Uskon, vaikken kirkossa käykään. En periaatteessa välitä uskooko joku toinen vai eikö usko.
Raamattu on minulle kirja täynnä vertauskuvia. Jotkut vähän ehkä ampuvat yli, mutta löytyy sieltä asiaakin.
Pitkästä aikaa olen taas Shabanin kanssa jostain asiasta täysin samaa mieltäLainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Itseäni kuitenkin häiritsee suunnattomasti kiihkouskoiset ja kiihkoepäuskoiset. Siis ne jotka tulevat vouhottamaan uskonnosta ja ne ketkä nauravat uskoville. Kukaan tuskin vielä tietää onko Jumala olemassa vai ei. Päähän myös ottaa ihmiset, jotka kuuluvat kirkkoon, mutta samaan aikaan julistavat, kuinka eivät usko tippaakaan Jumalaan (*kröhöm* Jiz...) Itse en ainakaan voi kuvitella kuuluvani mihinkään järjestöön, jonka aatteita vastaan olen täysin.
Kaveripiiristä noita jälkimmäisiä löytyy riittämiin, mikä on sinänsä ärsyttävää. Aina jaksavat muistuttaa mua mun kannasta, vaikken sitä niin mainostakaan. Lukiossa tosin yksi kaveri oli samalla kannalla kuin minä, jonka kanssa ehti käydä monet keskustelut asian tiimoilta.

LinkBack URL
About LinkBacks

Siteeraa
Kun asioita on tullut pohtineeksi, niin pyrinkin tänä keväänä Helsingin Yliopistoon opiskelemaan teologiaa; tulokset tulee 18.7
Huomautan myös, että en ole mikään "himo" uskovainen, vaan minulla on ateistitausta osittain vanhempien/isovanhempien suhteen. En myöskään kuulu mihinkään piiskausliikkeeseen (herätysliikkeeseen) =P