Vasta seitsemän pelaajaa ilmoittautunut.. Kaikki vaan mukaan peleihin!
Mikäli lisää pelaajia ei tule, niin en tiedä jaksaako seitsemällä pelaajalla alkaa liigaa vääntämään.
Tämä on keskustelu Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga, NHL - Keskustelut [PS3] alueella, joka on osa-alue PlayStation alueella: Kaippa sitä vois tulla mukkaan psn : Huuba81...
Kaippa sitä vois tulla mukkaan
psn: Huuba81
Vasta seitsemän pelaajaa ilmoittautunut.. Kaikki vaan mukaan peleihin!
Mikäli lisää pelaajia ei tule, niin en tiedä jaksaako seitsemällä pelaajalla alkaa liigaa vääntämään.
Täältä tullee yks lisää. PSN anak0ndaa-
PSN Rankaisija_
Mukaan PSN:Keeppurilli
En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.
Mukaan PSN:Naikou88
Joops,vois tulla koittaa onnea
Psn:Ankkalasvegas
Edit: Pitäskö äänestää pelaajavaihdoista?![]()
No osallistutaan kun näyttäs näinkin paljon osallistuvan
psn: Nugetti
Pelaajavaihdot olisi ihan jees.
ps: Mites JKBang se sun änäriliigas? aika hiljasta ollu siellä lähiaikoina...
Runkosarjan pelit on kohta saatu pelattua tuossa toisessa liigassa niin kaite tätä voisi harjata
Pelaajavaihdot minulle ok, tulee pieni lisämauste, ei haittaa.
PSN: OlviTenu
pelaajavaihdot käy minulle myös. Ne siis tulee olemaan liigassa.
Varausjärjestys arvottu. MrMarjamaata suosi arpaonni. Yritetään saada varaukset nopeesti, niin päästään pelaamaan.
Mun nimen peräs lukee lista toimitettu :P en o toimittanu! lue se priva viesti![]()
Pittsburgh Penguins mulle, pistin kyllä yv:täki mutta pastetaan nyt tännekki.
red wingsit tänne
Liiga luotu. Tunnukset löytyy aloituspostista.
Ottawa - Pittsburgh 1-3
-Hirveä oli palata takaisin pikku kaukaloon maajoukkuepelien jälkeen, ottawa pääsi heti ottelun alussa 1-0 johtoon, mutta toisessa erässä alkoi peli jotenkin edes luistaa ja saimme tehtyä paikoista tarvittavat maalit.
Montreal mulle
hockeybirdinokia/ gt5rock - Montreal
Pingviineiltä tulee tänään vaihtoehdotus, joten toivon mukaan Montrealin johto on tänään kuulolla!![]()
Jou!
Kauden avaus Pittsburgin (MrMarjamaa)vieraana päätty 8-0 voittoon
Mutta toinen peli SKIPADUA(Vancouver) päätty 2 erää tilanteen ollessa 2-2(en tie jäätykö vai mutta kaveri suttas offline),ja ehdotin pelin loppuun viemistä mutta eipä oo äijää näkyny linjoilla enää sen jälkee.
Ehtoolla lisää pelejä.
Vaihtokaupassa ois ainaki:
Horton 85
Thomas 90
ja niin edelleen vaihtoja vaa rohkeesti tuleen.