Sivu 152 / 159 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 52102142143144145146147148149150151152153154155156157158159 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 3 021 - 3 040 / 3176

Ketutuskeskustelu

Tämä on keskustelu Ketutuskeskustelu, Off-topic alueella, joka on osa-alue alueella: Helvetin YO-juhlat. Vihaan. Lisäksi jotain oksetustautia lie päällä. Parastahan tässä on se, että MINUN merkkipäiväni sitten on ikäänkuin sivuutettu ja ...

Jäsen / [SDC] Hinin:n Avatar
    Paikka
    Oulunlääni, Oulainen
    Blogahduksia
    3
    Gamer IDt

Gamertag: TacitHinin

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Helvetin YO-juhlat. Vihaan. Lisäksi jotain oksetustautia lie päällä. Parastahan tässä on se, että MINUN merkkipäiväni sitten on ikäänkuin sivuutettu ja unohdettu tämän paskamuodollisuuden takia, jolla ei ole mitään merkitystä. Ylimääräistä hössötyssontaa. Lievästi kyrpii.
    Oderint, dum metuant.

Jäsen
    Paikka
    Jossakin Suomessa
    Gamer IDt

PSN ID: Salvellinus42

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitäis ostaa Premium mutta vaan 20€ PSN Lompsassa

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: ybuko8o

Jäsen Execta:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Execta

Lainaus Viestin lähetti alunperin Hinin (Näytä viesti)
    Helvetin YO-juhlat. Vihaan. Lisäksi jotain oksetustautia lie päällä. Parastahan tässä on se, että MINUN merkkipäiväni sitten on ikäänkuin sivuutettu ja unohdettu tämän paskamuodollisuuden takia, jolla ei ole mitään merkitystä. Ylimääräistä hössötyssontaa. Lievästi kyrpii.
    No mikäs SINUN merkkipäivä tuolloin oli? Jotkut synttärit? On kai se vähän isompi askel valmistua lukiosta kuin täyttää yhden vuoden lisää, ja jota vielä juhlitaan joka vuosi. YO-juhlat tapahtuu kuitenki vaan kerran elämässä (siis yhdelle henkilölle).
    ► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | DualShock 3 + 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -mikki ► PS3-peliniTrophy-kokoelmani

Paikka
    Oulunlääni, Oulainen
    Blogahduksia
    3
    Gamer IDt

Täytin kolmekymmentä, mikäli se edes sinua liikuttaa. Ja ei, en saanut juhlia sitä mitenkään, koska ketään luonnollisesti ei kiinnostanut.

Mutta niin; kovin olivat ylimainostetut juhlallisuudet, naurettavaa jeesustelua ja muuta soopaa mikä ei valmista elämään millään tasolla. Siinä on sitten kiva varmaan olla suvun palkintolehmänä kaksi päivää, kuunnella teennäisyyksiä ja olla muka parempi kuin joku toinen. Turhaa resurssien haaskaamista, ikävystyttävää propagandaa ja iljettävää mässäilyä. Naurettavinta tässä oli se, että itse "juhlakalu" ei olisi edes noita juhlia halunnut. Mutta eihän semmonen käy päinsä, kun perinne ja kaikkee.

Sehän tietenkin on jokaisen oma asia miten tuon ottaa, omalle kohdalleni sattuu olemaan tärkeämpää elämänkokemus ja eläminen kuin kirjaviisaus. Että trololo vaan.
    Oderint, dum metuant.

Jäsen Execta:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Execta

I sense jaelousness... amis =) Eihän ne nyt millään voi järkätä kaksia juhlia saman päivän aikana, joten ehdota sun synttäripäivän viettoa vaikka tulevalle viikonlopulle.
    ► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | DualShock 3 + 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -mikki ► PS3-peliniTrophy-kokoelmani

Paikka
    Oulunlääni, Oulainen
    Blogahduksia
    3
    Gamer IDt

Tavallaan varmaan kateuttakin, mutta suurilta osin pettymystä ja harmia, eritoten koska olin suurilta osin kärsijänä tässä kun piti itse olla siivoamassa ja järjestämässä niitä juhlia... Kyllä kai ne jotkut juhlat tulee vietettyä, mutta nyt ei viikonloppuna pysty. Olen lapsenvahtina. Eli näillä näkymin ei juhlia tule tai ole.
    Oderint, dum metuant.

