Mikä olisi äänenlaadultaan paras molemmille korville tuleva USB mikki hintaluokassa 30e?
Tämä on keskustelu PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Itselläni Jabra BT2040 ollut jonkun aikaa käytössä, tuntus pelittävän ihan hyvin. Gigantissa hinta 20e. Virran ottaa yhdestä AAA paristosta, joten ...
Itselläni Jabra BT2040 ollut jonkun aikaa käytössä, tuntus pelittävän ihan hyvin. Gigantissa hinta 20e. Virran ottaa yhdestä AAA paristosta, joten voi pitää hiiren akkujen kanssa samassa powerbankissa paria kennoa latauksessa ja vaihtaa heti lennosta.
Mikä olisi äänenlaadultaan paras molemmille korville tuleva USB mikki hintaluokassa 30e?
"You should man up and play Modern Warfare!"
Virallinen PS3 BT-kuuloke tuloillaan?
Viestin lähetti alunperin GangstaKiller26@PS3Forums
Source
PS3, Vita, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Gigantin huippumerkki Jabra BT2040 toimii ainakin täällä ihan loistavasti 19,90e hintaan ihan hyvä sijoitus.
Moi onko joku testannut Bilteman Bluetooth headsettiä ihan pelissä että toimiiko?
Edit: Entä Jabra bt125?
Last edited by Niksa; 15.03.2008 at 16:34.
Nyt: Call of Duty 4, Everybody's Golf: World Tour, Pain, Tekken 5 DR, Pixeljunk Monsters. // Ollut ja mennyt: Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ratchet and Clank: Tools of Destruction. // PC, PS, PS2, PS3, N64, PSP S&L
Itsellä ja kaverilla on nyt ollut tosi paljon ongelmia tuon Jabra:n headsetin kanssa. Aluksi kaverille kävi niin, että jabra on päällä mutta mitään ei kuulu eikä tapahdu ja yleensä tässä vaiheessa sitten joko koko PS3 sekoaa tai sitten Jabra syrjäyttää PS3:sen ohjaimen. Eli ohjain ei toimi enää lainkaan. Sitten kun kaverilla alkoi toimimaan, niin sitten minulle alkoi nuo ongelmat. Onko täällä ketään kokenut samanlaisia ongelmia? Ja olisiko kenelläkään suositella HYVÄÄ headsettiä sopuhintaan?
Miten te olette saaneet nuo kännykät toimimaan mikkinä? Tarviiko S60? Itse kokeilin samaa ja PS3 tunnisti puhelimen ja sai yhteyden. Menin CoDiin ja siinä nimen vieressä näkyi kyllä, että on mikki, mutta kun puhui niin se näytti etten olisi puhunutkaan. Onko ongelma S40:ssä?
"You should man up and play Modern Warfare!"
Luetaan sitä ystävällistä manuaalia.![]()
Mikähän tossa Jabran Bt-125:ssa on... Siis toimii se ihan hyvin en vain käsitä miksi se vastaa automaattisesti puhelimeen :O Saakohan sitä mitenkään niin että ei vastaisiEi sitä nimittäin aina sovi kaikille vastaamaan... Etenkään pomolle
Siis tämä soi noin 2sec ja vastaa heti. Apuja kiitos
Ohjeista ei tuntunut apuja löytyvän :/
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Joo vois varmaan jonkunlaisen Bluetooth kuulokkeet hommata jossain vaiheessa..
Itse tilasin tuon Jabran BT2040 -mallin vain hintaan 18,95 euroa
Pistän käyttökokemuksia kun laite minulle saapuu. Joku täällä oli maininnut, että pitäisi ainakin toimia.