Harmi, sinne meni kulta![]()
No, kyllä se hopeakin on hyvä saavutus....
Tämä on keskustelu Olympialaiset 2006, Off-topic alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin jussi28 No kyllähän tuo Ruotsin voittomaali oli juuri hannuhanhimaali. Ota nyt hyvä mies ne Suomi-lasit pois päästä. ...
Ota nyt hyvä mies ne Suomi-lasit pois päästä. Jos suomalainen olisi tehnyt sen, niin oltaisiin kehuttu miehen hienoa laukausta ja joukkueen valmistautumista erään.Viestin lähetti alunperin jussi28
Mutku nyt se oli ruottalainen, niin se oli niinq ihan munqqi!!!§§§11
Helvetim hieno laukaus se oli ja rautaista ammattitaitoa.
Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten
Der Metzgermeister - Armin Meiwers
Pelit hyllyssä Wishlist Plaza DVD
Harmi, sinne meni kulta![]()
No, kyllä se hopeakin on hyvä saavutus....
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman!
Saahan sitä ilmaista. Alkaa vaan kyrsimään nuo "RUOTSALAISET ON HoMOJA!!!!!1!!! AAARGH!! J!! NE ON IHAN PASKOI!! PASKa MAA!!!"- tyypiset kommentit. Kyllähän minuakin harmitti matsin jälkeen. Ei kyllä enään.Viestin lähetti alunperin Tuomas
E: En mä hitleriksi oo sua sanonu
Enkä edes viitannut.
no kyl
Ei itse asiassa minuakaan enää niin paljon - kunnes avasin TV:n ja näen jotain matskua ruotsalaisesta paikasta täynnä lössiä huutamssa Sverige-huutoje. Pää repes.Viestin lähetti alunperin olge
Tämä on se toiseksi paras syy kiskoa viinaa ja pitää huamenna vapaataViestin lähetti alunperin Tuomas
![]()
Joo, ei mitää henkiökohtaasta... ketään kohtaa...
Niin siinä vaan kävi - ei voi mitään. Kiitos Leijonat, Kiitos SUOMI! Tarjositta parasta jännitystä sitte vuaren -95... kiiiiiiiiiiitos
ei siinä mitään - kisoja tulee uusia, ny vituttaa, mutta huamenna vähemmä...
Se on tää etahanoli...Viestin lähetti alunperin Jarmo Hänninen
Mutta kyllähän me se tiedetään, että suomalaisten kolme perusvikaa on pessimismi, vittuuntuneisuus ja huonon häviäjän leima. Olis kiva nähä reaktiot, jos vetäjä olis ollu Salo. :|
Itse purin agressiota sohvaan, kaveri taas oveen
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman!
No pääasia ettei USA tai Canada voittanu, eurooppaan meni sentään kaikki mitalit.
EDIT: Itse olen hatutuksen saattelemana niin monta asiaa pistänyt remonttiin että taidan odottaa sitä kun ruotsalainen sattuu kohdalle
Nyt: Talisman Revised 4th Edition + lisäosat
Aivan oikein.Viestin lähetti alunperin Sormusaave
Need for speed!!!
Itse asiassa olen oikeassa että se oli tuurimaali. Koivun maila katkesi heti aloituksessa ja hän luisteli hakemaan uutta. Se jätti aukon ja hurr...ruotsi teki maalin.![]()
http://www.detroithockey.net/news/664.php
Ei sen vatvominen sitä maalia poista.
no kyl
Saatika tuo kuittailuViestin lähetti alunperin olge
![]()
Kyllä nakertaa...Viestin lähetti alunperin benew
Ruotsi oli parempi, ei siinä mitään. Henkinen kantti ja itsevarmuus oli finaalipelissä aivan eri luokkaa. Erityisesti erien alussa Suomi jäi melkoisesti jyrän alle. Westerlund sanoi ennen ottelun alkua, että mitään psyykkausta joukkuueessa ei ole tarvittu. Ehkäpä jotain olisi täytynyt kuitenkin tehdä, sillä sen verta paremmalla latauksella vastustaja lähti peliin mukaan. Sehän tässä syö miestä, että tulosten valossa näitten piti olla juuri ne meidän kisat ja vieläpä Ruotsi vie ja kaappaa sen meiltä pois.
ei ollu... tuuria oli taas matkas...Viestin lähetti alunperin nakkerton
***** että voi olla aina sama saatanan juttu!
Ois vaikka Ryssä voittanu sitä kultaa ja Suomi pronssia, sekin vittuttais vähemmän!
Night of the living livers !
Jos Leijonat olisivat voittaneet, he olisivat olleet "Meidän Leijonat". Nyt he ovat vain "***** Leijonat".
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
Ei torellakaan oo... hyvin ne veti... tommosia tartte liatsoa. Kaikkensa pistivät pelihin ja ku nopalla heittää ni ei aina onni oo myätäViestin lähetti alunperin Teppo_Holmqvist
Ei ole "*****" leijonat mutta kun AINA se Ruotsi. Eli ***** Ruotsi!!!!Viestin lähetti alunperin Teppo_Holmqvist
Hopea on hyvä ja oon tyytyväinen että kulta ja hopea ratkaistiin skandinaaviassa mutta ...... yhyyy, miksi PERKELE AINA NÄIN!!!
Night of the living livers !
Puolin ja toisin, onneksi.Viestin lähetti alunperin Jarmo Hänninen
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!