Pitäis ostaa Premium mutta vaan 20€ PSN Lompsassa![]()
Tämä on keskustelu Ketutuskeskustelu, Off-topic alueella, joka on osa-alue alueella: Helvetin YO-juhlat. Vihaan. Lisäksi jotain oksetustautia lie päällä. Parastahan tässä on se, että MINUN merkkipäiväni sitten on ikäänkuin sivuutettu ja ...
Helvetin YO-juhlat. Vihaan. Lisäksi jotain oksetustautia lie päällä. Parastahan tässä on se, että MINUN merkkipäiväni sitten on ikäänkuin sivuutettu ja unohdettu tämän paskamuodollisuuden takia, jolla ei ole mitään merkitystä. Ylimääräistä hössötyssontaa. Lievästi kyrpii.
Oderint, dum metuant.
Pitäis ostaa Premium mutta vaan 20€ PSN Lompsassa![]()
18-vuotias äiti hukutti lapsensa - tuomittiin ehdolliseen vankeuteen | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Pistää vihaksi, muuta en sano![]()
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | DualShock 3 + 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -mikki ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Täytin kolmekymmentä, mikäli se edes sinua liikuttaa. Ja ei, en saanut juhlia sitä mitenkään, koska ketään luonnollisesti ei kiinnostanut.
Mutta niin; kovin olivat ylimainostetut juhlallisuudet, naurettavaa jeesustelua ja muuta soopaa mikä ei valmista elämään millään tasolla. Siinä on sitten kiva varmaan olla suvun palkintolehmänä kaksi päivää, kuunnella teennäisyyksiä ja olla muka parempi kuin joku toinen. Turhaa resurssien haaskaamista, ikävystyttävää propagandaa ja iljettävää mässäilyä. Naurettavinta tässä oli se, että itse "juhlakalu" ei olisi edes noita juhlia halunnut. Mutta eihän semmonen käy päinsä, kun perinne ja kaikkee.
Sehän tietenkin on jokaisen oma asia miten tuon ottaa, omalle kohdalleni sattuu olemaan tärkeämpää elämänkokemus ja eläminen kuin kirjaviisaus. Että trololo vaan.![]()
Oderint, dum metuant.
I sense jaelousness... amis =) Eihän ne nyt millään voi järkätä kaksia juhlia saman päivän aikana, joten ehdota sun synttäripäivän viettoa vaikka tulevalle viikonlopulle.
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | DualShock 3 + 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -mikki ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Tavallaan varmaan kateuttakin, mutta suurilta osin pettymystä ja harmia, eritoten koska olin suurilta osin kärsijänä tässä kun piti itse olla siivoamassa ja järjestämässä niitä juhlia... Kyllä kai ne jotkut juhlat tulee vietettyä, mutta nyt ei viikonloppuna pysty. Olen lapsenvahtina. Eli näillä näkymin ei juhlia tule tai ole.
Oderint, dum metuant.
Ja jokainen meistä täyttää vain kerran 30.
Mitä sitä alkaa itse turinoimaan kun toinen on asian näin mallikkaasti ilmaissut. Viime viikonloppuna tuli vierailtua kahdessa YO-juhlassa (tosin toisen jätin tylysti väliin). Tiukkaahan se teki kuunnella vanhemman väestön ihannointia tippa linssissä kuinka nuorella valkolakki oli pään päällä. Noh onneksi sankarineidolla oli jalat maantasalla.
Aikoinaan samat tarinat täällä suunnalla (juurikin alleviivatuista syistä)3-9 kk pystyin pitämään kantani, mutta pakkohan ne oli lopulta pitää suvun painostuksesta, vieläpä kun intti oli vaiheessa.
It's too bad she won't live, but then again, who does?
Tuskin onnistuu lohduttamaan mutta joka tapauksessa sekä onnea että tervetuloa sille ensimmäiselle aikuisoikealle vuosikymmennelle! Yleisesti ottaenhan bileet alle parikymppisille tupataan järjestämään joka tapauksessa, tahtoi sankari niitä eli ei (ja vaikka kuinka silloin tuppaisi angstaamaan, eivätköhän ne edes pikkuisen sitä itse kunkin sydänelintä onnistu lämmittämään vaikka mikä olisi) mutta siitä eteenpäin mennäänkin sitten jo enempi joko oma-aloitteisesti tai vuosien varrella karttuneen sosiaalipääoman ehdoilla. Niin tai näin, pyöreät ovat kriisejä ainoastaan silloin, jos ne sellaisina ottaa ja siihen touhuun tämä elämä on auttamatta liian lyhyt joka tapauksessa. Ikään nähden kuusi vuotta tulevaisuudesta käsin siis onnittelut, häntä pystyyn, onwards & upwards -ihan se yksi ja sama maailma meitä kaikkia täällä joka aamu tervehtii kuitenkin.
Bunny Harvester - Jupinaa
On kuitenkin muistettava että nainen mahdollisesti kärsi synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Tämä mainittiinkin IL:n toimesta:
Lapsensurma on suomalaisista henkirikoksista lievimmin rangaistava teko, ja siihen voi syyllistyä vain lapsen oma äiti, joka synnytyksestä johtuvassa uupumuksessa tai ahdistuksessa surmaa oman jälkeläisensä.- WikiVauvan syntymä saattaa aiheuttaa naiselle valtavan henkisen järkytyksen - - Synnytysmasennukseen sairastunut äiti tuntee itsensä alavireiseksi, elämänilonsa menettäneeksi ja tuskaiseksi. Hänellä saattaa esiintyä pelkotiloja tai pakkoajatuksia, paniikkia, ahdistusta ja kuolemaan liittyviä ajatuksia tai toiveita. Äiti tuntee syyllisyyttä, potee alemmuudentunteesta, saattaa kärsiä muistin heikkenemisestä tai päättäväisyyden puutteesta. Mielihyvän ja elämänilon tunteet ovat poissa.
Me pojat/miehet/papat emme ikinä voi ymmärtää tätä.
It's too bad she won't live, but then again, who does?
Luulin että Sony Entertainment Network Playstation Network ilmoittaisi milloin se toimii ja milloin ei. Miksi SEN PSN ei toimi? Sataa vettä ja olin just varannut tän päivän pelaamiselle ja sitten ei toimikkaan, kiitti.![]()
En ole kristallipalloihin sen enempää perehtynyt, mutta luulisi miljoonien ja taas miljoonien arvoisen yrityksen kykynevän edes vuoden 2012 standardeihin, eli siis ilmoittavan ja huomattuaan ongelmia ilmoittavan asiasta muutoin kuin vaihtamalla pallon väriä "ehkä toimii":ksi. Noh, parhaiten asiat huomaa oman käden kautta; sama kuin katsoisi säätiedoituksia huomiselle, mutta tarkimman arvion saa katsomalla ikkunasta ulos.
Toimiiko se nyt?
Kun ainaki playstationin sivulla näyttää vihreetä palloa.
E:Toimii näköjään, oisin voinu vaan tuolt netist kattoo onko kavereita onlines mutta enpäs muistanut...
"Lada ferrarin lisävarusteilla!"