Tämä on keskustelu Pelivideon teko, Peliaiheiset videot alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: MIllaset vehkeet täytyy tietokoneesta löytyä? Ei viitsisi noita osia ostaa jos ei koneessa riitä palikat.. ?...
MIllaset vehkeet täytyy tietokoneesta löytyä? Ei viitsisi noita osia ostaa jos ei koneessa riitä palikat.. ? |
Ainakin kuvankaappaus onnistui ihan hyvin jopa omalla nuhapumppu läppärillä, mutta tuo videon "renderointi" kestää jopa 4 tuntia sony vegasilla per 10 minuuttia ja siihen tarkotukseen käytön nopeampaa pöytäkonetta |
Okei, entäs millaset liitännät siis pc:eellä täytyy löytyä? |
kellään kokemuksia TÄSTÄ laitteesta? |
No niin nyt on kaikki piuhat hommattu ja pääsin äsken jopa testaamaan |
Last edited by Karas; 18.02.2010 at 18:35.
Tuo riippuu ihan mihin formaattiin videota kaappaat ja sen videon resosta. HD kuva varsinkin vie ihan kivasti tilaa ja tuo koko kuulostaa ihan normaalilta. Mutta kokeile asetuksia, josko saat kokoa vähän pienemmäksi. Monihan noitten kaappareiden filut vielä muokkaa videon editointi softilla pienemmäksi -> muuttavat formaattia. Toisissa kaappari softissa pystyy sitten sen alkuperäsen myös muuttamaan joksikin muuksi. |
Nyt pelaan:
Nyt oon ihan pihalla, tilasin nuo kamat. |
Last edited by kimboski69; 19.02.2010 at 12:58.
Pieni probleema.. Kuvan saan nyt siis pc:een ruutuun, mutta millä ohjelmalla nauhoitan tämän koneeseen? Jotaki ohjelmaa kokeilin, mutta tuli niin kuraa laatua että huh. Paketin muakana tuli joku levyke, mutta ei siinä ollut mitään nauhotus ohjelmaa. Vain polttoohjelma Dvd:Eelle. |
Eli onko sulla toi Easycap? Jos on niin itselläni tuli mukana levy jossa on Ulead video studio, jolla itse nauhoitan ja ihan hyvän laatuista on |
YouTubesta kannattaa usein kattoa mitenkä nuo johdot kytketään ja hyvät asetukset nauhoittamiseen. Ei kannata välttämättä nauhoittaa parhaalla mahdollisella kuvanlaadulla, koska voit kuitenkin renderata sen HD:ksi Sony Vegasin kautta. Jos mukana ei tullut Ulead Video Studiota, niin nauhoitus onnistuu suht mallikkaasti esim. AmCapin tai Movie Makerin avulla. Jos nauhoitatte Ulead Video Studiolla niin suosittelen formaatiksi joko DVD tai WMV, missään nimessä ei kannata käyttää AVIa, koska se tekee tiedostoista suurikokoisia, muistaakseni n. 1min/1gb? Korjatkaa jos olen väärässä. |
Juu eli on easycap, tai siis sama laite mutta eri nimellä. Eli saan kuvan näkymään VLC media playeriin, mutta kun pelailee kuva pätkii niin saatanasti että on mahdoton nauhoittaa.. Millä ohjelmalla TE avaatte kuvan koneelle ja sitä kautta sitten nauhotatte. |
Click! |
olen nyt lueskellut tätä threadiä jonkun aikaa ja olisi kiva tietää että paljon on porukoilla mennyt rahaa noitten tarvittavien juttujen hankkimiseen. Olisin itsekin kiinnostunut kuvaamaan peli videoita mutta tallentavaa dvd/digi boxia en omista enkä tälläisen projektin takia jaksaisi hankkia. |
Last edited by TT-2k; 23.02.2010 at 21:20. Syy: Lainausta siivottu
Jep. Alahan lukemaan ylempiä viestejä. Sen voin sanoa, että rahallisesti pääset 15-30€:lla jos Easycap settiä havittelet. Ei tarvitse kuin itse laitteen ja yhden haaroittimen. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
kai se pitää sitten alkaa lisää lukemaan vaikka mitään ei näistä asiosta ymmärräkkään.. |
Last edited by sibes; 23.02.2010 at 21:05.
Ongelma! Ei tuu kuvaa pc:een ruutuun, Tulee vain muutama piste, että jotain se tunnistaa. Nyt on kaikki täydelliset piuhat ym. |