Sivu 12 / 56 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910111213141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 221 - 240 / 1110

Xbox 360:n hajoamisprosentti

Tämä on keskustelu Xbox 360:n hajoamisprosentti, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Boxi toiminut loistavasti. Tilaa sillä on joka suuntaan ja ei ole ylikuumentunut. Kerran peliin tuli disc read error tms.... mutta ...

Jäsen
    Paikka
    Anjalankoski

Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Boxi toiminut loistavasti. Tilaa sillä on joka suuntaan ja ei ole ylikuumentunut. Kerran peliin tuli disc read error tms.... mutta sekin hävisi kun puhdistin levyn. Kaikin puolin tyytyväinen olen konsoliin

Jäsen
    Paikka
    Espoo, Finland, Finland
    Gamer IDt

Gamertag: Owlet PSN ID: Owl70

Lainaus Viestin lähetti alunperin game over
    Mahtaisikohan johtua liika pelaamisesta eli ylikuumenemisesta.
    Itse veikkaan hieman samaa, eli heikkoja piirikorttiliitoksia. Oma boxi oli paikallaan ja viileänä 2 kk, sitten vain vilkutti kolmea valoa. Mutta kyllähän se silti lämpenee, niin eiköhän heikot liitokset hieman liiku lämpötilavaihteluissa.

Toinen boxini on nyt toiminut moitteetta yli 3kk...

Netistä luin ja kuulin sellaisia lukuja, että 40% boxeista vaati korjausta. Jonkun pelilehden toimitus arveli omien boxien hajoamisen perusteella luvun olevan myös tuota luokkaa. Eiköhän uusimmat xbox360-erät ole merkittävästi laadukkaampia.
    Xbox360: Owlet. PSN: Owl70

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: villeM

Oma boksini meni rikki (kolme punaista valoa) jo viikkoja sitten, mutten vain ole saanut aikaiseksi soittaa asiakaspalveluun, ennen kuin tänään. Hyvää palvelua tuli jopa!

hieman offtopiccina: Onko muiden pitänyt lähettää boksinsa jossain muussa kuin boksin omassa paketissa? Minua ainakin näin pyydettiin tekemään. Kuulostaa hämärältä
    Gamertag: villeM

Jäsen Paolo:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Paolo Seccione PSN ID: PaoloSeccione

Lainaus Viestin lähetti alunperin Fool_
    Oma boksini meni rikki (kolme punaista valoa) jo viikkoja sitten, mutten vain ole saanut aikaiseksi soittaa asiakaspalveluun, ennen kuin tänään. Hyvää palvelua tuli jopa!

hieman offtopiccina: Onko muiden pitänyt lähettää boksinsa jossain muussa kuin boksin omassa paketissa? Minua ainakin näin pyydettiin tekemään. Kuulostaa hämärältä
    Joo, minuakin kehotettiin lähettämään jossain custom-paketissa. Eipähän mene perillä rikkinäiset ja uudet koneet sekaisin.

Jäsen
    Paikka
    Vantaa

Mulla on mennyt 1 XBOX360 rikki,sain kyllä uuden sen tilalle

Jäsen noose01:n Avatar
    Paikka
    Nurmijärvi
    Gamer IDt

Gamertag: noose01 PSN ID: Offline Wii Code: Offline

Lainaus Viestin lähetti alunperin Fool_
    Ei saa lähettää boxin omassa laatikossa.
    Syy: Olisi MS:lle melkoisen huonoa mainosta jos pakettifirmojen kautta kulkevasta tavarasta niin suuri osa olisi XO laatikoita. Parempi kun kulkevat tunnistamattomissa

Jäsen / [RB]
    Paikka
    TBD
    Gamer IDt

Gamertag: masis

Lainaus Viestin lähetti alunperin noose01
    Ei saa lähettää boxin omassa laatikossa.
    Syy: Olisi MS:lle melkoisen huonoa mainosta jos pakettifirmojen kautta kulkevasta tavarasta niin suuri osa olisi XO laatikoita. Parempi kun kulkevat tunnistamattomissa
    Kuitenkin todellinen syy saattaa olla se, että jos sen toimittaa omassa paketissa, se saattaa "mysteerisesti" kadota matkalla. Suomen Postissa on myös epärehellisiä työntekijöitä.
    "How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?"

