Saattaa olla. Liquithan veikkasi aikanaan ammatikseni äidinkielenopettajaa.
Olen ilokseni havainnut, että Juupis on usein ollut apunani kitkemässä typotuksen kitkeriä rikkaruohoja KonsoliFINin alavilta tekstikentiltä - kiitos siitä!
Tämä on keskustelu Konsolien Sota, Osa II!, Off-topic alueella, joka on osa-alue alueella: Veikkaan että tolla feldon sai osan seuraavassa jaksossa......
Veikkaan että tolla feldon sai osan seuraavassa jaksossa...
Saattaa olla. Liquithan veikkasi aikanaan ammatikseni äidinkielenopettajaa.
Olen ilokseni havainnut, että Juupis on usein ollut apunani kitkemässä typotuksen kitkeriä rikkaruohoja KonsoliFINin alavilta tekstikentiltä - kiitos siitä!
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
ketä muka alkaa tääl opettaa kielioppii,, joku äidin kielen opettaja vai?, mut eihän täs nyt oo mitään vikaa jossei kaikki pisteet, ja pilkut mee nyt ihan kohalleen????
<- toi toihon kun kaikki ei pakosti ymmärrätä tätä muuten.
Kaksi asiaa maailmassa nostaaa verenpainetta: 'ketä' silloinkn pitäisi olla 'kuka' ja yhdyssanavirheet.
Eihän täällä kirjoiteta muutenkaan esim. murteella, miksi peruskielioppivirheitäkään pitäisi hyväksyä.
![]()
Ah että tuli revettyä huolella. Odotin hieman "sankan megapikselipölyn verhoama UltimateHeroFighter-Corca laskeutuu M$A$-panssariajoneuvollaan keskellä tekstuuriraunioiden peittämää PlaySpaceStationia jne jne"-tyylistä esiinmarssia.
Ei ihan mennyt veikkaus kohdalleen:
...ja vielä muutaman lauseen jälkeen kehtasi minut, pulskan ektoplasmapalleron vielä päästää päiviltä. Vaadin välitöntä resurrektausta!!Ryhmä löytää pikaisesti tiensä paikalliseen avaruusaluskauppaan, jossa lihavahko limapallo nimeltä Corca tervehtii ostajaehdokkaita...![]()
Haluat siis tulla uudestaan tapetuksi?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
...ja vielä muutaman lauseen jälkeen kehtasi minut, pulskan ektoplasmapalleron vielä päästää päiviltä. Vaadin välitöntä resurrektausta!!![]()
[edit="hymiö vaihdettu"]
Last edited by Jona Asih; 13.04.2003 at 17:14.
Esama, hauskaa tekstiä taas , vähän omia mielipiteitäni:
-Parasta antia ovat tuttujen hahmojen väliset keskustelut ja niiden tekemiset, varsinkin dialogi on huvittavaa. Lisää tällaista!
-Liian pitkät kuvaukset vähän hidastavat tempoa välillä, vaikka niissäkin on hauskoja oivalluksia
-Grieverin nauru vähän liioiteltua, tosin se taitaakin olla tarkoituskin
Kaiken lisäksi mulla ei oo hajuakaan mistä Esa sen on keksinyt :|Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
-Grieverin nauru vähän liioiteltua, tosin se taitaakin olla tarkoituskin
Taisin pari kertaa irkissä sanoa "MWAHAHA!" ensimmäisen Austin Powersin tultua Suomeen, mutta se olikin sitten siinä![]()
-Griever
Mithen kniin ei khirjotetha kmurtheella! Muista ottaa kapsäkki följyhyn ja klipare plakkarihin!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Eihän täällä kirjoiteta muutenkaan esim. murteella...![]()
*vaihtaa edellisen viestin hymiötä*Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
No lol!
Joku voi siis nämäkin jutut ottaa vakavalla naamalla, ei ole tosi!
Hymyä huuleen Jona, kyllä se siitä.![]()
http://cube.konsolifin.net/jutut/jutut.php?id=84
Viides osa nyt luettavissa.
- Esa
Tässä sitten pistitkin parastasi, välillä ovat olleet ihan vaan "luettavaa", mutta tässä oli pari erittäin oivallisesti keksittyä heittoa, tälläistä lisää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
http://cube.konsolifin.net/jutut/jutut.php?id=84
Viides osa nyt luettavissa.
- Esa
Lastsoul saa taas kyytiä... Se huijaan kaikissa peleissä- heitto oli kyl aika paha...
Last edited by Arisalmi; 15.04.2003 at 10:16.
"But I, being poor, have only my dreams. I have spread my dreams under your feet. Tread softly because you tread on my dreams."
- William Butler Yeats
Joo, Esa on selvästi kateellinen mulle jostain, kun noin kiusaa. Pitää varmaan kirjoittaa "Lastsoul Strikes Back", jossa mä sitten kiusaan EsamaaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Lastsoul saa taas kyytiä... Se huijaan kaikissa peleissä- hietto oli kyl aika paha...![]()
Kunnon sotahan tästä syttyyLainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Joo, Esa on selvästi kateellinen mulle jostain, kun noin kiusaa. Pitää varmaan kirjoittaa "Lastsoul Strikes Back", jossa mä sitten kiusaan Esamaa![]()
![]()
"But I, being poor, have only my dreams. I have spread my dreams under your feet. Tread softly because you tread on my dreams."
- William Butler Yeats
Nyt aletaan päästä itse asiaan...niin tarinassa kuin tässä ketjussakin.![]()
Kuudes osa on muuten ollut luettavissa jo eilisestä lähtien.
-Griever
Miten olisi vähän lisää sivurooleja ensi osaan? Lisää henkilöitä->lisää tykinruokaa->lisää juonikuvioita (viimeisestä en mene kylläkään takuuseen).
Tarina sen kuin tiivistyy...pitäkää tunnelmaa yllä taidokkaasti jatkossakin.
Minusta tuntuu, että tässä pitää vähitellen alkaa jo visioimaan trilogian päättävää (?) kolmatta osaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Miten olisi vähän lisää sivurooleja ensi osaan? Lisää henkilöitä->lisää tykinruokaa->lisää juonikuvioita (viimeisestä en mene kylläkään takuuseen).
Tarina sen kuin tiivistyy...pitäkää tunnelmaa yllä taidokkaasti jatkossakin.![]()
- Esa