Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Näytetään tulokset 61 - 62 / 62

360:lle kaiuttimet

Tämä on keskustelu 360:lle kaiuttimet, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Moi. Alkoi himottamaan tuo 5.1 ääni. Olen saanut semmmoisen käsityksen että kyseiset käyvät vain PC:hen. 46277 - Sony SRS-D511 5.1 ...

Jäsen Boxraz:n Avatar
    Paikka
    Lohja

Vastaus: 360:lle kaiuttimet

Moi. Alkoi himottamaan tuo 5.1 ääni. Olen saanut semmmoisen käsityksen että kyseiset käyvät vain PC:hen. 46277 - Sony SRS-D511 5.1 -k - Verkkokauppa.com Sony SRS-D511 reviews & articles. Boxi on HDMI:lä kiinni tässä telkussaLG Finland :: M237WD ,M237WD. Joten olisiko mahdollista saada nuo kaiuttimet toimimaan? Jos niin millä liittäisin?
    En arvosta pikaruokayhteiskuntaa.

Jäsen Peck4:n Avatar
    Paikka
    Joensuu, Finland
    Gamer IDt

Gamertag: Peck4

Vastaus: 360:lle kaiuttimet

Lainaus Viestin lähetti alunperin Boxraz (Näytä viesti)
    Moi. Alkoi himottamaan tuo 5.1 ääni. Olen saanut semmmoisen käsityksen että kyseiset käyvät vain PC:hen. 46277 - Sony SRS-D511 5.1 -k - Verkkokauppa.com Sony SRS-D511 reviews & articles. Boxi on HDMI:lä kiinni tässä telkussaLG Finland :: M237WD ,M237WD. Joten olisiko mahdollista saada nuo kaiuttimet toimimaan? Jos niin millä liittäisin?
    jos eivät ole usb-liittimellä, niin mikäpäs niiden toiminnan estäisi?
    e: eli jos toimivat suoraan kannettavassa soittimessa ja pc:ssä normaalin kuulokejakin kautta, niin esim television kuulokeliittimeen kiinni ja hyvin pitäisi pauhata
    e2: vaan voisi joku kertoa 5.1:n toimivuuden tässä tapauksessa?

Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •