Tämä on keskustelu Need For Speed: The Run [PS3/X360], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Yellowhill Muutama tunti on tullut pelailtua ja ei nyt ihan hirveästi ole säväyttänyt; en ole oikein päässyt ...
Itse oon nyt boksilla pelannut jonku aikaa. Aika arcade tämä nyt on mutta menee vaihteluna forzalle. Ja sitten asiaan eli jos tätä nyt netissä porukka pelaa niin olisi kiva kokeilla miltä se maistuu noin suomi porukassa. Muutaman kerran tullu käyty netissä ajelemassa ja aikamoista romu rallia tuntuu olevan. Mutta jos ois suomi porukalla vähän parempaa. |
Näitä on aika minimaalisesti tai ainakin oman n. 3tunnin pelisession aikana niitä tuli vain kaksi n. 2 minuutin kestoisis pätkiä. Toimivat ihan mainiosti ja virkistävät muuten ei-niin-hyvää peliä. |
Xbox-version revikka luettavissa: |
voiko tässäkään virittää tai tuunata autoja vai onko samanlailla ku hot pursuitissa |
Ei. |
ok voi jäädä tämä peli ostamatta en ois ostanu hotpursuittiakaan jos oisin tiennyt millane se on |
Most Wanted edelleenkin paras need for Speed. ei mikään aidoin ajotuntuma, mutta juoni oli hyvä. |
Itsekään en hankkinut koko peliä, demoakin tullu kokeiltua joskus mutta ei napannut. Kyllä tämä Criterion osasi hommansa paljon paremmin omasta mielestäni kuin tämä Black Box. Need for Speed: Hot Pursuit oli paras pitkään aikaan, kunnes The Run pilasi fiiliksen jälleen. Ja tuo Runin parin tunnin pelin takia ei viitsisi maksaa sitä täyttä hintaa joka on aivan jäätävä hinta lyhyelle pelille. Kattoo nyt mitä tulevat sarjat tuo tullessaan mutta aika synkältä näyttää tällä hetkellä. |
Onkos kenelläkään hajua seuraavasta NFS-pelistä itse pelin tai julkaisuajankohdan suhteen? |
Se on varmaa että 2012 ilmestyy jälleen uusi NFS, vaikka tuon nyt olisi voinut arvatakin. Shift-sarjaa tuo tuskin on. On spekuloitu, että nyt olisi Criterionin vuoro työstää peliä, joka tarkoittaisi taas vähän parempaa NFS:ää |
Tosiaan. Kysyin tuota, koska PS2:lle omistin aikoinaan kaksi NFS:ää: Carbonin ja Pro Streetin. Olin silloin pelisarjan kova fani, mutta urheilupelien takia ei ole PS3:lle tullut ostettua ainuttakaan Need For Speediä. Demonsa perusteella The Run ei kovin kummoinen ollut, ja arvosteluja lukiessani mielipiteeni vahvistuivat entisestään. Mutta mikäli ensi syksynä on jälleen vuorossa Criterion, voisi sitä seuraavan pelin ostoa harkita ihan todella. |
Last edited by Mr.; 24.01.2012 at 06:51.
Joutasko joku pelin omaava tulla ajaa vähäks aikaa mp:tä? Group objective trofeeseen tarviisin vielä pari rastia ruutuun. |