8suosittelee
Tämä on keskustelu Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Bugeja on ja paljon, mutta suurin osa niistä lamauttaa pelin läpäisyn kannalta "merkityksettömiä" sivutehtäviä - toki nämä rassasivat ainakin minua ...
Bugeja on ja paljon, mutta suurin osa niistä lamauttaa pelin läpäisyn kannalta "merkityksettömiä" sivutehtäviä - toki nämä rassasivat ainakin minua ns. ihan helvetisti. Tai sitten bugit hankaloittavat peliä, esim. HUD saattaa kadota kokonaan. |
lyijy möltti rikkoo kylki luut/sisus kaluja
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne
No niinpä olikin. Komento takaisin. |
lyijy möltti rikkoo kylki luut/sisus kaluja
Itselläni ei bugeja pahemmin esiintynyt paitsi yhdessä kentässä jossa vartija huomasi minut useamman seinän läpi. |
Onko tässä mitään New Game plussaa? PC:llä peluuttelen. |
"Son of a bitch must pay!" -Jack Burton
Tartteeko sellaista suurta asevarastoa edes kantaa mukanaan. Ninjailevalla läpipeluulla tuli kannettua lähinnä paria asetta mukana (tranquilizer rifle ja stun gun), ja eipä tullut oikein missään vaiheessa kaipuuta niihin muihin pelin tarjoamiin aseteollisuuden helmiin (pl. varauksella pomomatsit). Myyntihommissa niistä raskaammista aseista sai toki pätäkkää kivasti, joten niitäkin kannatti varastoida aina silloin ja tällöin sinne omaan kämppään Detroitissa. Oma luukkuhan aukeaa, kun suorittaa sen jonkun alkupuolella majailevan pääjuoneen liittyvän keikan pulkkaan. |
Boksipuolella saa Missing Link DLC:n 600 pointsilla. Itse jouduin hankkimaan, vaikken peliin olekaan koskenut läpäisyn jälkeen. |
Alelaarista tuli hommattua tämä tekele ja iski nuunku Tysonin koukku puuntakaa... Eka tehtävä poliisilaitoksella meinas taappaa pelin! Ei vaan onnistunu vaikka kuin yritin piilossa olla! Yli tunnin yritin ja ei vaan onnistu, aina joku näkee. Tuska oli ohjaimenpahoinpitely asteella, ja päätin että katon youtubesta miten puhutaan sisään, ja siitä se peli sitten aukesikin. Ekan tehtävän jälkeen on ollu kyllä ihan mahtavaa tän pelin parissa! Aivan loistava peli! Suosittelen kyllä lämpimästi, varsinkin ku tän saa 15e helposti! Ehkä paras peli mitä oon tänävuonna pelannu, huikea peli. |
Tuo oli kyllä jännä, kun iskivät alkuun noin vaikean kohdan. Itsekin poliisiasemalla tuskailin ikuisuuden. Ajattelin jopa että nyt tämä peli varmaan bugaa jotenkin tai olen edennyt täysin väärään paikkaan, ei tää näin vaikee voi oikeasti olla |
Löytyykö tästä ketjusta pelaajia jotka rynnivät Human Revolutionin nappi pohjassa läpi? |
It's too bad she won't live, but then again, who does?
Omasta läpipeluusta on jonkin verran aikaa, mut omat ajatukset oli ihan samanlaiset. 80/20 suhteella varmaan mentiin räiskien. Vaikeusasteen lisääminen olisi ollut tietty vaihtoehto ITSELLE, mutta kun otetaan huomioon et oma MGS hd collection on vielä parin kuukauden jälkeenkin viidessä peliminuutissa, niin ei tarvi miettiä uudestaan lähestymistapaani jos pelissä pystyy soveltamaan perusramboilua. |
Itellä tuli todella paljon Metal Gearit mieleen tätä pelatessa. Sillonku pääsi oikeesti pelaamaan, niin yhtä hieno tunne on tullut joskus MGS peleistä. Varsinkin DLC on huikea jos tykkää hiippailu meiningistä. |
Pelit jotka on työn alla: Fear 2: Project origin, Fallout 3 (lakkautettu ainakin hetkeksi), Autot 2 trophyt, GTA IV (taas), Far Cry 2, Assassins creed, NHL 10 Be a pro, Just Cause 2,