Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Näytetään tulokset 41 - 51 / 51

Assembly '06

Tämä on keskustelu Assembly '06, Off-topic alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin Nisupulla Onko kukaan uskaltanut vielä asentaa tuota tapahtumassa jaettua Windows Vista beta-2:sta koneelleen? Olis kyllä pitänyt mennä ...

KonsoliFIN Toimitus
    Paikka
    ...where you least expect it
    Gamer IDt

PSN ID: designed

Vastaus: Assembly '06

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nisupulla
    Onko kukaan uskaltanut vielä asentaa tuota tapahtumassa jaettua Windows Vista beta-2:sta koneelleen?
    Olis kyllä pitänyt mennä Vistan esittelytilaisuuteen Mäkin kanssa "yskimään" "uusille" "featureille"
    8001050F :< | Ylläpito höllää kravattejaan | "Minusta Dessu on niin legenda-ukko, että gonzoilunkin voi hyväksyä. Se tuo piristävää vaihtelua saitille." - feldon

Jäsen
    Paikka
    Kerava

Oma lempparini Short Film-kompossa eli toiseksi tullut What's up with adults on nyt ladattavissa: http://www.scene.org/dir.php?dir=%2F...%2Fshort_film/

On se ihq :x

Eiköhän ne toisetkin entryt tule pian saataville...toivottavasti.
    *Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai

Jäsen / [FL] Nisupulla:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    21
    Gamer IDt

PSN ID: Nisu

Lainaus Viestin lähetti alunperin XRay
    Oma lempparini Short Film-kompossa eli toiseksi tullut What's up with adults on nyt ladattavissa: http://www.scene.org/dir.php?dir=%2F...%2Fshort_film/

On se ihq :x

Eiköhän ne toisetkin entryt tule pian saataville...toivottavasti.
    Kiitos linkistä! Ne filmit tulee virallisesti jakeluun ensiviikon alussa, näin ovat järjestäjät ilmoittaneet. Tämä elokuva kannattaa ehdottomasti katsoa, koskettava ja laatutyötä toteutukseltaan. Oli myös oma voittajasuosikki! Kotikutoisuus rules
    Slay Radio - Go retro!

Jäsen

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nisupulla
    Tää tämän vuoden assy-hitti, miesörinää: "aaarrggghhhh, aaarrrggghhh...", menee kyllä aikavarmasti suoraan klassikoihin Kurkut käheenä saa taas täältä kotiin palata Tietääkö kukaan mistä tämän löytäisi mp3:na?
    Itse olin juuri suurilta osin vastaamassa tämän "biisin" laulannasta, vedin muutamaan otteeseen sen karaokena. Sehän on siis blackdudefalling.swf :P

Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    21
    Gamer IDt

Slay Radio - Go retro!

KonsoliFIN Toimitus Oliver:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: *offline* PSN ID: OliverFIN

(Frets on Fire)

Ei siinä kauaa mennyt, kun jätkät pääsi asiaan: http://www.youtube.com/watch?v=vdYhw...2D195101%2Ephp
    Eli Fretsiä GH-ohjaimella!
    "Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
    PS3 & Vita & X360 | Pelien ikärajoista

Jäsen arttq:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: arttq

Vastaus: (Frets on Fire)

Lainaus Viestin lähetti alunperin Oliver
    Ei siinä kauaa mennyt, kun jätkät pääsi asiaan: http://www.youtube.com/watch?v=vdYhw...2D195101%2Ephp
    Eli Fretsiä GH-ohjaimella!
    Juu no tuo ei ole homma eikä mikään PS2->USB adapterilla ja Joy2key ohjelmalla.
    "A real-time dance music game hard and extreme. That's beat mania II DX!! It's too cool!"

KonsoliFIN Toimitus Oliver:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: *offline* PSN ID: OliverFIN

Ihan sama!
    Näinä päivinähän kunnian saa se, joka uppaa videon ekaksi (tai edes ensimmäisten joukossa) Youtubeen.
    "Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
    PS3 & Vita & X360 | Pelien ikärajoista

Jäsen
    Paikka
    Kerava

Jahas, valoa alkaa näkyä (ehkä) tunnelin päässä seminaarien ja short film-entryjen saataville tulon kanssa.

Kuten tässä threadissa ASM Organizer late- asian ilmaisee:

Tekniset ongelmat pääosin ratkottu, joten tarvitsee enää korjata pari bugia siirtää loput materiaalit sopivampaan paikkaan käsiteltäviksi. Muutaman päivän sisään voisi olla valmiina seminaarit, osa ohjelmista ja Short Film compo, jos levyjä saadaan kannettua rivakasti paikasta toiseen.
    Jepjep...
    *Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai

Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    21
    Gamer IDt

Päivittäin käynytkin tarkistamassa josko olisivat jo tulleet. Hyvä kuitenkin että valoa näkyy jo
    Slay Radio - Go retro!

Jäsen
    Paikka
    Kerava

No vihdoin viimein...Short Film-tuotokset...

http://www.scene.org/dir.php?dir=%2F...%2Fshort_film/

Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •