Semmoinen Linkin simpukka paita Windwakerin alusta olisi hieno!![]()
Tämä on keskustelu Peliaiheisia vaatteita?, Off-topic alueella, joka on osa-alue alueella: Olen yrittänyt etsiä netistä peliaiheisia paitoja ja löytönytkin muutamia paikkoja. Mistä olette tilanneet Suomeen ja millaisilla kustannuksilla? Millaisia ovat paitojen ...
Olen yrittänyt etsiä netistä peliaiheisia paitoja ja löytönytkin muutamia paikkoja.
Mistä olette tilanneet Suomeen ja millaisilla kustannuksilla? Millaisia ovat paitojen ja painatusten laadut? Entä koot?
Final Fantasy, Mario ja Zelda aiheiset paidat kiinnostaisi... myös monet retropeliaiheiset paidat.
Semmoinen Linkin simpukka paita Windwakerin alusta olisi hieno!![]()
"I hope for nothing. I fear nothing. I am free." - Nikos Kazantzakis
No ainakin Polarpandasta, joka on suomalainen putiikki ja myöskin Savepoint Myyrmannissa on myynyt joskus paitoja
Tennispalatsin Kukunorissa tulee aina jos vain mahdollista käytyä, mistä sitten bongasin hienon t-paidan, jossa oli neljän peliohjaimen kuva, tekstillä "Choose your weapon". Harmillisesti paita maksoi lähemmäs kolmeakymppiä, joten päätin sitten sen sijaan osaa Full metal jacket -julisteen.
Backside melts into the sofa
My world, my tv, and my food
Besides listening to my belly gurgle
Ain't much else to do
myteespotista löytyy paljon peliaiheisia vaatteita
http://www.myteespot.com/home.php?cat=125
olen tilannut tuolta kerran itsekin ja nopeasti tuli paidat perille
kannattaa kyllä ottaa vähintään L kokoa koska itse tilasin M kokosena paidat ja on vähän pieniä (on vähän tuota ihraa kertynyt vartaloon kyllä).
osuuspankin visa electronilla hoidin maksun.
Last edited by jutanu; 27.06.2008 at 13:52.
Tai sitten voi marssia vaikka paikalliseen Clas Ohlsoniin ja ostaa sieltä sellaista A4-paperia, jolle voi tulostaa mustesuihkutulostimella ja sitten silittää kuvan kiinni kankaaseen. 10 kpl 15e on hintaa. Sitten paluu matkalla voi poimia vaikka Prismasta valkoisia paitoja (mustille/värjätyille kankaille on sitten eri paperit). Itselle olisi tarkoitus tehdä jonkilainen paita tuolla menetelmällä, jos vaan jaksas :P
EMP:ltä löytyy peliaiheisia paitoja esimerkkinä vaikkapa tämä
Etusivulle tästä!!
Ja hakusanoina kokeilkaa vaikka nintendo, Gears of war, Devil May Cry, Conan, Halo ja Guitar hero. Noin äkkiä keksittynä ja haettuna.
Katalogin voi tilata ilmaiseksi tuolta sivustoilta, mutta harmillisesti positkulut on aika suuret, 10e. Joten kannattanee ostaa kaverin kanssa isompi satsi. Itse tilasin jollakin sadalla eurolla, jolloin sain kympin arvoisen tilaajalahjan, tosin sitä ei saanut valita, vaan piti vain laittaa mitat. T-paitahan se sieltä tuli.
Oderint, dum metuant.
Kappas, tuoltahan näyttäisi löytyvän vaikka mitä mielenkiintoista :]
Täytyykin tässä työn ohessa tutustua tuotteisiin
Me And You Are Friends...You Fight, I Fight...You Hurt, I Hurt...You Cry, I Cry...You Jump Off A Bridge...Im'm Gonna Miss Your Dumb Ass
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & Vita & X360 | Pelien ikärajoista