14suosittelee
Tämä on keskustelu Puavi pellailee: Jotain @ Joskus, Peliaiheiset videot alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Nyt kun laitteistoa on pikku hiljaa tullut päivitettyä uuteen uskoon, voi tässä ruveta miettimään erilaisia sisältömahdollisuuksia. Yksi näistä on totta ...
Nyt kun laitteistoa on pikku hiljaa tullut päivitettyä uuteen uskoon, voi tässä ruveta miettimään erilaisia sisältömahdollisuuksia. Yksi näistä on totta kai videokuvan striimaaminen verkossa, joten ehkä tämä ketju olisi tarkoitus omistaa sille. |
Toi on hyvä idea. Siihen pitäisi vain saada jonkinmoinen ohjelmarunko, jotta katsoja tietää mitä sieltä on luvassa. Pelkkä satunnaisen pelikuvan katsominen randomina ei kuullosta kovin houkuttelevalta. |
Slay Radio - Go retro!
Tuo USTREAM on hyvä, toimii hyvin... Kerrotko hiukan mita boxin kuvan streemamiseen vaaditaan, niin rauta kun ohjelma tasolla? |
Aiotko streamata tuolla justin.tv sivustolla? Sitä tulee seurattua enemmän kuin tuota ustreamia. |
justin.tv:n pelipuoli vaihtuu tosin pian twitchtv.com osoitteeseen, mutta itsekin kyllä tykkään enemmän tuosta sivustosta. |
Justiniin olen rekannut, mutten vielä varsinaisesti kokeillut. Livestreamissa puolestaan on se hyvä puoli, että sivuston oma softa antaa lisätä äänilähteitä striimiin, joten myös oman puheen lisääminen videon taustalle onnistuu. |
Mä olen käsittänyt tuon channelin idean siten, että sieltä tulis tavaraa aika paljon. Käytännössä striimi on päällä aina kun Paavi pelaa jotain, mitä voi näyttää(?). Eli kuvataan jokapäiväistä pelaamista. Mielestäni on aika kohtuuton vaatimus tekijää kohtaan, että alettaisiin vaatimaan jotain ohjelmarunkoja moisesta. Tuskinpa kukaan meistä haluaa suunnitella peli-iltaansa ennakkoon "Ensin tunti Halo Warsia ja sitten tasan 20.01 siirryn Halo Reachin moninpelin pariin ja 20.50 vaihdan L.A Noireen, jota pelaan 1-1,5h.". Aika fiilispohjalla varmasti mennään ja myös katsojatoiveita otetaan huomioon lennosta, jos sellainen fiilis tulee. Spessumatsku tietysti sitten erikseen ja sitä voi vähän suunnitellakin. |
Jep! Ehkä kuitenkin vielä aika uudenlainen media ja hakee vielä sitä lopullista tai edes hetkellistä muotoaan. Eilen seurasin jonkin aikaa kun pelasit jotain tosiaikastrategiaa, eli ilmeisesti Halo Warsia. Kuvanlaatu oli hyvä eli sikäli puitteet kunnossa. Verkkopelien onnistuminen varmaan vähän kiikun kaakun, jos upload-kaista syödään jo streamiin? Tietysti jos löytyisi kaksi verkkoyhteyttä, molemmille omansa - niin ei sekään olisi ongelma. |
Slay Radio - Go retro!
Itse harrastan erittäin paljon muiden tekemien ns. longplay/speedrun-pelivideoiden katselua ja tämän ketjun aihe tulee takuuvarmasti kiinnostamaan. Innolla odotan esim. jonkinlaista aikataulua ja haluan kuulla toteutuspuolesta mahdollisimman paljon, varsinkin jos tulevaisuudessa haluaisin itse tehdä samoin. |
Pelaan: Battlefield 3, Skyrim, NHL12
Odotuslistalla: -
Kiitoksia kannustuksesta ja näkemyksistä, pyrin perehtymään ja miettimään kuhan ehdin. Nyt pelaan kuitenkin hitusen Reachia, Puavi pellailee on USTREAM: Paavi pellailee täällä kaikenlaista... |
Jos joku muukin innostuu tästä Paavin striimailusta ja päättää itsekin ruveta striimaamaan niin tekeekö kyseinen henkilö sitten itselleenkin oman threadin vai tähän kylkiäiseksikö se kannattaa laittaa? |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Ei täällä videoalueella ainakaan vielä liikaa tungosta ole, joten ihan hyvin voisi oman ketjun pistää. Onhan täällä porukalla muutenkin omia videoketjuja ollut pystyssä. Tuota voitaneen tarkemmin tarkastella sitten, kun sellainen tilanne tulee. |
Ensimmäistä kertaa tutustuin tuohon ustreamiin ja täytyy todeta ettei se kovin hyvältä vaikuttanut. |
Eilen tuota streamia seurasin lähes tunnin, ensimmäistäkään häiritsevää mainosta en nähnyt, peli kuva siis näkyi kokoajan. Käytössä Firefox + AdBlock Plus |
Minulla on adblock käytössä, niin en noita mainoksia ole huomannut. Vaihtoehtoisia striimaussivustoja ovat ainakin Justin.tv ja Livestream. Jos noilla viitsit käydä tsiikailemassa ja kenties vertailemassa mainoksia, olisi se hienompi homma: |
Itse en kyllä kiinnittäisi striimipaikan valinnassa ensimmäisenä huomiota mainoksiin, vaan kuvanlaatuun, varmatoimisuuteen ja chattityökäluihin. Jos alussa sitten tulee 15s mainoksia, mutta palvelu on muuten mainio, niin so fucking what. |
Ei minuakaan hirveästi haittaa se jos alussa tulee yksi 15s mainos, mutta tuossa ustreamissa se tuli kesken streamauksen (vaikkakin alkuvaiheessa). Kuvanlaatu vaikutti kyllä mainiolta. |
About neljän aikaan alkaa hurja Stanley Cup -vääntö NHL 11:n parissa PLEIKKARILLA. |
No nyt se alkaa! Finaalisarjana siis Boston - Vancouver (Vancouver on Paavi, ULVI on Boston). |