Tämä on keskustelu KFS/KFR/KFV-jäsenlistojen siivous, MAG Värväyskeskus alueella, joka on osa-alue Yhteisö - MAG alueella: Viestin lähetti alunperin Psyke Haluat siis houkutella aktiivipelaajat KFS-klaanista omaan klaaniisi, koska et jaksa selata pitkää listaa, ja mainostat sitä ...
En käsittääkseni ole ainut joka ei jaksa selata listaa.. |
PS3-klaani:IzeroDignityI | Xbox360-klaani: Finnish Hooligans (FinHo)
Nyt voisi olla aika tehdä se listaus, josta oli joskus aiemmin puhetta (hartzu siitä taisi puhua?). Eli uusi ilmoittautumislista Sverille (miksei muillekin ryhmittymille) ja kaikki ilmoittautuu. Ne jotka ei ilmoittaudu, niin pistetään pihalle klaanista. Tuolla on varmasti todella paljon sellaisia pelaajia, jotka ovat lakanneet pelaamasta, saattaneet jopa myydä pelin pois, mutta eivät ole ilmoittaneet siitä mitään. |
Itse kyllä näkisin mielelläni, että kaikki KonsoliFIN:n MAG:n pelaajat pysyisivät KFS, KFV ja KFR listoilla. Tällöin on edes teoriassa mahdollista saada suurempia joukkoja kasaan. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Tämä käytäntöön, ellei parempia ideoita ilmaannu. Nyt olisi mielestäni aika otollinen aika tuolle, peli on ollut jo sen aikaa ulkona, että on itse kullakin jo tiedossa kuinka paljon pelaa ja kannattaako siinä klaanissa tällä hetkellä olla vai ei. Eikä nyt varmaan ole ollenkaan niin paljon enää sellaisia "Ostin pelin kokeeksi, ilmoittaudutaan klaaniin." -pelaajia, joilta on alkuinnostuksen jälkeen jäänyt peli pölyttymään hyllyyn. Ainahan sinne klaaniin kuitenkin pääsee takaisin, kun innostus iskee uudelleen. |
Totta helvetissä tulen takaisin klaaniin, jos siellä siivous tehdään. |
Ääni listojen siivoukselle täältä ja vois kyllä tapahtua mahdollisimman nopeasti.. |
Annan ääneni klaanilistojen kevätsiivoukselle |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Tehokkuuden lisäksi tuo on myös se helpoin tapa. Kannatan tätä. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
JippuQ: Ei tässä mistään anti-värväys-itkemisestä ole kyse, kuten varmaan osaat itsekin päätellä, vaan mahdollisimman suuren pelaavan MAG-yhteisön toiminnan järkevästä jatkuvuudesta. |
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
Psyke: En osaa päätellä vaikka kuinka luen ensimmäistä viestiäsi. Jos kyse ei ole anti-värväys-itkemisestä, niin onko viestissäsi kyse jonkinlaisesta "foorumipätemisestä"? Viimeisimpään viestiisi taas tiivistit hienosti kaiken sen, josta täällä on puhuttu pitkin päivää.. kuten varmaan osaat itsekin päätellä. |
Pakko pistää nyt sekin, että miksette ole minua pariin viikkoon nähnyt, niin syy on se, että läskini hajosi kuun ensimmäinen päivä ja vasta eilen sain laiheliinin taloon, mutta joo, olen miä täällä ja tulossa sinne, kunhan on enemmän peliaikaa ja pirteyttä. |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Jaa ääni täältäkin. KFR-joukoissa tuntuu listoilla olevan sakkia kun pipoa, mutta kato on käynnyt aktiivi pelaajista tai olen aina "väärään" aikaa pelillä. |
Kannatetaan kevätsiivousta jäsenlistan kursimiseksi kasaan vain aktiivijäsenistä. |
Slay Radio - Go retro!
Täältä kyllä ääni kevään parhaalle ehdotukselle eli klaanilistojen siivoukselle. |
Siivous jees ja enemmän upseereja hoitamaan hyväksyntä rumbaa. |
Kannatan siivousta myös. Vaikea on Ravenillakaan saada enää squadia kasaan, vaikka lista onkin pitkä kuin nälkävuosi (vai pelaavatko kaikki eri aikaan kuin minä?). |
Il Brutto.
Loppusijoituspaikka on ihan selvä, sehän on kaikilla Sver! No joo, olisihan se hyvä pistää siitä äänestys pystyyn, että näkisi porukan mietteitä. Eihän tuo paha homma olisi, kolme äänestysvaihtoehtoa ja kysyy vain, että minkä ryhmittymän riveihin aiot viimeiseksi jäädä. Siispä KonsoliFINin kevään MAG-talkoot pystyyn: klaanilistojen tyhjennys ja loppusijoituspaikan äänestys. |
Ja upseerinatsat pitäisi saada aktiivisuuden mukaan, eli jos pelaaja on aktiivi (foorumilla sekä pelissä) niin upseeri, oli se sitten pyytänyt tai ei. |
PS3 pelini [Myynti/Osto/Vaihto]