukin teidät kyytiin |
Last edited by Zeran; 23.01.2012 at 23:28.
Tää koko miitti o menny meikäläiseltä täysin ohi ja itse MAG:kin viime aikoina, ku niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon kaikkea muuta ollut. Olette si tulossa näemmä tänne Hämeenlinnaan :P. Jos en itse miittiin kerkeä osallistumaan ni ehkäpä teistä jonkun onnistun bongaamaan keskustan juottoloista.... |
WildLag |
PSN: TKu10YES (Tuku)
SOCOM4 -> [-S-] Suojeluskun.ta * MAG -> [KFS] KonsoliFIN S.V.E.R.
WildLag |
Last edited by Krapulakeiju; 30.01.2012 at 13:12.
Krapula iskee kuin miljoona volttia, kyöni mies kun on..
Kokoonpano senkun rumenee ja pippalot paranee |
MAG: KonsoliFIN [KFS]Sharkonen http://www.youtube.com/watch?v=OngypAmKiuM
Socom: Special Forces: Suojeluskunta [-S-]Sharkonen
Parempi siiis sitten lisätä oma nimi listalle. |
strollers.cjb.net
Joo tuonne on kyllä lähdössä ainakin meikäläisen pleikka ja Killicatin 27" töllö. Paikalla olevista sähkövempeleistä ei ole mitään tietoa että onko se TV siellä ihan käyttökelpoinen vai museoesine joten ei olisi huono idea jos joku toinen vaikka yhden pienen telkkarin sinne saisi roudattua. |
|
Mulla ainaki löytyy kännykästä 5 megan huippuja kaupunkialueella ottava netti, jonka voi jakaa wlanin kautta pleikkarille. Tuolla mökillä ei varmaan nopeuksilla juhlita ja ping on aika hirvittävä, mutta kyllä se paremman puutteessa menee. Guitar Heroon löytyisi kaikki vermeet, mutta en ala niitä noin kauas roudaamaan, eli se jää jonku muun vastuulle. |
Näytön voin kyllä raahata mukaan,mut plegee ei kyllä jaksais alkaa raahaamaan. |
("Tyyppi on ku kävelevä sketsi!")
Nyt pelaan: Mikä nyt sattuu milloinkin kiinostamaan.. Odotus listan kärjessä:Borderlands 2, 21.9.2012
Kaikkien toivomuksesta tai toivomuksista huolimatta myös KiToJa osallistuu... |
...en ole tietenkään mikään guitar hero-fani,mut tosta löytyi 4 kitaraa,rummut ja mikrofoni. |
Kiroan sen henkilön alimpaan Sverin mutakuoppaan joka tuo mikrofonin tälle porukalle! Toivottavasti äänentoisto edes olisi korkeintaan taulutv:n tasoa, paremmilla vehkeillä tulee piinaavat 2 vuorokautta |
WildLag |
Oulun pojille tiedoksi!!! |
Last edited by barthanix; 05.02.2012 at 17:24. Syy: linkki lisätty