1suosittelee
Tämä on keskustelu Crysis - remastered [PS3/X360], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Crysis on silloin tylsä, jos pelaaja ei edes yritä käyttää erilaisia lähestymistapoja tilanteisiin. En oo itse varmaan ikinä juossut vain ...
Crysis on silloin tylsä, jos pelaaja ei edes yritä käyttää erilaisia lähestymistapoja tilanteisiin. En oo itse varmaan ikinä juossut vain vihollisleiriin aseet paukkuen kuten kaikissa muissa tavallisissa FPS-peleissä, vaan aina oon aloittanut jollain erikoisemmalla tavalla. Se eka kenttä on just paras. Siihen pienehköön kylään hiekkarannan vieressä voi hyökätä vaikka Rambo-tyyliin ajamalla veneellä laiturin yli hypäten sinne vihollisten sekaan, räjähdysten saattelemana. Sitten löytyy tottakai se oma lempparitapani, eli hiiviskely, kiitos nanopuvun. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Aloitin tämän vihdoin (ennen kakkosta tietysti) ja jotenkin tämä vetoaa omalla old school -tyylillä - tosin vasta ekaa kenttää vedän. Mieleen tulee vähän eka Far Cry noista rantsun hökkelikylistä, partioveneistä yms. Huomaahan tästä että hieman vanhempi peli on kyseessä, mutta se on tässä vain hyvä uutinen. En ole oikein vakuuttunut vielä stealthin käytöstä, mutta ehkä tyyli vielä hakusessa. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Löytyykö nettipeliä ps3 versiosta? |
Itse asiassa Crysis on edelleen parhaimmistoa ja aivan jumalaisen näköinen peli. Tuo konsoli-Crysis, jota pelaat, on ihan kuin eri peli noin graafisesti (ja se hiiviskelykin on siinä kökömpää kiitos yksinkertaistetun nanosuitin). Varmasti ympäristötkään eivät hajoa kovin monipuolisesti tuossa versiossa. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Oho, vahingossa herättelin nukkuvaa karhua. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
PC:llä on vapaa tallennus. Se ainoa syy miksi en tätä konsolille osta. Oli pc:llä pelatessa quick save aika tiuhaan käytössä. |
I see dead pixels
Mielestäni konsoliversion checkpointteja on ihan kohtuu usein, mutta välillä niitä on kyllä oudoissa paikoissa. Tyyliin kuolet ja kun lataa checkpointin niin pari äijää on heti ampumassa ja hälytys päällä. Välillä tietty joutuu ottamaan uusiksi kun esim. tekee jotain trophy-sälää ja sitten kuoleekin ramboiluun. Mutta vastus varmasti kovenee. |