Näytetään tulokset 1 - 9 / 9

Ketju: Live Gold ja Nordean Visa Electron.

Jäsen
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: JerzuV PSN ID: JerzuV

Live Gold ja Nordean Visa Electron.

Yritin 3 kertaa xbox.comissa ostaa Nordean Visa Electronilla 3kk:n Goldin. Joka kerta valitti että kortin tiedot ovat väärin. Kuitenkin joka kerralla tuli tililleni euron katevaraus. Mikähän tässä nyt mättää kun olen käsittänyt että Nordean electron toimii tuolla ja että vaikka ei nyt toiminu nii miksi tilille tuli kuitenkin joka kerta tuo yhden euron katevaraus?

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Gamertag: Scatterbrain XO PSN ID: Hupakko

Vastaus: Live Gold ja Nordean Visa Electron.

Onhan sulla se verkkomaksaminen aktivoituna (Solo-tunnuksilla voit käydä verkkopankista tarkistamasta asian ja jos ei ole niin laittaa sen myös päälle, en muista mistä valikosta löytyi) - ilman sitä ei voi maksaa? Se ei ole defaulttina päällä vaan pitää itse aktivoida.
    Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox

Jäsen
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: JerzuV PSN ID: JerzuV

Lainaus Viestin lähetti alunperin Scatterbrain XO
    Onhan sulla se verkkomaksaminen aktivoituna (Solo-tunnuksilla voit käydä verkkopankista tarkistamasta asian ja jos ei ole niin laittaa sen myös päälle, en muista mistä valikosta löytyi) - ilman sitä ei voi maksaa? Se ei ole defaulttina päällä vaan pitää itse aktivoida.
    Joo on aktivoitu. Eniten tässä ihmetyttää juuri tuo miksi tililtä meni joka kerta euron katevaraus.

Sama juttu mulla. Eukon Sammon Electron toimi jälleen moitteetta. Nordean kortti tuntuu toimivan aika satunnaisesti verkkokaupoissa

Jäsen Juri:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: Dansteri Wii Code: 2711-8909-8468-5308

Osaisikohan joku auttaa. Xboxini ei hyväksy kotiosoitettani kun yritin ostaa microsoft pointseja livestä. Annoin name-kohtaan oman nimeni, kortin numeron (löytyy kortista 4x4 xxxx xxxx xxxx xxxx), sekä kortin kääntöpuolella kolme viimeistä numeroa (verification code). Painoin nextiä, yritin antaa kotiosoitettani Addres 1- kohtaan mutta jätin Addres 2- kohdan tyhjäksi. Annoin myös postinumeron ja kaupunkini (helsinki) mutta se ei vain hyväksy niitä. Verkkomaksun otin n. tunti sitten käyttöön solo-tunnuksillani. Kauankohan tässä menee että se on oikeasti käytössä vai onko se heti aktivimoisen jälkeen käytössä? Mikä mättää?
    PSN: Dansteri

Lainaus Viestin lähetti alunperin Juri
    Osaisikohan joku auttaa. Xboxini ei hyväksy kotiosoitettani kun yritin ostaa microsoft pointseja livestä. Annoin name-kohtaan oman nimeni, kortin numeron (löytyy kortista 4x4 xxxx xxxx xxxx xxxx), sekä kortin kääntöpuolella kolme viimeistä numeroa (verification code). Painoin nextiä, yritin antaa kotiosoitettani Addres 1- kohtaan mutta jätin Addres 2- kohdan tyhjäksi. Annoin myös postinumeron ja kaupunkini (helsinki) mutta se ei vain hyväksy niitä. Verkkomaksun otin n. tunti sitten käyttöön solo-tunnuksillani. Kauankohan tässä menee että se on oikeasti käytössä vai onko se heti aktivimoisen jälkeen käytössä? Mikä mättää?
    Onko osoite täysin oikein ja onko se täysin samanlailla ilmoitettu korttia hommatessa?
    Aina kun tekee kortilla ostoksia oli se mistä tahansa niin tiedot täytyy antaa täysin samanlailla kuin pankille ne korttia annettaessa on annettu.

Jäsen Juri:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: Dansteri Wii Code: 2711-8909-8468-5308

Eipä näytä minun korttini toimia. Otin kaikki tiedot siitä paperista minkä sain kun hain kortin. Eli siis nämä osoitteet ymv. Pitää varmaan alkaa metsästämään niitä prepaid-kortteja.

No kiva, meikäläisen tililtä lähti kolme euroa kun yritin kolmesti tilata microsoft pointseja. En koskaan edes saanut niitä pisteitä ja silti minulta velotettiin. Voikohan tästä asiasta valittaa johonkin?
    Last edited by Juri; 26.11.2006 at 13:25.
    PSN: Dansteri

Eipä näytä minun korttini toimia. Otin kaikki tiedot siitä paperista minkä sain kun hain kortin. Eli siis nämä osoitteet ymv. Pitää varmaan alkaa metsästämään niitä prepaid-kortteja.

No kiva, meikäläisen tililtä lähti kolme euroa kun yritin kolmesti tilata microsoft pointseja. En koskaan edes saanut niitä pisteitä ja silti minulta velotettiin. Voikohan tästä asiasta valittaa johonkin?
    Ne on varauksia ei veloituksia ja palautuvat automaattisesti takaisin kun ei ole maksutapahtumaa tullut...tuohon voi tosin mennä aikaa.

Aika vaikea uskoa että ei onnitu jos olet kaiken tehnyt oikein eli tiedot laittnaut täsmälleen samoin kuin kortissa ja olet nordean kotisivuilta aktivoinut verkkomaksun päälle.

Kaveri muuten hommasi aikoinaan visa elektronin nordeasta ja sitten kysyi kassaneidiltä että onko tässä varmasti verkomaksu päällä niin neiti oli sanonut että tietenkin on ja sitten eihän se ollut vaan itse piti mennä laittamaan se päälle.

Sampon kortti on siitäkin parempi että siinä on verkkomaksu automaattisesti päällä ja se toimii paljon varmemmin kaikissa ulkomaalaisissa kaupaupoissa.

Jäsen hms:n Avatar
    Paikka
    Nintendo Network
    Gamer IDt

Gamertag: hmsrazer PSN ID: hmsrazer

Tuleeko sulle mitään error numberia xboxilta ?

Ja entä onko puh numero kohta tyhjä? Minä en saanut ostettua livepointseja ennen kuin laitoin puh numero kenttään tietoja.

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •