Tämä on keskustelu [KFV] KonsoliFIN MAG-klaani Valor-joukoissa, MAG Värväyskeskus alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: oukkidoukki78 ilmoittautuu palvelukseen, oonkin sit 3. kerran Valorin tiimissä ....
oukkidoukki78 ilmoittautuu palvelukseen, oonkin sit 3. kerran Valorin tiimissä |
Nyt tarttis peliseuraa saatuesotaan! löytyisköhän Valorilta? Invatkaa, kiitos. pore_ |
Kaikki ylläolevat kutsuttu. Oukkidoukki näköjään vähän pelannu MAGIA. |
[zD] zeroDignity
Kutsua odottaa: |
garmx kutsuttu. |
moi |
Kyllähän täällä tilaa riittää, ja kutsun saat kunhan ensin eroat tuosta omasta klaanistasi. |
Olisin myös kiinnostunut liittymään KFV:n riveihin. PSN: Tortsa |
Last edited by Kenedy; 13.07.2010 at 19:52.
Tortsa kutsuttu. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Suomalainen MAG-klaani? Mahtavaa! Laittakaahan kutsua kun kerkiitte. |
Last edited by Harryl791; 20.07.2010 at 08:56.
Kutsu lähetetty. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Winston_D |
Last edited by Winston_D; 06.08.2010 at 23:05. Syy: toisia aatoksia
onni_97 mag veteraani haluaisi suomalaista peli seuraa. |
Last edited by onni 97; 27.08.2010 at 12:49.
Paas harkiten! Otan kyllä mielelläni valoreihin peliseuraa, mutta totuus on se, että olen monen iltana tahkonut yksin. Voipi olla, että tällä hetkellä kf-pelaajia riittää vain Raveneille ja Sverille. Itsekkin yritän tahkoa hahmoani täältä pois. Ehkä päivityksen myötä meno paranee, mutta toistaiseksi suosittelisin muita KF-joukkoja. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
onni_97:aa ei voitu kutsua. Toisessa klaanissa. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Terve taas! |
onni_97 kutsuttu. |
Mutkin mukaan |
''I'm ninja'' ''no you'r not'' ''did you see that'' ''what?'' ''exactly!''
ElSaigel eli minä olen vapaana valorin riveissä. |
PSN: Encore2K7 |
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/.../Encore2K7.png | Don't underestimate the other guys greed!