Sivu 13 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011121314151617181920212223 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 241 - 260 / 1015

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Tämä on keskustelu PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin DaJambo Itse tilasin tuon Jabran BT2040 -mallin vain hintaan 18,95 euroa Pistän käyttökokemuksia kun laite minulle saapuu. ...

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Kaljuapina PSN ID: Kaljuapina

Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Lainaus Viestin lähetti alunperin DaJambo (Näytä viesti)
    Itse tilasin tuon Jabran BT2040 -mallin vain hintaan 18,95 euroa

Pistän käyttökokemuksia kun laite minulle saapuu. Joku täällä oli maininnut, että pitäisi ainakin toimia.
    Oikein hyvin on toiminut minulla. Pattereita tosin kannattaa ostaa varastoon (AAAA-paristo) koska yhdellä menee "vain" kahdeksan tuntia ja se on ainakin meikäläisen mittakaavassa suht normaali viikonloppu-pelisessio.

Jäsen TopG:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: Slouwros

Olisi ainakin omasta mielestäni selkeämpää, jos nuo kuulokkeet listattaisiin merkkien perusteella aakkosjärjestykseen, korkeintaan 1 väli per kuuloke..

USB-lisälaitteita
    oli helpompi selata, jos etsii jotain, että toimiiko. Olisi nopeampi katsoa tiettyä kuuloketta, jos merkkien aakkosjärjestyksessä olisivat nuo kaikki.

Jonkun mielestä tää saatto olla täyttä p***aa
    Toivon, että joku muukin ajattelee samoin
    Last edited by TopG; 06.04.2008 at 16:19.

Jäsen
    Paikka
    PORI
    Gamer IDt

PSN ID: DaJambo

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kaljuapina (Näytä viesti)
    Oikein hyvin on toiminut minulla. Pattereita tosin kannattaa ostaa varastoon (AAAA-paristo) koska yhdellä menee "vain" kahdeksan tuntia ja se on ainakin meikäläisen mittakaavassa suht normaali viikonloppu-pelisessio.
    Joo voin sanoo että mulla ei ainakaan toimi. Tai ekalla kerralla löysi tuon ihan hyvin, mut pelissä mikki sammui aina ävlillä itsekseen. Äänenlaatu oli ihan suht ok. Tokalla kerralla pleikka ei löytänyt koko mikkiä. Eli en voi suositella.

Ps ei toiminut myöskään kännykän kanssa

Jäsen

Voiko BT kuuloke/mikki olla yhtäaikaa paritettuna pleikkarin ja puhelimen kanssa?

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Olaviman

Voi mutta vain yhden laitteen kanssa toiminnassa kerrallaan.

Jäsen / [HP] Timppa:n Avatar
    Paikka
    Hitlerin sohvalla

Onko kellään muulla Nokian BH-202:sta?
    Meinaa ois kiva tietää, että onko se malli vika, kun mulla kuuluu myös oma puheeni ja se pikkasen ärsyttää pelatessa, varsinkin COD:ssa se tulee hemmetin hyvin ilmi

Konsolifin, onkin Tosikkofin!

Jäsen JayAr:n Avatar
    Blogahduksia
    20
    Gamer IDt

Gamertag: JayAr aka Ahma PSN ID: Ahma

Logitech BT Vantage for PS3
    Onko kukaan ehtinyt vielä ostaa ja testata? 2 v. takuuta ja puheaikaa näyttävät lupaavan 12 h. Malli tuo ainakin minulle mieleen Xboxin ainakin minun mielestäni hyvin ergonomisen mikin. Hintaa on n. 55 halvimmillaan Suomessa.
    "Cluster bombing from B-52s is very, very accurate. The bombs always hit the ground."

Jäsen / [FinHo] Kabanossi:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Blogahduksia
    20
    Gamer IDt

Gamertag: Kabanossi PSN ID: Kabanossi

Lainaus Viestin lähetti alunperin Jay Ar (Näytä viesti)
    Logitech BT Vantage for PS3
    Onko kukaan ehtinyt vielä ostaa ja testata? 2 v. takuuta ja puheaikaa näyttävät lupaavan 12 h. Malli tuo ainakin minulle mieleen Xboxin ainakin minun mielestäni hyvin ergonomisen mikin. Hintaa on n. 55 halvimmillaan Suomessa.
    Ainakin USB-piuhalla varustettu samainen mikki on ihan ok. Ehkä vähän kireä (mulla ei edes ole iso pää), mutta kai se siitä löystyy.

360:n mikki on kuin unelma. Sitä ei edes huomaa päässä. Sen kun saisi Plekelle <3

Edit: Googlasin ja huomasin, että samasta nimestä huolimatta mikit eivät näytä samalta. Piuhallisessa menee sanka pään yli, ei pään takaa niin kuin BT-mallissa.
    Operaatio backlog -blogini. Lue ja kommentoi!

Jäsen / [BF1] Kain:n Avatar
    Paikka
    Silent Hill
    Gamer IDt

Gamertag: Kain FIN PSN ID: Kain_FIN

Ostakaa hyvät ihmiset Creativet! Siinä kuulokkeiden kuningas My apologies offtopic..

Jäsen JayAr:n Avatar
    Blogahduksia
    20
    Gamer IDt

Gamertag: JayAr aka Ahma PSN ID: Ahma

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kain (Näytä viesti)
    Ostakaa hyvät ihmiset Creativet! Siinä kuulokkeiden kuningas My apologies offtopic..
    Menee vähän ot:ksi mutta voisitko tarkentaa, että tarkoitatko Creativen Fatal1ty Usb kuuloke/mikrofoni yhdistelmää? Eli toimiiko tuon setin kautta sitten Ps3:ssa pelien äänet ja puheäänet samoista kuulokkeista? Jos se näin menee niin varmaan silloin kelpaa jokin muukin kuuloke/mikki usb-yhdistelmä? Tuollainen yhdistelmä nimittäin olisi ainakin minulle ideaali vaikka siinä se usb-johto olisikin lattialla virumassa.
    "Cluster bombing from B-52s is very, very accurate. The bombs always hit the ground."

Paikka
    Silent Hill
    Gamer IDt

Tarkennan vähän eli Mun setti on Creativen fatal1ty headset ja usb äänikortin kautta linkitetty pleikkariin. Luureissa ei siis itsessään ole usb-plugia vaan perus 3,5 mm plugi mikkiin ja kuulokkeeseen ja kyllä peli ja puhe äänet tulee luureista. suosittelen! Again! Sorry ot..
    Last edited by Kain; 07.04.2008 at 20:31.

Jäsen
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

Gamertag: M1khail

Tuleeko noissa Jabran malleissa nuo usb-latausjohdot mukana?

Jäsen
    Paikka
    PORI
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin M1khail (Näytä viesti)
    Tuleeko noissa Jabran malleissa nuo usb-latausjohdot mukana?
    BT2040 -malli toimii paristoilla. Muista malleista ei kokemuksia, ainakaan tuota en voi todellakaan suositella.

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Olaviman

Entiä onko aikasemmin mainittu mutta motorolan HS801 kyllä toimii, mutta pitää kauheeta surinaa ja suhinaa kokoajan. Puhelimeen kytkettynä sitä ei kuulu että en tiedä missä vika.

Jäsen
    Paikka
    PORI
    Gamer IDt

Nokian BH-200 tosiaan toimii mainiosti, tosin jotkut tiimiläisten äänet tuntuivat kuuluvan aika hiljaa...tai sitten olen vaan tulossa kuuroksi. Hintaansa nähden loistava (cdonista 18,63 euroa tjsp)

Jäsen

Question Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Kenelläkään kokemuksia tästä että toimiiko PS3, http://www.nokia.fi/link?cid=EDITORIAL_813225, ajattelin että vois olla aika kone, nimittäin pitkät puhelut/kuuntelu ajat, pitkä kestoinen akku(jopa 20h), ja hyvät isot kuulokkeet pelailuun, ja esim.yhteyden pitoon kavereiden välillä pelissä???????????

Jäsen BilriX:n Avatar
    Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

Gamertag: BilriX PSN ID: BilriX Wii Code: 6211 0529 1818 0702

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kain (Näytä viesti)
    Tarkennan vähän eli Mun setti on Creativen fatal1ty headset ja usb äänikortin kautta linkitetty pleikkariin. Luureissa ei siis itsessään ole usb-plugia vaan perus 3,5 mm plugi mikkiin ja kuulokkeeseen ja kyllä peli ja puhe äänet tulee luureista. suosittelen! Again! Sorry ot..
    Täällä kaivataan hieman tarkennusta...

Eli minulla on tuo creativen fatality kuuloke mikki järjestelmä ja jos ostan siihen vaikka biltemasta tuon usb-äänikortin (Tuotenro 23300), niin toimiiko nämä kuulokkeet pleikkarissa?
    There's no dawn for Men...

Paikka
    Silent Hill
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin BilriX (Näytä viesti)
    Täällä kaivataan hieman tarkennusta...

Eli minulla on tuo creativen fatality kuuloke mikki järjestelmä ja jos ostan siihen vaikka biltemasta tuon usb-äänikortin (Tuotenro 23300), niin toimiiko nämä kuulokkeet pleikkarissa?
    Mikäli kyseessä on Delta sinovoice usb äänikortti ni sit ainakin toimii. Mikäli haluat lisätietoa esim. asennuksesta yms ni voin laittaa privaa. Muista äänikorteista ei ole kokemusta.

Jäsen Gekados71:n Avatar
    Paikka
    Seinäjoki
    Gamer IDt

Gamertag: Gekados71 PSN ID: Gekados71

Ostin gigantista nokian bh-503 bluetooth stereo headsetin mutta ei tahdo oikeen toimia. Kaverin kanssa kokeilin ja se kuuli kyllä mitä höpisin mutta donald duck äänellä vaikka tuo ps3:sen äänenmuunnin oli normaalilla ja itse ei kuule mitään muuten kun teeveen kaiuttimien kautta kun laittaa tuohon ulostulolaitteeksi oletusjärjestelmälaite. Taitaa olla pakko vaihtaa toiseen.

Jäsen

Lainaus Viestin lähetti alunperin Gekados71 (Näytä viesti)
    Ostin gigantista nokian bh-503 bluetooth stereo headsetin mutta ei tahdo oikeen toimia. Kaverin kanssa kokeilin ja se kuuli kyllä mitä höpisin mutta donald duck äänellä vaikka tuo ps3:sen äänenmuunnin oli normaalilla ja itse ei kuule mitään muuten kun teeveen kaiuttimien kautta kun laittaa tuohon ulostulolaitteeksi oletusjärjestelmälaite. Taitaa olla pakko vaihtaa toiseen.

Eikös siin pidä laittaa äänen ulostulolaitteeks se headset eikä oletus, muuten jos laittaa oletus ni mul ainakin tulee tv:n kautta äänet??????

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •