482suosittelee
Tämä on keskustelu NHL 12 [PS3/X360], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Kylläpäs AI teki tyhmän ehdotuksen kaupoista: pelaan Los Angeles Kingsillä ja Tampa ehdotti draftin yhteydessä Stamkosia Justin Williamsiin ja ensi ...
Kylläpäs AI teki tyhmän ehdotuksen kaupoista: pelaan Los Angeles Kingsillä ja Tampa ehdotti draftin yhteydessä Stamkosia Justin Williamsiin ja ensi vuoden 1 kierroksen ja kakkoskierroksen varauksiin. Noh, eihän siinä mietitty hetkeäkään vaan heti hyväksyin. Lisäksi tietokone ehdotti vaihtoa Penner-Morrow ja päätin senkin hyväksyä. |
Osut kyllä asian ytimeen kuomaseni. |
Muuten tuli tälläistä juttua miettineeksi tässä että onko nhl 12:sta vielä se ominaisuus että jos maali tulee jotenkin hämärästi eli esim luistimella ohjauksesta niin soitetaan yläkertaan videotuomarille. Minusta se oli ihan kiva lisä ja toi lisää sitä todellisuutta vaikka sinänsä ei ollut mikään "tärkeä" uudistus. |
Meikä sai 23000 kiekkoa mukaan NHL 11 profiilista, ja Lemieux tuli Demon koelegendana... Lisäksi yhdestä tervetulopakasta pamahti sitten Jason Spezza. Vielä en ole kehdannut tuhlata muutakun yhteen minipakkaukseen, ja ostin 600 pucksilla Peter Reginin, jos sitä sais Ottawa ketjun kasaan... |
Itselle tuli HUTissa Green ja Howe |
Ah, EA:n foorumien page glitch näemmä tarttuu viiruksen lailla. En pääse millään sivulle 8... |
Samaa mietin. Eihän se ole edes mahdollista |
Minulla on nyt tullut useeseen otteeseen että "EA palvelimeen" ei saada yhteyttä kesken pelin.. Ja aina on ollu just joku turnaus ottelun viimenen 2minuuttinen menossa.. No alusta sitte vaan.. |
DIABLO III odotellessa..
Nopeasti sain uuden koodin täältä, viestiin peliksi vaan vetovalikosta NHL 11, että saa tuon lähetettyä. Hienoa! |
Tuo perstaklaus on tehty päin pers****. Kaverit lentävät kumoon metrin säteellä perstaklaajasta vaikka heillä ei olisi edes yhtään vauhtia. Toivottavasti patchaavat tuon... |
Hc Blue Thunder #37
Tässä ohjeet, jos jollakin on vielä ongelmia online passin kanssa: |
No kyllähän näitä seinään puskemisia tulee oikeassakin lätkässä, tai missä tahansa urheilulajissa. Aina ei voi onnistua, oli kysessä lähtökohtaisesti kuinka hyvä pelaaja/jengi tahansa. Olisiko se sitten ihanaa, jos aina vaan osuis ja uppois? Ainakin itsellä eilen oli HUT:issa alkuun tukkoista ja tahmeaa, joka johti siihen, että jokaisesta työllä ja tuskalla värkätystä maalista pompaasi sohvalta tuulettamaan. Huuto oli melkein samaa luokkaa kuin kevään MM-finaalissa. |
No se riippuu, onko kyseessä enemmänkin sääntö vai poikkeus. Kuten oon maininnut, niin ihmeitä tapahtuu ja Suomikin voittaa joskus jotain, mutta ei niitä ihmeitä tapahdu joka toisessa matsissa. Jos katotaan minkä tahansa palloilulajin pelejä riittävä määrä, niin lähtökohtaisesti voidaan sanoa, että aina parempi (= syöttelevämpi, puolustavampi, laukovampi, torjuvampi, taklaavampi jne) joukkue voittaa. Joskus sattuu sitten poikkeuksia. |
Last edited by TT-2k; 10.09.2011 at 14:22. Syy: Lainaus korjattu
Oletteko te huomanneet, että Joel Armian pelaajakuva ei tästää, vai onko ainoastaa mulla joku blues pelaajan pelaajakuva siinä? |
Lähteeköhän Ruslan Salei pelistä pois päivityksen myötä? Itsellä be a gm menossa jetsillä ja hankin Salein sinne. Lähteekö pois jos päivitän joskus sit? |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
12 "peliä" EASHL:a takana, joista nyt 5 on päättynyt kesken kaiken. Aluksi pientä pätkimistä (kun alkaa, niin tietää, että se on tervemenoo) ja sitten lentää pelistä ulos. Aina en edes ole lentänyt EA:n netist pois. Pari kertaa olen lentänyt siinä samalla chatista ulos. Alko eilen illalla. Toimi loppuillasta ja tänään, mutta nyt taas lensin ulos. Kun oon yrittänyt palata chattiin, niin ekalla kerralla on tullut virhekoodi: 8002231D, kenelläkään tietoa, mitä tarkoittaa? |
PUN #31
Tuo virhekoodi tarkoittaa yhteyden aikakatkaisua, eli syystä tai toisesta yhteyttä palvelimelle ei saada muodostettua riittävän nopeasti. Varsinaista syytä on näillä tiedoilla mahdotonta sanoa. Voi olla, että joko itse pelin tai PSN:n palvelimet ovat ylikuormittuneet alun pelaajaryntäyksen vuoksi, tai sitten omissa verkkolaitteissasi/asetuksissa on jotain pielessä. |