Varaa myrkytyskeskuksen puhelinnumero hyvälle hollille.
Tämä on keskustelu Känni- ja krapulathread, Off-topic alueella, joka on osa-alue alueella: Nyt alkaa kyllä pieni humalatila olla Juotu jo n. puoli litraa 70% tunnissa :P Mitähän tänään keksisi olisiko ehdotuksia :P...
Nyt alkaa kyllä pieni humalatila ollaJuotu jo n. puoli litraa 70% tunnissa :P
Mitähän tänään keksisi olisiko ehdotuksia :P
Varaa myrkytyskeskuksen puhelinnumero hyvälle hollille.
Tämä on niin tätä teinimeininkiä. "Vtu mä oon juonu niin ja niin paljon ja mä oon ollu putkassa jne jne. En oo ees humalassa ja juon vaan lisää!!11!"
Oikeasti. Juoda puoli litraa 70% noin nopeasti ei ole enää edes fiksua. Tosin taitaa tuossa olla se perinteinen "nettilisä".
Tosin tämähän on vain minun mielipiteeni.
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 117935 - PS3 Trophies: Level 16 (24%), #32310 - iPhone Game Center: 14221, #211290 - Folding@home score: 765512, #32431 (sijoitus: #Maailma)
Vai ei puoli litraa 70% tunnissa ole paljoa?Pahoittelen, mutta olet joko helvetin tyhmä 22-vuotias tai
alkoholisti. Kavereillani on usein tapana istua alas puolikaan kossun kera ja juoda se siinä sitten juurikin n. tunnin sisään. Kovat on pojilla kännit olleet, vaikka kummatkin aikamoisia sieppoja ovatkin. Voin vain kuvitella missä örvellyksessä olet ollut tuon 70 % pullon jälkeen...Noh jokainen hakee elämäänsä jännitystä omalla tavallaan.
PSP, PS3. Yamaha RX-V2067, Samsung 46LEC755. Magnat x 5, Sennheiser HD-555 & CX-500 II ja BK Monolith DF.
Odotuslistan kärki: Blur 2 Koneessa pyörivät: -
Haha mitä juttuja. Ettei vaan oo vedetty niitä kuuluisia internet mielikuvituskännejä ja samalla venytetty sitä omaa virtuaalikäärmettä sitärataa että oikee sihisee.
70%, 0.5l, 30min eikä oo edes paha. Moi.
Siksarista saa hyvän nousun päälle, ite tapaan alotella semmosel ennenku lähtee baariin. Tää viikonloppu tuli oltua selvinpäin ku on lääkekuuria alla, yllättävän piristävää vaihteeks.
Nooh. Se kyllä riippuu henkilöstä tosiaankinEn kyllä ollut juonut niin paljoa
käänipölinöitä ne oli niin kuin aikaisemmin ilmoitin... puolta vähemmän mennyt koska illan aikana oli se n. 7dl mennyt pulosta
Ainahan pienessä "pienessä" tulee ylimääräistä sekaan. Se on normaalia ja olen pahoillani asiasta :| itse en kyllä sikasarista saa muuta, kuin pahan mieoen
![]()
Heppa ja hyvä meisinki!
Alkaa pikku hiljaa olemaan suht hilpeä meininki päällä meikäläisellä. Tuli avattua tänään terassikausi eli siis ensimmäiset oluet parvekkeella auringon paisteessa. Ai että kun maistui hyvälle!
Oluen viitoittamalla tiellä jatketaan tämä ilta/yö ja toivotaan ettei mitään typerää tule tehtyäNo harvoin sitä tulee typeryyksiä tehtyä jos totta puhutaan.
Sexhibition-messuille kaverit pyyteli mutta avokki oli toista mieltä. Minkä takia, kysyn ma??
Tere vaan kaikille ja känni päälle!
Toi 70% juttu menee samaan kategoriaan kun joskus taannon eräs kertoi vetäneensä jotain saman vahvuista raakana. Jossain vaiheessa selvis että oli sekoittanut 40% ja 30% keskenään ja se oli sit sen vahvuista, yeah right. Sama homma kun juo kaljaa niin kannattaa sekoittaa niitä ensiks kymmenkunta pulloa jollon se on paljon vahvempaa...
Jooh, kalsarikännit kuvioissa täälläkin. Dokaan himassa ja kiroan kohtaloani. Xbox saksassa huollossa ja GTA IV julkaisupäivä lähenee..
Ei kukaan ihminen ansaitse moista kohtaloa :/
Jeps, kalsarit kalsarit... Itse en ole baariin vielä ehtinyt, kun tuntuu tämä läppärillä kirjoittelu hauskemmalta. Rai Rai!
l
Last edited by remua; 28.05.2008 at 15:03.
Töissä....... Ed maistuu![]()
eilen pienen painostuksen uhrina piti lähteä grillailemaan ja nesteyttämään atleettista kehoaan.
no mukavaa oli, tulipa useammallekkin konsolifinin jäsenelle soiteltua keskellä yötä..
aamulla ei (onneksi) edes kankkusen juhakaan vieraillut.
tänään sitten liennytystä muutaman kylmän lonkeron ja saunan avustuksella..![]()
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Juuri saavuin kotiin :P Tavan mukaan sammunut olin taas vieraalle soffalleAvovaimo taas hyvin tyytyväinen tuntu olevan kun heräs möykkääni
Menempä omalle soffalle nukkumaan. Öitä
![]()
Tuli tossa eilen juhlistettua kaverin tupareita ja olo on nyt myös sen mukainen. Erittäin vahvaa dagen efteriä siis pukkaa. Noh, hauskaa oli, ja rahaakin sain palamaan yllättävän vähän, joten oli se sen arvoista.
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"