Crew Ledermaüse
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Tintah

Lainaus Viestin lähetti alunperin kloever
    Kuitenkin todellinen syy saattaa olla se, että jos sen toimittaa omassa paketissa, se saattaa "mysteerisesti" kadota matkalla. Suomen Postissa on myös epärehellisiä työntekijöitä.
    Aha. Taitaa postilla olla hitusen arvokkaampia vietäviä kuin esmes tuo boksi.

Jäsen / [RB]
    Paikka
    TBD
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Tintah
    Aha. Taitaa postilla olla hitusen arvokkaampia vietäviä kuin esmes tuo boksi.
    Varmasti on. Helposti katoavat ne tuotteet, joiden paketeista ilmenee sisältö ja niiden mahdollinen arvo. Tämä ei mitään spekulointia ole, ihan mitä työelämässä on tullut vastaan.

Crew Ledermaüse
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Tintah

No... itse aikaani vietän Postin Kuljetuspalvelussa ja voin sanoa että eipä siellä mielessä nyysiminen käy kellään.

Banned

Julkaisupäivästä asit toiminut täydellisesti el iei ole hajonnut kertaakaan. Olisi myös aika monta kaveria kellä ei ole kenelläkään hajonnut mutta tässähän olikin vain oma kokemus.

Jäsen / [RB]
    Paikka
    TBD
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Tintah
    No... itse aikaani vietän Postin Kuljetuspalvelussa ja voin sanoa että eipä siellä mielessä nyysiminen käy kellään.
    Uskon tämän, mutta tiedän kyllä, että siellä on myös näitä epärehellisiäkin.
    Itse luotan Postiin arvottomissa lähetyksissä, mutta en muissa. Pakettien käsittely on siellä aivan käsittämätöntä välillä. (Sori, meni offtopic)

Banned

Hakkiz äänestyksenä tämä ei toimisi koska monet laittaisivat "on hajonnut" vaikka konsolia ei omistaisikaan.

Vaikka voihan nytkin monet kusettaa mutta eivät ne keistä tietää selvemmin mitkä konsolit omistaa.

Jäsen
    Paikka
    Liberty City

No joo, äänestyksenähän tämä ei oikein toimikaan juuri edellämainitusta syystä. Kuitenkin nämä 360-ongelmat on totisinta totta, mikä tässäkin ketjussa on tullut selkeästi esille. Oma kestänyt vaikkain käynnistäessä kuuluu kamala ääni, aivan kuin jokin leikkaisi kiinni ja pahasti...kulman taakse piiloon kun lyödään virrat päälle

Jäsen
    Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

PSN ID: lostis

Eipä vielä ainaakaan ole oma boksi menny rikki ja pitää toivoa, että ei menekkään.

Jäsen
    Paikka
    City 17

Lainaus Viestin lähetti alunperin lostis
    Eipä vielä ainaakaan ole oma boksi menny rikki ja pitää toivoa, että ei menekkään.
    Jep, Gears of War on postissa tulossa ja ny mä en uskalla pistää omaani edes päälle ettei vaan laukea ennenkuin pääsee GoW:ia kokeilemaan

(okei, tää rupeaa nyt kyllä menemään jo hysterian puolelle mulla )

Jäsen
    Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

PSN ID: KouhiaFin

Lainaus Viestin lähetti alunperin kloever
    Eiköhän tämä ole vain MS:n keksimä höpöhöpö syy.
    Minkähän takia porukka pöllisi rikkinäiseksi tietämänsä konsolin?

Takaisin tullessa 'ehjänä' tilanne voisi olla toisin. Epäilen hiukan tuotakin, joka jamppa kun on mulle konsolin kiikuttanut, on tiennyt mitä paketti sisälsi muutenkin...

KonsoliFIN Graafikko idaho:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: idahou

muutama viikko ollut XO nyt eikä vielä ainakaan ole kärähtänyt..
    Heikki Sandström
    Graafikko / KonsoliFIN

Jäsen Vehu:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Vehvi

Lainaus Viestin lähetti alunperin Grendel
    Jep, Gears of War on postissa tulossa ja ny mä en uskalla pistää omaani edes päälle ettei vaan laukea ennenkuin pääsee GoW:ia kokeilemaan

(okei, tää rupeaa nyt kyllä menemään jo hysterian puolelle mulla )
    Sama juttu täällä. Alkaa mennä luottamus boxiin, kun joka toinen kuukausi se kärähtää.
    No, jos se nyt kestäisi hieman kauemmin....
    I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman!

Jäsen
    Paikka
    Turku

Marraskuun alussa ostettu Boxi levisi Gears of Waria pelatessa. Uutta takuusta odotellessa.

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •