Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8 / 8

SNIPER Ghost Warrior 2 [PS3/X360 Hype]

Tämä on keskustelu SNIPER Ghost Warrior 2 [PS3/X360 Hype], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: City Interactive on kertonut julkaisevansa 2012 vuoden puolella PC/ PS3 /XBOX alustoille Sniper Ghost Warrior pelistä kakkos osan. 2011 E3:ssa ...

Jäsen Blackdawn:n Avatar
    Paikka
    Salo
    Gamer IDt

PSN ID: Mr_Violence

SNIPER Ghost Warrior 2 [PS3/X360 Hype]

City Interactive on kertonut julkaisevansa 2012 vuoden puolella PC/PS3/XBOX alustoille Sniper Ghost Warrior pelistä kakkos osan.
    2011 E3:ssa on jo ilmeisesti jotain näytettävää ja lupa on odottaa ainakin hyvää grafiikkaa, koska peli käyttää CryEngine3:sta.

lähde:
    City Interactive showing off Sniper: Ghost Warrior 2 at E3 2011 | Joystiq

Itse pidin kovasti jo ykkös osastakin PS3:lla, jossa ei mielestä mitää ihmeellisiä mokia/bugeja ollut peloitteluista huolimatta. Kerran taisin rynkyllä ampua ja vihutkaan eivät nähneet ellen ollut huolimaton.
    Tätä kakkos osaa kyllä odottelen erittäin positiivisin mielin ja suurella innolla
    PS3 online: Mr_Violence | Battlefield 3 | Deus Ex: Human Revolution | GT5 | ....waiting AC: Revelations | Syndicate | Hitman Absolution |
    Kalusto: PS3 slim 160Gt | Logitech G27 ratti | Panasonic TX-P50VT20 FullHD 3D plasma TV | Sony 6.1 DTS äänentoisto | Sharkoon X-tatic kuulokkeet

Jäsen Pirate fin:n Avatar
    Paikka
    Lapinjärvi
    Gamer IDt

Gamertag: Pirate fin

Vastaus: SNIPER Ghost Warrior 2 [HYPE]

Näyttää ihan kivalta.

Ensimmäisestä osasta tykkäsin, vaikka peli ei kauheita kehuja saanutkaan ja tämä lähtee ehdottomasti ostoon.
    Last edited by Pirate fin; 06.03.2012 at 15:57.
    "They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne

Jäsen rioichi:n Avatar
    Paikka
    Masku
    Blogahduksia
    4
    Gamer IDt

PSN ID: juzbat

Hmmm... Rupesi nousemaan odotus tätä kohtaan vaikka itse en oikein ensimmäisestä osasta innostunut. Siinä oli vaan se tekoäly niin huono; viholliset joko näki miljoonan kilometrin päästä ja rupesi ampumaan tai sitten ne eivät huomanneet vaikka ampuisi metrin päässä. No, toivottavasti tekoälyyn kiinnittävät nyt enemmän huomiota ja innolla odotan kuinka hienoa jälkeä saavat aikaan cryenginellä.

Paikka
    Salo
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin rioichi (Näytä viesti)
    ...Siinä oli vaan se tekoäly niin huono.....toivottavasti tekoälyyn kiinnittävät nyt enemmän huomiota ja innolla odotan kuinka hienoa jälkeä saavat aikaan cryenginellä.
    Miten ihmeessä mulla ei ollut tollasia ongelmia vihujen kanssa käytin kyllä pelaamiseen aikaa ja malttia vähän yli 9 tuntia meni vaikealla.

Mutta joo, grafiikalta voi kyllä odottaa aika paljon. Toi spoili kuva jo vähän näyttää suuntaa.
    Yksi mikä jäi ykkös osan virheistä mieleen oli grafiikan ns. "karkeus" esim. aidan alla olevasta aukosta mahtuisi ryömimään - mutta ei pääse ja vastaavanlaisia paikkoja on paljon, maassa on koloja joihin jää jumiin - hyppäämällä pääset pois, mutta saatat paljastaa sijaintisi, Clear shot pusikosta - mutta joku ihme on edessä.
    Nämä nyt eivät pilanneet pelikokemusta eivätkä suuremmin harmittaneetkaan, mutta olisi silti mukavampi pelata peliä, jossa niitä ei olisi.

