Tämä on keskustelu The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Sori vaan että kirjottaessani viestiä tämmösellä "äly"kännykällä tää sivuu lagaa joskus ihan pirusti ja einää mitä kirjoittaa, muutenkin näihin näppäimiin ...
Sori vaan että kirjottaessani viestiä tämmösellä "äly"kännykällä tää sivuu lagaa joskus ihan pirusti ja einää mitä kirjoittaa, muutenkin näihin näppäimiin on pirun vaikeeta osua. |
Twitterin mukaan päivitystä pukkaa. 1.4 pitäisi kai jo löytyä boxille ja pleikalle "joskus tänään". |
Skyrim 1.4 Update : Skyrim 1.4 Update: Bethesda Confirms PS3, Xbox 360 Patch Launch - NowGamer |
Eipä tuo patchi korjannut omaa ongelmaa, vaikka korjauslistassa oli se. Ei kai se auta kuin juosta koko questline uudestaan läpi. |
Trueachievements | 360voice | Freak Nation @ gtasc.net | Anthrax Tank @ gspmarathon.net
+5700 achievements unlocked
Mun mielestä tuota guild armor hässäkkää (puhuttiinko edes tästä?) ei edes ollut luvattu korjata tähän patchiin. Ainakin itse yritin tuota korjausta bongata päivityslistasta aikoinaan kun se julkaistiin, enkä ainakaan nähnyt. |
- Työn alla: Skyrim (PS3), The Witcher 2 (PC), Fallout Las Vegas (PS3), GoW3 (PS3), LoTRO, World of Tanks
*Halpapelinarkkarin Blogi*:: Rauta: PC - Xbox 360 / 120GB - PS3 / 320GB - PS2 / 80GB - PSX - DC ::
Onko patchi auttanut siihen jumittamiseen? Nimim. Ei kolmeen viikkoon Skyrimia, kun jumittaminen ottaa aivoon... |
Eipä tästä pelistä pääse irtaantumaan näköjään millään, vaikka pelituntimittari alkaa näyttämään jo aika huolestuttavia lukemia. Viimeisimpänä touhuna tsempattiin varkaiden kiltaa uuteen kukoistukseensa ja tuon pääjuoni taisikin olla niistä tähän mennessä hoidetuista auttamisista ehkäpä se maittavin. Varkaiden kanssa oltiin kuin suuressa jännityselokuvassa käänteineen kaikkineen. Seuraavaksi sitten maagiopiston arvoitukset finaaliin ja sen jälkeen siihen viimeiseen jäljellä olevaan suureen koitokseen, eli jossain siellä synkillä synnyinmailla odottelee maailmojen syöjä vertaistaansa... |
Itsellä myös jäänyt pelaaminen paljon vähemmälle, kun ei vaan peli toimi. Mutta nyt pelasin hurjat pari, kolme tuntia, eikä peli kaatunut kertaakaan |
Now playing: Final Fantasy XIII-2 & Metal Gear Solid HD Collection
Tuli tosta tehtävästä mieleen, että se on aika huvittavaa olla thievesguildin guildmaster, vaikka ei olekaan suorittanut kyseistä timanki-tehtävää. Questin läpipäästyään hahmostahan tulee "full member of the thievesguild", mitä sitten ikinä tarkoittaakaan. |
|| SNES || PS2 || PS3 ||
Jhuuuu... |
Ohhoh! Minulla taas päivityksen lataamisen jälkeen kaikki toimi kuten ennenkin ilman mitään nykimisiä tai jumittamisia. |
Itsellä puolestaan toimi ennen hyvin, mutta nyt rupesi peli pätkimään mikäli liikkuu hieman kovempaa tiellä. |
Kyl se päivitys ton kaatuilun ainakin hetkellisesti lopetti. Olen ostanu jo parikymmentä hevosta kun ne aina katos fast travelin jälkeen, nyt päivityksen jälkeen riemuitsin kun shadowmere tulikin takaisin. Muttamutta sitten kun nousin sen selästä niin humpsis vaan se vajosi maan alle ja tilalle tuli toinen hevonen. |
"Just because Im paranoid doesn´t mean they´re not out to get me."
Tämmöistä löytyi PS3 pelaajille, tuolta Bethesdan foorumeilta. |
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne
Trueachievements | 360voice | Freak Nation @ gtasc.net | Anthrax Tank @ gspmarathon.net
+5700 achievements unlocked
Perkele kun tajusin että olin varastoinut kaikkea kivaa tavaraa tuonne Dark Brotherhoodin tiloihin (naamareita, kumipukuja ja muuta) ennen muuttoa ja nyt tajusin että ne mun kamathan on edelleen siellä vanhassa mestassa.. Noh kannattaa kattoa mihin romppeensa läväyttää. |
Aquila non captat muscas
Pelit jotka on työn alla: Fear 2: Project origin, Fallout 3 (lakkautettu ainakin hetkeksi), Autot 2 trophyt, GTA IV (taas), Far Cry 2, Assassins creed, NHL 10 Be a pro, Just Cause 2,
Aquila non captat muscas