Tämä on keskustelu F1 2011 [PS3/X360], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Muutama tunti ajoa takana ja onhan tämä tosiaan harppaus eteenpäin. Simua en odottanut ja itselle sopiikin tällainen rento ajelu paremmin. ...
Muutama tunti ajoa takana ja onhan tämä tosiaan harppaus eteenpäin. Simua en odottanut ja itselle sopiikin tällainen rento ajelu paremmin. PS3-version grafiikat kyllä pääsi yllättämään huonoudellaan, mutta muuten pelaaminen on nautittavaa. Vaikeustason kanssa on vielä hakemista, koska pito vaihtelee kuivan ja märän kelin välillä niin paljon. Kuivalla radalla pärjää, mutta sateella pyörähdys on lähellä jo ensimmäisessä mutkassa... |
Hienoa, ei siis mitään hätää ja suuntaamme Malesiaan! |
Last edited by -Invincible-; 24.09.2011 at 22:46.
Sikäli kun ymmärsin niin sitä stoppia ei enää voi pyytää, vaan voit kurvata varikolle milloin haluat ja porukka on siellä valmiina. Näin luin ainakin tuolta codemastersin foorumilta muiden pelaajien kommenteista. Itse oon stopannu vain silloin kun on ollut "käsky" päällä =) .. kokeilemallahan tuoki seleviää.. |
Nyt: Dragon Age: Origins & Awakening, F1 2011, Mass Effect 2 kokeilussa
Hyvältä vaikuttaa! Yksi täysi viikonloppu takana Lotuksella ja tässä hiukan kokemuksia. |
Noniin Malesia menty nyt ja päädyin taas yhdeksänneksitoista niinkuin Australiassa. Olisi kiva noiden pitkien kisojen aikana nähdä vähän keskeytyksiäkin. Vielä ei ole mitään sen kummempaa tapahtunut, kuin Malesiassa Maldonado ja joku muu saivat läpiajorangaistuksen leikkaamalla ohituksesta ja itse sain samassa kisassa myös läpiajon kun vähän töytäisin vahingossa Williamsia |
Jep jep... Kiva lukea porukan fiiliksiä pelistä. |
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
Nyt on kolme kisaa kaudesta Lotuksella ajeltu ja hyvältä tuntuu. 20% kisat tosin ihan liian lyhyet niin vetelen 50% kisoja. |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
Tämmöinen bugi ilmeni kun ajoimme äsken netissä: Sain Montrealissa varikon läpiajo rangaistuksen ja samaan aikaan turva-auto tuli radalle. Ajoin varikkosuoraa pitkin kun turva-auto lähtee liikeelle juuri kun olen sen kohdalla ja se ajaa lävitsenija minut hylätään tuon takia :P Ei kiva ollenkaan. |
Nyt tässä kahden ekan kisan jälkeen minulla sama homma Trullin kanssa, mutta minulla nuo muut mainitsemasi ovat menneet eri tavalla ja esim Ferrari on aika vahvoilla. Standingseissa ykkösenä Alonso, toisena Button, kolmantena Webber, neljäntenä Massa, viidentenä Vettel ja Hamilton kuudentena. Sitten omalla ukolla on nyt tähän asti mennyt samalla tavalla kuin sinulla, eli kahdessa ekassa kisassa yhdeksänneksitoista. |
Hieman omituiselta kuulostaa peli mutta eipä voi mtn. |
Ootteko kokeillu split screenillä ps3? eikö teijänki mielestä jotenki grafiikka huonone ja alkaa lagittamaan peli hiukan? |
- Make
Malesiassa mullakin vettel hyytyi tuolleen. Ei kers vika pistäisi tipputtamaan vauhtia 50km/h koska pääsin ykkösellä siitä ohi itsekin. Sit veteli kisan nopeimpia. Ylipäätään vettel on ihan surkea kisasta toiseen jostain syystä. Tuntuu et englantilaiset pelintekijät ei tykkää vettelistä. |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
Joo eli ura aloitettu Williamsilla ja Australia ajettu,tässä vähän kokemuksia. Ekat harjoitukset meni niin metsään kun vaan voi mennä. En saanut yhtäkään kunnon kierrosta kun koko ajan oli jotai hässäkkää siinä eessä,ja sitten jo neljännellä kierroksella auto alkoi savuttamaan todella paljon,sitten kuulu joku räjähdys ja auto sammu.P1 oli kerralla ohi,sijoitus viimeinen. |
@raksarane, Eihän 2011 vuonna saa enää tankata? Joten miten voit tankata ja jatkaa kisaa? Eiks se perjaatteessa jää siihen. |
Nyt on Australian GP ajettu Force Indian puikoissa. Vaikeustaso oli se vaikein ja sijoitus oli 11. Kisassa kävi ihmeellinen bugi(?). 2 kierrosta ennen maalia takanani olevalla Perezilla loppui kai bensa kun jäi yhtäkkiä aivan hirveästi. Kierros ennen maalia minullakin loppui bensa. Mutta kukaan ei tullut takaani ohi, vaikka hieman ennen bensan loppumista takanani oli kauhea jono. Voiko olla mahdollista, että kaikilla takanani olevilla loppui bensa? Eteen jäi matkaa 52sek ja taakse aivan kauheasti, en muista. |
"Vartti paskalla, kymppä radalla."
Liikkuva shikaani autopiireissä.
AI keskeytyksiä olis ihan kiva nähä vähän enemmän. Tympäsee ajaa joka kisassa sijalle 19. minuutin erolla eteen ja taakse. Parempaan ei mitään mahiksia kun muut on kisassa sekunti tolkulla nopeempia per kierros. Sinänsä ihan realistista, mutta kun tiimin vaatimus kisoihin on juurikin tuo 18. sija ja se ei onnistu jos ei muilla ole epäonnea :P Yks keskeytys on vasta vastaan tullut ja sekin oli oma tiimikaveri (Trulli) joka on muutenki aina viho viimeinen. Teammate challenge on mulle puhtaasti tällä hetkellä. Parissa kisassa oon nähny pientä kolarointia AI kuskeilta keskenään ja sillon on ollu tuo mahis parepaan sijaan. Ekassa kisassa onnistuin oleen 18. kun Perez tööttäs etusiipensä rikki. Malesiassa oli kans lähellä kun alkukierroksilla joku spinnas ja jäi hännille. |
Nyt: Dragon Age: Origins & Awakening, F1 2011, Mass Effect 2 kokeilussa
Kiinassa tosiaan 17 kuten aikaisemmin sanoin, muualla sit 19. Nyt ajoin Monacon ja olin 13. Ilman tyhmiä mokia ois sijoitus ollu 11. |
Moottorin tehon säädöllähän voi tuota kulutusta säätää. Et jos vetää tehot pois..pääsee pidemmälle...ja antaa mielikuvan polttoaineen lisääntymisestä. |