Tekoälyäkin tietenkin voi aina parantaa, vaikka en siihen pelin aikana pahemmin kompuroinutkaan. Mutta esimerkkiksi Call of Duty Black Opsissa ei tekoäly ole siinäkään kovin kehuttavaa luokkaa ja vihut ampuu juuri siihen missä itse olet, esim. Vietnamissa tehtävässä, jossa juostaan rinnettä alas ja vihollisia tulee lisää vaikka maailman tappiin asti. Mitä siellä omat tekevät? EI yhtikäs mitään, ei tulitukea, ei hyökkäys tukea - yksin saat mennä alas kohteeseen ja viholliset ampuvat VAIN sinua.
    Miksei tätä kukaan huomio? vai ollaanko jo niin CoD sokeita että voidaan puskea mitä vain schaissea ja kaikki on -Oooohh!
    Onneksi tässä Sniper Ghost Warriorissa EI olla kovin riippuvaisia tyhmistä tekoäly(ttömyys) kavereista, tekijöiden tarvitsee keskittyä vain vihollisen tekoälyyn.

Tehtävien alussa voisi olla valikko mistä voisi ITSE valita tarvittavat varusteet, tehtävän ja maaston mukaan. Siinä tulisi vähän lisää haastetta, kun pitää itse miettiä mitä tarvitsee tehtävän onnistuneeseen suoritukseen ilman sen suurempaa hälyä.
    Esim. jos otat narukiipeily jutun mukaan, niin pääset "oikaisemaan" kiipeämällä ja välttämään vihollisia. Mutta jos ET ole ottanut sitä mukaan, niin joudut menemään vaikka vihollisen valvoman kylän läpi huomaamatta. Tämä toisi peliin lisää vaikeutta ja sitä "ajattele itse mitä teet" toimintaa.
    PS3 online: Mr_Violence | Battlefield 3 | Deus Ex: Human Revolution | GT5 | ....waiting AC: Revelations | Syndicate | Hitman Absolution |
    Kalusto: PS3 slim 160Gt | Logitech G27 ratti | Panasonic TX-P50VT20 FullHD 3D plasma TV | Sony 6.1 DTS äänentoisto | Sharkoon X-tatic kuulokkeet

Jäsen rioichi:n Avatar
    Paikka
    Masku
    Blogahduksia
    4
    Gamer IDt

PSN ID: juzbat

Lainaus Viestin lähetti alunperin Blackdawn (Näytä viesti)
    Miten ihmeessä mulla ei ollut tollasia ongelmia vihujen kanssa käytin kyllä pelaamiseen aikaa ja malttia vähän yli 9 tuntia meni vaikealla.
    Kyllä mulla se tuskallisin juttu oli se, kun sniputti yhden tyypin pitkän matkan päästä niin kaikki rupesi ampumaan heti minua, juurikin sieltä kilometrien päästä ja osuivatkin epäinhimillisen hyvin konekivääreillä. Ihme, jos muilla ei tätä ongelmaa ollut. Pienemmissä määrin oli noita, ettei huomanneet edes lähietäisyydeltä. Itse pelasin normaalilla ja loppuun en jaksanut pelata. Syy voi olla se, että pelasin pelin boksilla, joka ei ole minun ykköskonsolini enkä sen ohjaimella osaa pelata. Pitäisi ehkä antaa pelille uusi mahis pleikkarilla. No, onneksi tämä kakkonen tulee varmaan molemmille konsoleille yhtäaikaa.

Paikka
    Salo
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin rioichi (Näytä viesti)
    Syy voi olla se, että pelasin pelin boksilla
    Peliä ostaessani olin kyllä tarkkaan lukenut XBOXin arvostelun ja foorumien paskaa niskaan tekstit, mutta otin riskin - JA yllätyin todella kovin PS3 versiosta, kun mainitut supervihut ja muut ongelmat loistivat poissa olollaan.

Paikka
    Salo
    Gamer IDt

Vastaus: SNIPER Ghost Warrior 2 [PS3/X360 Hype]

Sniper GW2 E3 esittely video ja suunnittelijan haastattelu CLICK!.

Kyllä näyttää ja kuulostaa jo nyt hyvälle ja lupaavat tehdä vielä PALJON paremmaksi. Odotukset senkun nousevat

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Vastaus: SNIPER Ghost Warrior 2 [PS3/X360 Hype]

KonsoliFINille tarjoutui mahdollisuus päästä haastattelemaan Ghost Warrior 2:n tuottajaa tämän viikon torstaina. Jos haluat kysyä jotain tai välittää jonkinlaista palautetta, ole nopea ja paiskaa tekstiä tulemaan yksityisviestillä joko minulle tai Paaville.

+ Vastaa viestiketjuun

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi