Tämä on keskustelu Final Fantasy XIII-2 [PS3/X360], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Nimi: Final Fantasy XIII-2 Julkaisu: 2011-12 Talvi EU & USA, 2011 Japani Alustat: PlayStation 3 & Xbox 360 Julkaisija: Square-Enix ...
|
Last edited by iJonttu; 20.01.2011 at 19:10.
Toivotaan, että hyvää settiä tiedossa. Pitäisi tuo ensimmäinen vielä pelata lävitse.. |
Ihanaa! Pääseepä nopiaan nauttimaan lisää FF herkkua kun edellistä sai odottaa jonnin aikaa. |
Anarchy Company Finland | Ain't no grave can hold my body down
FinalFantasy-XIII.netin mukaan 20. päivä pitäisi tulla virallisesti trailerit näytille, joten enkkutraileria tai laajempaa traileria odotellassa. |
Aneemiseen taistelujärjestelmään parannuksia, niin voisi kiinnostaakkin pelinä. Tuleehan tuo kuitenkin ostettua keräilymielessä. |
古河渚
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Juhakoko/
Hieno juttu, mutta heti trailerin ja logon perusteella tuli mieleen pieni pelko siitä, että pelissä olisi ehkä vain kaksi pelattavaa hahmoa. Toivottavasti peli sijoittuu XIII:n tapahtumien jälkeiseen aikaan ja vastaan tulee muitakin tuttuja hahmoja vielä ihan pelattavassa muodossa. |
Let's Go Flyers!
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Tappelusta ja levelisysteemistä huomattavasti paremmat niin saatan jo niiden takia ostaa, en kyllä täysihintaisena. |
plääh
En kutsuisi itseäni edes kovin intohimoiseksi sarjan keräilijäksi. En siis metsästä kaupoista jokaista peliä, jonka nimessä FF esiintyy. Kaikki pääsarjan pelit kuitenkin löytyvät alkuperäisen alustansa versioina + omat kiinnostuksen kohteet. Oheiskrääsää on myös kirjojen/lehtisten ja figuurien muodossa tullut keräiltyä. |
古河渚
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Juhakoko/
Toivoa sopii että parempi kuin sarjan viimeisin. XIII jäi loppumetreillä kesken, olisi pitänyt ajoissa tuntitolkulla grindata jotta saisi pääpomon hengiltä. Noh, tuo menee ostoon kuten edellisetkin... |
Innolla odotan tätäkin julkaisua, sillä ainakin minä tykkäsin kovasti XIII:stä, vaikka kovaa krittiikkiä se saikin. Viimeksi kun tuli suora jatko-osa (FFX->FFX2), niin silloin jouduin kyllä pettymään vähän, lähinnä myös sen takia että X on mielestäni sarjan paras peli |
Sinäänsä outoa että tähän tulee jatko osa kun oli parempiakin finaaleja tarjolla. |
|
Vihdoin - kaikki Final Fantasyt!
Traileri on nyt virallisesti katsottavissa esimerkiksi lähdelinkin takana. |
|
Last edited by iJonttu; 20.01.2011 at 19:11.
Moni näytti täällä olevan sitä mieltä, että jos taistelusysteemiin tulee muutoksia, niin sitten saattaisi kiinnostaa. |
Toisaalta ihan hyvä että "yrittävät uudelleen" tuon XIII:n kanssa, olisi myös mukavaa jos voisi saada samassa paketissa XIII ja XIII-2:sen. Olikos siitä versuksen julkasusta kuulunut mitään btw? |
offtopic: versusksesta XIII-2 ja typeo(agito) karkasivat trailerit samana päivänä kun XIII-2 julkistettiin youtubeen mutta vedettiin nopeasti alas en tiedä milloin versuksen traileri virallisesti tulee. |
Itse ainakin kaipaisin jotain hidastempoisempaa ja enemmän taktista taistelusysteemiä. Tässä XIII:ssä tuo homma tuntui olevan vain x:n hakkaamista ja välillä vähä roolien vaihtoa. Jotenkin tympeää ja yksitoikkoista, enkä ole vielä edes pelannut tuota läpi. |
Itse toivon (olen varmaankin vähemmistössä) että taistelusysteemi, vaikka paranneltuna, pysyy suht samanmuotoisena ja world mappia ei olisi.. Vaikka olen world mappien suuri ystävä niin toivoisin että tämän tunnistaisi xiii:n jatko-osaksi, olematta tietty kuitenkaan sama peli eri juonella |