Sivu 8 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 141 - 160 / 635

Känni- ja krapulathread

Tämä on keskustelu Känni- ja krapulathread, Off-topic alueella, joka on osa-alue alueella: Nyt alkaa kyllä pieni humalatila olla Juotu jo n. puoli litraa 70% tunnissa :P Mitähän tänään keksisi olisiko ehdotuksia :P...

Jäsen
    Paikka
    Hamina
    Gamer IDt

Gamertag: Zeims86 PSN ID: Zeims

Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Nyt alkaa kyllä pieni humalatila olla Juotu jo n. puoli litraa 70% tunnissa :P
    Mitähän tänään keksisi olisiko ehdotuksia :P

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Lainaus Viestin lähetti alunperin Zeims (Näytä viesti)
    Varaa myrkytyskeskuksen puhelinnumero hyvälle hollille.

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä

Tämä on niin tätä teinimeininkiä. "Vtu mä oon juonu niin ja niin paljon ja mä oon ollu putkassa jne jne. En oo ees humalassa ja juon vaan lisää!!11!"

Oikeasti. Juoda puoli litraa 70% noin nopeasti ei ole enää edes fiksua. Tosin taitaa tuossa olla se perinteinen "nettilisä".
    Tosin tämähän on vain minun mielipiteeni.

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Dealer92

Lainaus Viestin lähetti alunperin TT-2k (Näytä viesti)
    Varaa myrkytyskeskuksen puhelinnumero hyvälle hollille.
    Komppaan. Vaikka olisikin iso mies.

Jäsen
    Paikka
    Hamina
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin peppokani (Näytä viesti)
    Tämä on niin tätä teinimeininkiä. "Vtu mä oon juonu niin ja niin paljon ja mä oon ollu putkassa jne jne. En oo ees humalassa ja juon vaan lisää!!11!"

Oikeasti. Juoda puoli litraa 70% noin nopeasti ei ole enää edes fiksua. Tosin taitaa tuossa olla se perinteinen "nettilisä".
    Tosin tämähän on vain minun mielipiteeni.
    Känni krapula tredi tämä onkin Eikä se puoli litraa niin paljoa ole mitä luulette. Tietysti nettilisä siinä varmaankin oli Mutta nyt on kyllä olokin sen mukainen että. Takapihalta heräsin :P

KonsoliFIN Toimitus
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: Tonppa PSN ID: Tonppa Wii Code: 5858 1907 5214 1101

[köh]Bullshit[/köh]

"V***u ku mää oon kännis!" huutaa 13-vuotias kaisakarvaton puolen siideripullon jälkeen.
    3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
    X360 Gamerscore: 117935 - PS3 Trophies: Level 16 (24%), #32310 - iPhone Game Center: 14221, #211290 - Folding@home score: 765512, #32431 (sijoitus: #Maailma)

Jäsen karpaasi:n Avatar
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: Amao

Känni krapula tredi tämä onkin Eikä se puoli litraa niin paljoa ole mitä luulette. Tietysti nettilisä siinä varmaankin oli Mutta nyt on kyllä olokin sen mukainen että. Takapihalta heräsin :P
    Vai ei puoli litraa 70% tunnissa ole paljoa?Pahoittelen, mutta olet joko helvetin tyhmä 22-vuotias tai
    alkoholisti. Kavereillani on usein tapana istua alas puolikaan kossun kera ja juoda se siinä sitten juurikin n. tunnin sisään. Kovat on pojilla kännit olleet, vaikka kummatkin aikamoisia sieppoja ovatkin. Voin vain kuvitella missä örvellyksessä olet ollut tuon 70 % pullon jälkeen...Noh jokainen hakee elämäänsä jännitystä omalla tavallaan.
    PSP, PS3. Yamaha RX-V2067, Samsung 46LEC755. Magnat x 5, Sennheiser HD-555 & CX-500 II ja BK Monolith DF.
    Odotuslistan kärki: Blur 2 Koneessa pyörivät: -

Jäsen
    Paikka
    Vaasa
    Gamer IDt

PSN ID: cantti

Haha mitä juttuja. Ettei vaan oo vedetty niitä kuuluisia internet mielikuvituskännejä ja samalla venytetty sitä omaa virtuaalikäärmettä sitärataa että oikee sihisee.

70%, 0.5l, 30min eikä oo edes paha. Moi.

Siksarista saa hyvän nousun päälle, ite tapaan alotella semmosel ennenku lähtee baariin. Tää viikonloppu tuli oltua selvinpäin ku on lääkekuuria alla, yllättävän piristävää vaihteeks.

Jäsen
    Paikka
    Hamina
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin spoR- (Näytä viesti)
    Haha mitä juttuja. Ettei vaan oo vedetty niitä kuuluisia internet mielikuvituskännejä ja samalla venytetty sitä omaa virtuaalikäärmettä sitärataa että oikee sihisee.

70%, 0.5l, 30min eikä oo edes paha. Moi.

Siksarista saa hyvän nousun päälle, ite tapaan alotella semmosel ennenku lähtee baariin. Tää viikonloppu tuli oltua selvinpäin ku on lääkekuuria alla, yllättävän piristävää vaihteeks.
    Nooh. Se kyllä riippuu henkilöstä tosiaankin En kyllä ollut juonut niin paljoa käänipölinöitä ne oli niin kuin aikaisemmin ilmoitin... puolta vähemmän mennyt koska illan aikana oli se n. 7dl mennyt pulosta Ainahan pienessä "pienessä" tulee ylimääräistä sekaan. Se on normaalia ja olen pahoillani asiasta :| itse en kyllä sikasarista saa muuta, kuin pahan mieoen

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Kaljuapina PSN ID: Kaljuapina

Heppa ja hyvä meisinki!

Alkaa pikku hiljaa olemaan suht hilpeä meininki päällä meikäläisellä. Tuli avattua tänään terassikausi eli siis ensimmäiset oluet parvekkeella auringon paisteessa. Ai että kun maistui hyvälle!

Oluen viitoittamalla tiellä jatketaan tämä ilta/yö ja toivotaan ettei mitään typerää tule tehtyä No harvoin sitä tulee typeryyksiä tehtyä jos totta puhutaan.

Sexhibition-messuille kaverit pyyteli mutta avokki oli toista mieltä. Minkä takia, kysyn ma??

Tere vaan kaikille ja känni päälle!

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Wixxie PSN ID: P__Magnet

Toi 70% juttu menee samaan kategoriaan kun joskus taannon eräs kertoi vetäneensä jotain saman vahvuista raakana. Jossain vaiheessa selvis että oli sekoittanut 40% ja 30% keskenään ja se oli sit sen vahvuista, yeah right. Sama homma kun juo kaljaa niin kannattaa sekoittaa niitä ensiks kymmenkunta pulloa jollon se on paljon vahvempaa...

Jäsen / [FL] Foxi:n Avatar
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: Foxix

Lainaus Viestin lähetti alunperin Wixxer (Näytä viesti)
    Toi 70% juttu menee samaan kategoriaan kun joskus taannon eräs kertoi vetäneensä jotain saman vahvuista raakana. Jossain vaiheessa selvis että oli sekoittanut 40% ja 30% keskenään ja se oli sit sen vahvuista, yeah right. Sama homma kun juo kaljaa niin kannattaa sekoittaa niitä ensiks kymmenkunta pulloa jollon se on paljon vahvempaa...
    Johan kirjoittajakin myönsi, että omiaan laittoi sillon mukaan. Tosiasia on, että keksityt jutut näkyy läpi..
    Muuten tää on varsin hauskaa luettavaa- kun itsekkin on..
    For The Heart I Once Had

Jäsen Decimal:n Avatar
    Paikka
    etelä
    Gamer IDt

Gamertag: decireko

Jooh, kalsarikännit kuvioissa täälläkin. Dokaan himassa ja kiroan kohtaloani. Xbox saksassa huollossa ja GTA IV julkaisupäivä lähenee..

Ei kukaan ihminen ansaitse moista kohtaloa :/

Jäsen peoh1985:n Avatar
    Paikka
    Keski-Uusimaa
    Gamer IDt

PSN ID: peoh1985

Jeps, kalsarit kalsarit... Itse en ole baariin vielä ehtinyt, kun tuntuu tämä läppärillä kirjoittelu hauskemmalta. Rai Rai!

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Gamertag: remua

l
    Last edited by remua; 28.05.2008 at 15:03.

Jäsen Rippone:n Avatar
    Paikka
    Mänttä, Finland
    Gamer IDt

Gamertag: cardic PSN ID: Cardic

Töissä....... Ed maistuu

Jäsen Vinnie:n Avatar
    Paikka
    Kalajoki
    Blogahduksia
    4
    Gamer IDt

Gamertag: VinnieFIN PSN ID: Vinnie_FIN

eilen pienen painostuksen uhrina piti lähteä grillailemaan ja nesteyttämään atleettista kehoaan.
    no mukavaa oli, tulipa useammallekkin konsolifinin jäsenelle soiteltua keskellä yötä..
    aamulla ei (onneksi) edes kankkusen juhakaan vieraillut.

tänään sitten liennytystä muutaman kylmän lonkeron ja saunan avustuksella..
    Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
    Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.

Jäsen
    Paikka
    Hamina
    Gamer IDt

Juuri saavuin kotiin :P Tavan mukaan sammunut olin taas vieraalle soffalle Avovaimo taas hyvin tyytyväinen tuntu olevan kun heräs möykkääni Menempä omalle soffalle nukkumaan. Öitä

Jäsen / [FL] Foxi:n Avatar
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: Foxix

Lainaus Viestin lähetti alunperin remua (Näytä viesti)
    Kännissa tottakai. Ystäviä 0 ja muutenki olen paska jätkä. Voi hyvillä mielin nauttia olutta tässä kämpillä ja pelata.
    Rehellisen pelaajan profiili
    For The Heart I Once Had

KonsoliFIN Toimitus maagiset:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: maagiset PSN ID: maagiset Wii Code: löytyy

Tuli tossa eilen juhlistettua kaverin tupareita ja olo on nyt myös sen mukainen. Erittäin vahvaa dagen efteriä siis pukkaa. Noh, hauskaa oli, ja rahaakin sain palamaan yllättävän vähän, joten oli se sen arvoista.
    "En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •