Tämä on keskustelu KonsoliFIN Media-osio, Peliaiheiset videot alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: KonsoliFIN Media -osio KonsoliFIN laajentaa sisältöään Konsolipeli videoilla uuden Media osion myötä. Näin myös viralliset videot tulevat vaivattomasti tarjolle KonsoliFINin ...
KonsoliFIN Media -osio |
Last edited by XShava; 07.07.2009 at 22:30.
Nyt pelaan:
Foorumin Albumit |
Last edited by XShava; 02.02.2009 at 23:00.
Nyt pelaan:
Aika hassua, että juuri nyt otit asian esille, kun juuri Eliminaattorilta kyselin neuvoa, kuinka nuo videot saa upittua foorumille. Laitan kun valmistuu. |
For The Heart I Once Had
Kommenteiden runsaudesta voisi varmaan päätellä, että suht turha ominaisuus. Onko kehitys ehdotuksia? |
Last edited by XShava; 30.01.2009 at 07:28.
Nyt pelaan:
Pari ongelmaa ainakin ite löytäisin: alueen sijainti voi olla varsinkin vähemmän foorumeita tutkailevalle aika vaikea löytää. Lisäksi monet varmaan luulevat, että sinne saa postata ainoastaan itse tehtyjä videoita. Eli aluetta helpommin löydettäväksi. (en kyllä tiedä onnistuuko mitenkään, ehkä alueen siirtäminen suoraan Playstation, Xbox ja Nintendo- alueiden alapuolelle?) Toisaalta suurin osa käyttäjien itse tekemistä videoista taitavat ainakin PS-puolella tulla peleistä Cod, Socom ja Killzone, joten niiden omiin yhteisöihin voisi kaikkiin videoalueen tehdä. Socomissa taitaakin olla jo. |
sick
Itsekkään en näin nopeasti katsomalla huomannut mistä voin videon laittaa. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
Tuossa voisi olla ideaa, laittaa suora linkki pääsivulta ja konsolikohtaisilta alasivuilta aiheeseen sopivaan Video-arkistoon. Konsolifin -> kaikki pelivideot, PS2FIN -> pleikkarivideot, XboxFin -> Xbox-videot jne. Tällöin pelivideot olisi osa saitin sisältöä, eikä pelkästään foorumin alta löytyvä pikkukiva. Lisäksi itse arkistossa jaottelu sen mukaan, onko video käyttäjänsä itse tekemä vai jotain muuta. |
Slay Radio - Go retro!
Päivitin tämän ketjun ensimmäisen ja toisen viestin vaivihkaa. Linkit Foorumin naviin ja itse sivuston yläosaan tulee jossakin vaiheessa. Ulkoasu tullaan päivittämään jossakin vaihessa lennossa uuteen. |
Nyt pelaan:
Lyhyen betatestailun perusteella ainakin hyvä uudistus sivuille. Ainanakin omat tulevat pelivideot lisään tuonne. Toivottavasti tästä tulee aktiivisempi kuin vanhasta video-osastosta. |
sick
Mitä nyt itse kokeilin niin youtubesta videoitten lisääminen toimii hyvin. Samoin myös alkuperäisen tiedoston, mutta pari kertaa kävi silleen, että tuli vaan musta ruutu videon tilalle. IE:llä ja operalla toimi, mutta firefox näytti mustaa ruutua. Lähti kuitenkin myöhemmin itsestään toimimaan. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
Kun siirretään jokin muu formaatti, kuin flv -päätteinen. Niin tämä tiedosto muutetaan servulla flv -tiedostoksi. Tästä muuttamisesta johtuen tuollaista esiintyy, kunnes muutos on kokonaan tehty ja alkuperäinen tiedosto tuhottu. |
Nyt pelaan:
Heh, vähän piti mennä fiksailemaan |
Last edited by Stamina; 03.02.2009 at 16:30.
Testijakson aikana tuli selväksi, ettei konvertointia kannata jättää palvelun kontolle. Itse vedän filut valmiiksi .flv:ksi maksimi kuvanlaadulla ym., tuolla Xshavan mainitsemalla Free Video Converterilla. |
Slay Radio - Go retro!
Ensimmäinen reaktioni oli: Hui mikä myllerrys täällä on käynyt |