Tämä on keskustelu SNIPER Ghost Warrior 2 [PS3/X360 Hype], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: City Interactive on kertonut julkaisevansa 2012 vuoden puolella PC/ PS3 /XBOX alustoille Sniper Ghost Warrior pelistä kakkos osan. 2011 E3:ssa ...
City Interactive on kertonut julkaisevansa 2012 vuoden puolella PC/PS3/XBOX alustoille Sniper Ghost Warrior pelistä kakkos osan. |
PS3 online: Mr_Violence | Battlefield 3 | Deus Ex: Human Revolution | GT5 | ....waiting AC: Revelations | Syndicate | Hitman Absolution |
Kalusto: PS3 slim 160Gt | Logitech G27 ratti | Panasonic TX-P50VT20 FullHD 3D plasma TV | Sony 6.1 DTS äänentoisto | Sharkoon X-tatic kuulokkeet
|
Last edited by Pirate fin; 06.03.2012 at 15:57.
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne
Hmmm... Rupesi nousemaan odotus tätä kohtaan vaikka itse en oikein ensimmäisestä osasta innostunut. Siinä oli vaan se tekoäly niin huono; viholliset joko näki miljoonan kilometrin päästä ja rupesi ampumaan tai sitten ne eivät huomanneet vaikka ampuisi metrin päässä. No, toivottavasti tekoälyyn kiinnittävät nyt enemmän huomiota ja innolla odotan kuinka hienoa jälkeä saavat aikaan cryenginellä. |
Miten ihmeessä mulla ei ollut tollasia ongelmia vihujen kanssa |
PS3 online: Mr_Violence | Battlefield 3 | Deus Ex: Human Revolution | GT5 | ....waiting AC: Revelations | Syndicate | Hitman Absolution |
Kalusto: PS3 slim 160Gt | Logitech G27 ratti | Panasonic TX-P50VT20 FullHD 3D plasma TV | Sony 6.1 DTS äänentoisto | Sharkoon X-tatic kuulokkeet
Kyllä mulla se tuskallisin juttu oli se, kun sniputti yhden tyypin pitkän matkan päästä niin kaikki rupesi ampumaan heti minua, juurikin sieltä kilometrien päästä ja osuivatkin epäinhimillisen hyvin konekivääreillä. Ihme, jos muilla ei tätä ongelmaa ollut. Pienemmissä määrin oli noita, ettei huomanneet edes lähietäisyydeltä. Itse pelasin normaalilla ja loppuun en jaksanut pelata. Syy voi olla se, että pelasin pelin boksilla, joka ei ole minun ykköskonsolini enkä sen ohjaimella osaa pelata. Pitäisi ehkä antaa pelille uusi mahis pleikkarilla. No, onneksi tämä kakkonen tulee varmaan molemmille konsoleille yhtäaikaa. |
Sniper GW2 E3 esittely video ja suunnittelijan haastattelu CLICK!. |
KonsoliFINille tarjoutui mahdollisuus päästä haastattelemaan Ghost Warrior 2:n tuottajaa tämän viikon torstaina. Jos haluat kysyä jotain tai välittää jonkinlaista palautetta, ole nopea ja paiskaa tekstiä tulemaan yksityisviestillä joko minulle tai Paaville. |