OK
    OK on offline
    Jäsen OK:n Avatar
    Paikka
    a'dam
    Gamer IDt

PSN ID: En muista

Lainaus Viestin lähetti alunperin Rautaristi (Näytä viesti)
    Pistää vihaksi, muuta en sano
    Pistää vihaksi annettu tuomio vai mikä seikka?
    It's too bad she won't live, but then again, who does?

OK
    OK on offline
    Paikka
    a'dam
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Execta (Näytä viesti)
    On kai se vähän isompi askel valmistua lukiosta kuin täyttää yhden vuoden lisää, ja jota vielä juhlitaan joka vuosi. YO-juhlat tapahtuu kuitenki vaan kerran elämässä (siis yhdelle henkilölle).
    Ja jokainen meistä täyttää vain kerran 30.

Mutta niin; kovin olivat ylimainostetut juhlallisuudet, naurettavaa jeesustelua ja muuta soopaa mikä ei valmista elämään millään tasolla. Siinä on sitten kiva varmaan olla suvun palkintolehmänä kaksi päivää, kuunnella teennäisyyksiä ja olla muka parempi kuin joku toinen. Turhaa resurssien haaskaamista, ikävystyttävää propagandaa ja iljettävää mässäilyä.
    Mitä sitä alkaa itse turinoimaan kun toinen on asian näin mallikkaasti ilmaissut. Viime viikonloppuna tuli vierailtua kahdessa YO-juhlassa (tosin toisen jätin tylysti väliin). Tiukkaahan se teki kuunnella vanhemman väestön ihannointia tippa linssissä kuinka nuorella valkolakki oli pään päällä. Noh onneksi sankarineidolla oli jalat maantasalla.

Naurettavinta tässä oli se, että itse "juhlakalu" ei olisi edes noita juhlia halunnut. Mutta eihän semmonen käy päinsä, kun perinne ja kaikkee.
    Aikoinaan samat tarinat täällä suunnalla (juurikin alleviivatuista syistä) 3-9 kk pystyin pitämään kantani, mutta pakkohan ne oli lopulta pitää suvun painostuksesta, vieläpä kun intti oli vaiheessa.

Jäsen SalarymanDaishi:n Avatar
    Paikka
    Mikkeli
    Gamer IDt

Gamertag: SalarymanDaishi PSN ID: SalarymanDaishi Wii Code: 4859-7552-7412-9153

Tavallaan varmaan kateuttakin, mutta suurilta osin pettymystä ja harmia, eritoten koska olin suurilta osin kärsijänä tässä kun piti itse olla siivoamassa ja järjestämässä niitä juhlia... Kyllä kai ne jotkut juhlat tulee vietettyä, mutta nyt ei viikonloppuna pysty. Olen lapsenvahtina. Eli näillä näkymin ei juhlia tule tai ole.
    Tuskin onnistuu lohduttamaan mutta joka tapauksessa sekä onnea että tervetuloa sille ensimmäiselle aikuisoikealle vuosikymmennelle! Yleisesti ottaenhan bileet alle parikymppisille tupataan järjestämään joka tapauksessa, tahtoi sankari niitä eli ei (ja vaikka kuinka silloin tuppaisi angstaamaan, eivätköhän ne edes pikkuisen sitä itse kunkin sydänelintä onnistu lämmittämään vaikka mikä olisi) mutta siitä eteenpäin mennäänkin sitten jo enempi joko oma-aloitteisesti tai vuosien varrella karttuneen sosiaalipääoman ehdoilla. Niin tai näin, pyöreät ovat kriisejä ainoastaan silloin, jos ne sellaisina ottaa ja siihen touhuun tämä elämä on auttamatta liian lyhyt joka tapauksessa. Ikään nähden kuusi vuotta tulevaisuudesta käsin siis onnittelut, häntä pystyyn, onwards & upwards -ihan se yksi ja sama maailma meitä kaikkia täällä joka aamu tervehtii kuitenkin.
    Bunny Harvester - Jupinaa

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: ybuko8o

Lainaus Viestin lähetti alunperin OK (Näytä viesti)
    Pistää vihaksi annettu tuomio vai mikä seikka?
    Itse teko vihastuttaa eniten. Tuomiosta on sitten jokaisella omat mielipiteensä.

