6suosittelee
Tämä on keskustelu EA Sportsin NHL-pelisarja, Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: En ole varma onko tästä ketjusta tarjota mitään pidempiaikaista keskustelua, mutta NHL 12:n keskustelu tahtoo kääntyä helposti hieman ohi aiheen ...
En ole varma onko tästä ketjusta tarjota mitään pidempiaikaista keskustelua, mutta NHL 12:n keskustelu tahtoo kääntyä helposti hieman ohi aiheen koko NHL -pelisarjaan, kuten joka kesä sen seuraavan änärin hypeketjussa käy. Kokeillaan siis, jos tämän ketjun avulla tuota vääntöä saisi siirrettyä pois tuolta yhden pelin ketjusta tähän huomattavasti laajempaan aiheeseen, johon voisi ehkä paremmin kirjoittaa pelin uudistusten kierrättämisistä, parhaista vuosikerroista ja muuten vain pelisarjan kierrätyksestä. |
Olisipa asia näin helppoa, mutta jääkiekkoperfektionistina tämä ei ole omalta kannaltani mahdollista. Vaikka pelaankin pääsääntöisesti offlinessa, haluan silti joka vuosi ostaa tämän seuraavan vuoden tekeleen. Valitettavaa kyllä, mutta yksi merkittävimmistä tekijöistä on se, ettei edellisvuoden peleihin EA enää tee rosteripäivityksiä. |
Hyviä pointteja kieltämättä ja kunnioitan sitä, että jaksoit perehtyä asiaan jopa niin syvällisesti, että kaivoit esiin melkein 10 vuotta vanhan arvostelunkin, joka osoitti minun olleen ainakin osittain väärässä. Puolustelen kuitenkin itseäni sen verran, että olen ostanut vuosittain NHL-pelin vuodesta 2003 lähtien, joten tuo artikkeli ei sinänsä koskenut omaa näkökulmaani. Ironisinta tässä on se, että NHL 2002 ja 2003 ovat ainoat tällä vuosituhannella tehdyt NHL-pelit, jotka olen skipannut. Syytä en tiedä, mutta hyllyihin jäivät nämä kaksi tekelettä. NHL 2004:n jälkeen aloin vaatia peleiltä paljon ja huomasin mm. rakentavani vuodesta toiseen SM-liigalle ajantasalla olevat kokoonpanot ja myöhemmin rupesin keskittymään enemmän äänimaailmaan. NHL 2005 oli minulle kova kolaus siksi, että peliin oltiin vihdoin saatu aidot maajoukkuepaidat IIHF:n lisenssillä, mutta pelistä puuttui täysin Luo pelaaja - modi. |
Itse asiassa kävin juuri ennen tuon eilisen viestisi lukemista vähän muistelemassa menneitä ja lueskelin omaksi ilokseni noita vanhoja NHL-pelien arvosteluita. Sopi vain hyvin ketjun yhteyteen, joten otin sen tähän. |
Vastasit jo itse kysymykseesi. Tempohan tuo asia oli jo yksissään se miksi nhl 2005 hakkasi 2004 mennen tullen. Ja tuo 2004 "luo pelaaja" oli niin surkea ettei sillä mitään tehnytkään. |
Florida Panthers näyttää uusineen peliasunsa tulevalle kaudelle. Onkohan sitten NHL 12:ssa nämä Floridan uudet asut? Tuli siitä mieleen, kun kaudeksi 2007-08 kaikkien NHL-joukkueiden pelipaidat muuttuivat vähintään kaula-aukon osalta, jolloin siihen törkättiin liigan logo. Pelipaidat muuttuivat myös ikään kuin hoikemmiksi. NHL 08:ssa näitä uusia paitoja ei vielä nähty, vaan vasta seuraavan kauden versiossa. |
Aika kultalusikalla olet Tripla mennyt jos tosissasi väität, että joka vuosi on tullut parempi peli!?! Kuka muistaa vielä -98, tanan tiukka peli. Entä sit 2000-luvun alun änärit vuosi toisensa jälkeen tavalla tai toisella kuraa. Ps3:n myötä pelisarja hyppäsi paljon oikeaan suuntaan, mutta kuten hyvin moni täälläkin on sanonut niin paljon on vielä parannettavaa, tai ainakin hiottavaa. En ymmärrä mikä tässä on niin v...tun vaikeaa pelintekijöillä tajuta, että ensin perusasiat kuntoon ja sit vasta lisää kimallusta. Mun mielestä pelissä on jo nyt ihan tarpeeksi kimallusta ja grafiikkakin on riittävän hyvää, joten nyt ois oikea aika säätää sliderit ja tekoäly kuntoon. Tai luoda sellaiset sliderit joilla on oikeasti jotain merkitystä peliin. Jotenkin saatanan jumittavaa pelata konetta vastaan joka ei juuri koskaan ota jäähyjä vaikka jäähyt olisivat täysillä. Parempi olisi, että vois ottaa arvoa pienemmäksi sen takia, että koneella on koko ajan joku boxissa kun asetus on tapissa... |
Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.
Ei Florida Panthers suinkaan ole ainoa joukkue, joka on tehnyt muutoksia asuunsa. Yleensä useampi joukkue jollain tapaa muokkaa asuaan kausien välissä, ja muutokset ovat kyllä myös poikkeuksetta päässeet mukaan uusimpaan NHL-sarjan peliin. NHL 08:aan sai nuo uudistuneet asut avattua koodin avulla. |
Let's Go Flyers!
Niinpäs muuten olikin, itseltäni unohtui tuo koodisysteemi ihan kokonaan. Mutta mitä nyt olen joukkueiden nettisivuja katsellut, NHL-seurojen peliasuihin ei ole tullut juurikaan muutoksia kesän mittaan. Lisäpaidat/kolmospaidat/viikonloppupaidat ovatkin sitten aivan eri juttu. SM-liigajoukkueen uudet pelipaidat ovat saapuneet änäreihin vasta seuraavalla kaudella. |
NHL series - Wikipedia, the free encyclopedia |
Jos aletaan puhumaan rehellistä puhetta mielestäni 09 on tämänhetken paras NHL -peli uuden sukupolven konsoleilta. Sitä hiomalla (vanhanaikaisbugi ja puikkobugi sekä läpärirystybugi) olisi kasassa ollut loistava peli. 10 oli jo sitten ihan kuralle vedettyä paskaa. Peli lienee bugisin peli kautta aikain ja realistisuus on kaukaa haettua. 11 on mielestäni roima parannus 10 verrattuna, mutta kokonaisuutta ajatellen kuten 2004 ja NHL 2k -versioita verrattaessa peli ei ole ähelläkään valmis. Kun otan esille 2k:n tarkoitan lähes tulkoon modattavuutta ja erityisesti 2k7, joka lienee paras 2k -peli. Slidereilla peliä saa lähes millaiseksi haluaa ja jääkiekko on jääkiekkoa tuolloin. |
The Real Pure Unforgiving Skill SM #3 @NHL11 + SM #2 @NHL12 + MM #17 @NHL12
http://www.konsolifin.net/bbs/playst...uus-liiga.html
Offtopic: Laitoin sulle YV noista paidoista. |
Ei ole vääriä mielipiteitä, on vain erilaisia mielipiteitä ja jokaisella on omaansa oikeus. Tuskin nyt kannattaa kirjoittamista lopettaa, jos kaikki eivät ole samaa mieltä. |
Haters gonna hate.
No se siitä puheesta |
Itse pidän kyllä myös NHL09 parempana pelinä kuin NHL10, tuli ennen NHL 11 tuloa siirryttyä kesällä pelamaan juuri 09, koska 10:iin kyllästyi vaan siihen epärealistisuuden määrään joka on NHL09 paljon pienempi. Tykkäisin pelata edelleen 09 mutta 11 jälkeen se tuntuu vähän tönköltä, vaikka edelleen katson, että 09 on puolet realistisemmat maalivahdit kuin jälkimmäisissä osissa "huippupelastuksineeen", eli huipputunarointeineen "pelastaa" kiekko selän takaa ja lyö sen räpylällä omiin. |
Pelaan lähes ainoastaan eashl-pelejä. Niissä suurin ongelma on se, että pelissä on noin 5 eri tapaa tehdä maali. Yllättäviä pomppumaaleja tai muuten erikoisia maaleja tulee ehkä yks illassa. Alkaa nyt parin vuoden tahkoamisen jälkeen kyllästyttää ainaiset läpiajosta rystylle, suoraan syötästä ringeteltä tai kulmasta nousu -maalit. Vaikka olisi ihmisveskari vastustajalla, niin maalit ovat hyvin samanlaisia. Jotain täytys tehdä... |
Tämä on ilmeisesti provoviesti |
PS3 Myyn/Vaihdan/Ostan/ PS3 80Gb + 46" Samsung+Yamaha RX-V563+5xTannoy F1+BK XXLS400 / Sennheiser HD 598, PS2+LG 26" / PSP 3004
Pelaan nyt: FFVIII, NHL 12, Assassin’s Creed II