Oli muuten nuo lucic ja Datsyuk kiikaris itelläki mut Glitchit-kaveri iski puckseja pöytää ni mun pyristely loppu siihenjälkeenpäin ku funtsii ni kyl siihen Datsyukiin ois voinu panostaa vähä enemmän
![]()
Nii ja sit siihen kysymykseen: mikä on ku aina ku pääsee tost online huippu turnauksest jatkoo ni sit vastaan asettuu joku playoffi voittaja tai muu semmone?jatkoon pääsy näin vähemmän pelanneel on ainaki suht vaikeeta... Nii ja sit toi vieras peli juttu ku oon pelannu varmaa n.10 peliä vähän ajan sisäl onlines ja yhessä oon ollu koti joukkue
ei toikaa ihan reilult tunnu tai sillee tasa puoliselt. Mut se nyt ei sillee haittaa kuha ihmettelen vaa
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Siteeraa
jälkeenpäin ku funtsii ni kyl siihen Datsyukiin ois voinu panostaa vähä enemmän
jatkoon pääsy näin vähemmän pelanneel on ainaki suht vaikeeta... Nii ja sit toi vieras peli juttu ku oon pelannu varmaa n.10 peliä vähän ajan sisäl onlines ja yhessä oon ollu koti joukkue
ei toikaa ihan reilult tunnu tai sillee tasa puoliselt. Mut se nyt ei sillee haittaa kuha ihmettelen vaa
Antakaa tuommoinen paikka niin teen aina maalin, on niin kova taktiikka ja älyttömän hienokin. En toki tiedä toimiiko se oikeaa pelaajaa vastaan mutta eiköhän sen pitäis.
Kerroppa rehellinen mielipiteesi kumpi onkaan parempi: Crosby vai Datsyuk? (Nyt ratkaistaan tämä lopullisesti