OK
    OK on offline
    Paikka
    a'dam
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Rautaristi (Näytä viesti)
    Itse teko vihastuttaa eniten. Tuomiosta on sitten jokaisella omat mielipiteensä.
    On kuitenkin muistettava että nainen mahdollisesti kärsi synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Tämä mainittiinkin IL:n toimesta:

Lapsensurma on suomalaisista henkirikoksista lievimmin rangaistava teko, ja siihen voi syyllistyä vain lapsen oma äiti, joka synnytyksestä johtuvassa uupumuksessa tai ahdistuksessa surmaa oman jälkeläisensä.
    Vauvan syntymä saattaa aiheuttaa naiselle valtavan henkisen järkytyksen - - Synnytysmasennukseen sairastunut äiti tuntee itsensä alavireiseksi, elämänilonsa menettäneeksi ja tuskaiseksi. Hänellä saattaa esiintyä pelkotiloja tai pakkoajatuksia, paniikkia, ahdistusta ja kuolemaan liittyviä ajatuksia tai toiveita. Äiti tuntee syyllisyyttä, potee alemmuudentunteesta, saattaa kärsiä muistin heikkenemisestä tai päättäväisyyden puutteesta. Mielihyvän ja elämänilon tunteet ovat poissa.
    - Wiki

Me pojat/miehet/papat emme ikinä voi ymmärtää tätä.

Jäsen

Luulin että Sony Entertainment Network Playstation Network ilmoittaisi milloin se toimii ja milloin ei. Miksi SEN PSN ei toimi? Sataa vettä ja olin just varannut tän päivän pelaamiselle ja sitten ei toimikkaan, kiitti.

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: Raineruf
    Lainaus Viestin lähetti alunperin Junnuuu (Näytä viesti)
    Luulin että Sony Entertainment Network Playstation Network ilmoittaisi milloin se toimii ja milloin ei. Miksi SEN PSN ei toimi? Sataa vettä ja olin just varannut tän päivän pelaamiselle ja sitten ei toimikkaan, kiitti.
    Itekkin ajattelin paukuttaa vähän battlefieldiä nyt illalla, muttei pääsekkään onlineen.

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Luulin että Sony Entertainment Network Playstation Network ilmoittaisi milloin se toimii ja milloin ei.
    Luulen, ettei Sonyllakaan ole sellaista kristallipalloa, josta näkyisi etukäteen odottamattomat katkokset. Tämä ei siis johdu ennalta suunnitellusta huoltokatkosta vaan jostakin ongelmasta.

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin TT-2k (Näytä viesti)
    Luulen, ettei Sonyllakaan ole sellaista kristallipalloa, josta näkyisi etukäteen odottamattomat katkokset. Tämä ei siis johdu ennalta suunnitellusta huoltokatkosta vaan jostakin ongelmasta.
    Toivottavasti ei minkäänlaista hyökkäystä ole tapahtunut.

Jäsen

En ole kristallipalloihin sen enempää perehtynyt, mutta luulisi miljoonien ja taas miljoonien arvoisen yrityksen kykynevän edes vuoden 2012 standardeihin, eli siis ilmoittavan ja huomattuaan ongelmia ilmoittavan asiasta muutoin kuin vaihtamalla pallon väriä "ehkä toimii":ksi. Noh, parhaiten asiat huomaa oman käden kautta; sama kuin katsoisi säätiedoituksia huomiselle, mutta tarkimman arvion saa katsomalla ikkunasta ulos.

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

En ole kristallipalloihin sen enempää perehtynyt, mutta luulisi miljoonien ja taas miljoonien arvoisen yrityksen kykynevän edes vuoden 2012 standardeihin, eli siis ilmoittavan ja huomattuaan ongelmia ilmoittavan asiasta muutoin kuin vaihtamalla pallon väriä "ehkä toimii":ksi.
    En tiedä, missä välissä se keltaista väriä näytti. Kun tuossa vähän yhdeksän jälkeen ite asian huomasin, näytettiin jo suosiolla punaista. Ja joka tapauksessa se keltainenkin jo indikoi, että jotain häikkää on.

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

En tiedä, missä välissä se keltaista väriä näytti. Kun tuossa vähän yhdeksän jälkeen ite asian huomasin, näytettiin jo suosiolla punaista. Ja joka tapauksessa se keltainenkin jo indikoi, että jotain häikkää on.
    Tasan yheksältä kävin kattomassa mikä on tilanne ja keltastahan se näytti.

Jäsen FINDarkside:n Avatar
    Gamer IDt

PSN ID: FINDarkside

Toimiiko se nyt?
    Kun ainaki playstationin sivulla näyttää vihreetä palloa.
    E:Toimii näköjään, oisin voinu vaan tuolt netist kattoo onko kavereita onlines mutta enpäs muistanut...
    "Lada ferrarin lisävarusteilla!"

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •