Tämä on keskustelu KFS/KFR/KFV-jäsenlistojen siivous, MAG Värväyskeskus alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Pitänee sitten ottaa seuraavaksi Raven kevätsiivouksen kohteeksi. Hoidan homman samalla tavalla kuin SVERin, eli paria päivää aiemmin ilmoitus ajankohdasta jolloin ...
Pitänee sitten ottaa seuraavaksi Raven kevätsiivouksen kohteeksi. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Nyt kun siivousta on jo suoritettu jonkin verran ja on tässä ollut nuo extrapisteetkin jaossa, niin minusta voisi tämän pollin laittaa käytäntöön seuraavaksi. Itseasiassa meinasin jo itse tehdä pollin aiheesta, mutta ei oikein auennut, että miten se tehdään niin en uskaltanut ruveta säätämään (btw, missä FAQ pollin tekemisestä keskustelualueelle? Sellainen saattaa hyvinkin olla, mutten löytänyt ainakaan äkkiä). Vaihtoehtoja varmaankin se neljä, joka ryhmittymä, sekä lisäksi vaihtoehto "missä on eniten väkeä" tms. Pitäisikö myös äänestäjien nimimerkit näkyä, että näkee mihin se vakio peliseura on menossa? Mutta mielelläni näkisin tästä jo äänestyksen jossain muodossa, moni on jo sillä viimeisellä veteraanikierroksella menossa. |
Moinen on valvojaltakin hukassa. Voisin myös perehtyä asiaan, ellei Magistimme Hartzu ennätä ensin. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Normaaleilla oikeuksilla ei äänestyksiä voi tehdä, joten ei ihme jollei löydy |
Hmm, olen joskus nähnyt V-Bulletinilla tehdyn äänestyksen, jossa näkyi suoraan nimet, että mitä kukin oli äänestänyt. Ehkä tämä on sitten jonkun lisäosan mukana tuoma mahdollisuus. Sen vuoksi heitin tuon ehdotuksen, kun olin siinä luulossa, että se on ihan vakiokamaa tuossa pollin tekemisessä. |
Täältä myös ääni "loppusijoituksen" äänestykselle. |
[zD] zeroDignity
Bumppaisin uudestaan korppisiivousta, aika vähässä on ollut pelaajalistan aktiivisuus ja korppiveteraanitkin alkavat käydä vähiin. |
$post_count++;
Tästä jo ollut puhetta. Voisiko joku joka osaa tehdä äänestyksen tästä loppu sijoitus paikasta tehdä sen? Mulla ainakin tullut se olo, että taas viime viikkojen aikana tullut uusia pelaajia. Hienoa pelissä on se, että voi eri näkökannoilta pelata samoja mappeja. Enkä sen takia aina jaksa ymmärtää tätä Sveri hehkutusta. Pelaat vain yhtä liitoumaa ja sulla jää kokematta pelistä 2/3. Jos aikaa on niin optimaali ratkaisu on pelata kaikki kolme läpi. Mutta tämän pelin suola on tiimi työskentely ja parasta se on KF?-ryhmässä. Tietysti meitä pelaajia on Suomessa kumminkin vähä ja pitäisi koota rivit loppu taisteluun. Henkilökohtainen loppupaikka tulee olemaan Raveni. Perusteluna, jos meet yksin mukaan, niin silti 90% hauskaa on. |
Itselleni ei edelleenkään avaudu tämä idea "lopullisesta" paikasta koska sellaista ei käytännössä kuitenkaan tule olemaan. Kaikki KFIN klaanit pysyvät olemassa niin kauan kun peliä pelataan, ja uusiakin pelaajia tulee kuitenkin koko ajan mukaan, joten pelaajia on kierroksessa koko ajan kaikissa joukkueissa. |
Jeps, Ravenin listaa saisi kyllä siivota. Mitä nyt olen muutaman viikonlopun kerennyt korpeilla pelata niin KFR ukkoja on ollut onlinessa parhaimmillaan varmaan 5! Normaalisti itseni mukaanlukien onlinessa on ehkä yksi tai kaksi muuta.. |
-[zeroDignity]-
Ravenille suoritettu kevätsiivous ja lista lyheni. |