Tämä on keskustelu [KFR] KonsoliFIN MAG-klaani Raven-joukoissa, MAG Värväyskeskus alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Foorumin jäsenten [KFR] KonsoliFIN klaani pelaa Raven joukkojen riveissä. Jäseniltä edellytetään vain Foorumin tunnusta ja asiallista, rehtiä käytöstä. Muita vaatimuksia ...
Foorumin jäsenten [KFR] KonsoliFIN klaani pelaa Raven joukkojen riveissä. Jäseniltä edellytetään vain Foorumin tunnusta ja asiallista, rehtiä käytöstä. Muita vaatimuksia ei ole. |
Last edited by XShava; 27.01.2010 at 13:46.
Nyt pelaan:
Walhalla81 (PSN-tunnus) ylpeänä ilmoittautuu Ravenin palvelukseen! Ikä 28-vuotta, original Sonyn headsetti löytyy ja support sotilaaksi erikoistumassa. Joukkuepelaaja henkeen ja vereen! |
Nonniin Walhalla81 ja ari100. Tykinruokaa tarjolla. Susipaska ja aina en voi edes käyttää mikkiä ettei tartte hävetä eukon jatkuvaa valitusta. Seuraan kyllä peliä jos mikkiä ei ole niin minua voi vapaasti komennella yhteisen hyvän puolesta. Ikä 28, mikki on (yleensä käytössä) ja peliaika 20:00-22:00. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
No sviddu, mäkin tuun sitten heikkojen ja sorrettujen puolustajaksi |
Äh, tuli takkia käännettyä, anteeksi. |
Last edited by Zylp; 27.01.2010 at 22:29.
Täällä ilmoittautuu mukaan myös vanhemman kaartin pelaaja. |
Tehkää aluksi jollakin muulla nimellä klaani. Mulla menee tovi, että saan tämän pystyyn sivu tunnuksella. |
Nyt pelaan:
Hola, |
Liityn mukaan nappamaan SVERien päänahkoja tunnuksella Aspiriini |
Täällä on näemmä uusia Kfinniläisiä. Täytyy sanoa, että pitäisi saada enemmän porukkaa. Jos alkaa näyttämään siltä, että harvoin ollaan linjoilla samaan aikaan niin suosittelen kaikkia vaihtamaan sverin puolelle ihan peliseuran vähyyden vuoksi. Tässä pelissä voi tylsyys iskeä varsinkin Ravenin leirissä jos taistelu on pelkkää kaaosta. Aika kuitenkin näyttää mitä tuleman pitää ja jo pienellä tiimillä joka pelaa yhteen voidaan saada varsinkin tässä factionissa paljon aikaan. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
[KFR]-klaani on perustettu. Ilmoittautumiset tähän ketjuun. Tätä viestiä ennen ilmoittautuneet ovat saaneet klaanikutsun, paitsi Fintec (nimeä ei löydy). |
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
Missäs tuo klaani-kutsu sitten pitäisi näkyä? |
Hmm... eipä mulla näy siinä kuin että luo oma klaani. |
Käyn lähettää uudet |
Nyt pelaan: