2suosittelee
Tämä on keskustelu MAG Miitin järjestämispaikka -äänestys, MAG Upseerikerho alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Elikkäs, kuten moni on jo lukenut, on MAGin parissa tarkoitus viettää "pientä" miittiä. Ja pienellä miitillä sitten tarkoitan, että tahdon ...
Elikkäs, kuten moni on jo lukenut, on MAGin parissa tarkoitus viettää "pientä" miittiä. |
Last edited by NorseTKU; 05.12.2011 at 17:18.
PSN: TKu10YES (Tuku)
SOCOM4 -> [-S-] Suojeluskun.ta * MAG -> [KFS] KonsoliFIN S.V.E.R.
*Ehdottomasti mökillä* ja syyn tuossa aikaisemmin jo ilmoittelinkin, mutta laitetaas tähänkin. Niin monet laivareissut tehneenä tiedän, ettei siellä pysy edes tiivis porukka yhdessä vaan porukka hajaantuu pienempiin kuppikuntiin. Nyt kuitenkin mag-miitti kyseessä, joten olisi hauska tutustua porukkaan. Ampun kanssa ollaan jo sovittu, että jos mökki valitaan kohteeksi, se vaikka ajaa meidät minne tahansa Suomen kolkkaan |
MAG: KonsoliFIN [KFS]Sharkonen http://www.youtube.com/watch?v=OngypAmKiuM
Socom: Special Forces: Suojeluskunta [-S-]Sharkonen
Mä taas en niin mökistä innostu yhtään. Jos laivalle mentäis, voitais ottaa sellainen rento aloittelu jossain, kerätä porukkaa kasaan ja suunnata sitten laivaa kohti. Mut tässäkin sit se, et en oo kyl passia hankkimas kun en sitä muuten tarvi, ni ruotsinlaivalle mielummin |
Sharkosen kanssa täysin samoilla linjoilla. Mökillä tutustuun porukkaan paljon paremmin lepposan saunomisen ja kaljottelun merkeissä. |
Tässähän nyt jos oikein hulluksi heittäytyy niin miksi ei voi harkita molempia vaihtoehtoja? Ensin esim laivamiitti ja myöhemmin sit se mökkimiitti? |
Täytyy sanoa, että ei tuo miun "ehdottomasti laivalla" niin ehdoton ole. Mutta mieluummin kyllä laivalla. Kunhan ei Suomi24-sinkkuristeilyllä. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Tosiaan niinkuin tuo Zeran tuossa jo heittikin, että voihan sitä vaikka molemmat järjestää :-D Nyt näyttää tuo mökki olevan johdolla. Milloin me puhalletaan äänestys poikki? Tosin onhan tässä aikaa, mutta ettei katseltaisi vielä äänestysmittareita helmikuussa :-D |
Huhtikuun 4. sulkeutuu äänestys... onko se liian pitkään nyt sit auki?? |
PSN: TKu10YES (Tuku)
SOCOM4 -> [-S-] Suojeluskun.ta * MAG -> [KFS] KonsoliFIN S.V.E.R.
Splättistä mäg porukalla!!! Voi jumalauta! Kuka askartelee kirjaimet? Hahhahhaa! |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Menevät näemmä äänet todella komeasti tasan. |
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Jep enköhän minä ole osaltani tuota hommaa vetämässä ja halukkaat avustajat voivat ilmoittautua meikäläiselle mikäli uskaltaa |
Taidan muuttaa mieltäni tuosta hällä väliä äänestä mökki painotteiseks. |
Muistakaahan ihmiset äänestää! Tämä äänestys on presidentinvaalejakin tärkeämpi.. |
Krapula iskee kuin miljoona volttia, kyöni mies kun on..
Noniin voisi tässä pikkuhiljaa ruveta päättämään tätä äänestystä. Tällä hetkellä näyttää siltä että mökki vie voiton kun "ehdoton laiva" on vaihtunut "kyllä se mökkikin käy" ääneen ja "hällä väliä" ääni samaten "mieluummin mökki". |
Ehkä tasapuolisinta kaikille vois olla jossain Jyväskylän tienoilla? |
Mulla olis ilmainen mökki rukalla.. paitsi että sinne on tosi pitkä matka. |
millainen mökki on kyseessä? |
Sharkonen ja Amppu mökkilistalle ja tosiaan ihan kiva olisi jos helsingistä jonkun verran etes alaspäin tultaisi. Loppujen lopuksi kuitenkin melko sama mistä mökki vuokrataan, koska amppu meni pöljyyksissään (viskeissä) lupautumaan kuskiksi. Kuhan se ny rassais sen autonsa kuntoon. |
MAG: KonsoliFIN [KFS]Sharkonen http://www.youtube.com/watch?v=OngypAmKiuM
Socom: Special Forces: Suojeluskunta [-S-]Sharkonen
Nimiä listaan! Eli kaikki varppina lähtevät laittakoon nimensä listaan, jotta tiedetään noin porukan koko. |