Sivu 23 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1314151617181920212223242526 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 441 - 460 / 512

Kysymyksiä PSP:stä!

Tämä on keskustelu Kysymyksiä PSP:stä!, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin Kond Jos tästä tekstistä sai mitään selvää, niin kumpi minun tilanteessani "asiantuntijoiden" mielestäni minun kannattaa käydä poistamassa ...

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kond (Näytä viesti)
    Jos tästä tekstistä sai mitään selvää, niin kumpi minun tilanteessani "asiantuntijoiden" mielestäni minun kannattaa käydä poistamassa kaupan hyllyiltä?
    Toisen puolesta on tällaisessa tapauksessa vaikea sanoa mitään. Olet varsin hyvin listannut kummankin laiteversion hyviä ja huonoja puolia. Loppujen lopuksi on ihan itsestäsi kiinni, kumman ostat (eli kumman mallin hyvien ja huonojen puolien suhde on sinun käyttötottumuksillesi ja kukkarollesi sopivin).

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Zaronithe
    Ja tähän vielä tyhmä kysymys, että kai kaikki muualta Euroopasta ostetut (esim. juuri Briteistä) pelit toimii PSP:llä? Ja tietääkö joku saisiko PSP-3000:sta alle VPD:n 159.00 euron?

Jos saan näihin etsimäni vastauksen niin varmaan 3000 tuleepi ostettua.

Paikka
    Gamer IDt

Ja tähän vielä tyhmä kysymys, että kai kaikki muualta Euroopasta ostetut (esim. juuri Briteistä) pelit toimii PSP:llä?
    Kyllä toimii. PSP-peleissä ei ole aluerajoituksia muutenkaan, joten voit ostaa pelisi mistä vaan. UMD-elokuvissa on DVD:itä vastaavat aluekoodit, mutta UMD-elokuvien importaus tuskin on heti ekana mielessä.

Jäsen

Minä hankkisin silmää räpäyttämättä kolmetonnisen PSP:n. Sillä hintaerolla hankkii jo ulkomaisista kaupoista kourallisen pelejä.

Muista, että PSP-3000 voi ostaa digipelejä Storesta ihan samalla tavalla kuin flopanneeseen GO-malliin.
    [ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
    He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]

Jäsen
    Paikka
    Hki

Olen pitkään nyt ajatellut hankkivani PSP:n, mutta olen vähän kahden vaiheilla. Molemmat PSP-3000 ja PSP "go" ovat mielestäni suht hyviä.
    Niin, Go on ehkä kuitenkin tavallaan "välimalli", jolla Sony kokeili pelkän digitaalisen lataamisen autuutta. Olen itse testannut laitetta (ja kavereillakin on muutama) ja kyllähän se hyvä muuten on.. Mutta: Ei tue umd-levyjä.

Itse ostin vanhempaan PSP:hen 16gb:n muistikortin (vai oliko se jopa 32gb, en nyt muista), jolla tuo tila-asia ratkesi vähäksi aikaa aika helposti. Mutta nuo 16/32gb:n muistikortit eivät toisaalta ole mitenkään halpoja PSP:hen (toisin kuin DS, niin PSP ei tue "normi" SD-muistikortteja - PSP käyttää Memory Stick PRO Duo -kortteja, joista isommat ovat kalliimpia - tai ainakin oli silloin kun itse ostin..)

Yksi vaihtoehto on odottaa tulevaa PSP2:sta - joka siis voi tulla esim. ensi vuonna. Mitään toki ei olla varmistettu, eli puhtaasti huhujen varassa mennään tässä vaiheessa. Eli odotusaika voi yhtäkkiä ollakin pitkä..

Eikös tässä ole tulossa ne Euroopan isot pelimessut? Kuka tietää jos Sony siellä esittelee jotain uutta..
    PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
    "Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto

Jäsen
    Paikka
    vantaa

Olen hukannu psp-tilin salasanan Miten saan salasanan vaikka psp-tilin rekisteröityneeseen sähköpostiin.
    Last edited by timpe; 26.07.2010 at 19:20.

Jäsen
    Paikka
    Lappi

Osaisiko joku ystävällisesti kertoa jotain verkkokauppaa, josta voisi ostaa alkuperäisiä PSP:n akkuja? Mieluusti myös joitain kokemuksia olisi miellyttävä kuulla, jos mahdollista.

EDIT: Ja tietenkin, jos vielä samaan syssyyn löytyisi PSP originaalin coverin ostopaikkoja, tieto kelpaisi. Richspsxparts.com on ainoa mesta jonka tiedän tällä hetkellä.

Jäsen Prisoner:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: PrisonerFIN PSN ID: PrisonerFIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin Prisoner (Näytä viesti)
    Ja jatkokysymyksenä vielä.. Kannattaakohan koneella pelata, jos se noin rutisee? Onko suosituksia minne sen voisi viedä tarkistettavaksi pk-seudulla? Onko PSP:ssä kansainvälinen takuu? Missä on JJ?

(kiitos moderaattoreille oikeaan ketjuun siirtämisestä)
    Itse itselleni vastaten:
    http://www.youtube.com/watch?v=LjNVZyZ07WE

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Itse itselleni vastaten:
    YouTube - PSP huolto
    Sori. Oli jääny yksityisyysasetukset väärin ja video ei näkynyt. Nyt pitäis näkyy...

Paikka
    Gamer IDt

Sori. Oli jääny yksityisyysasetukset väärin ja video ei näkynyt. Nyt pitäis näkyy...
    PlayStation-tuotteiden kohdalla sama on kai ollut aina voimassa, eli jos laite on ostettu EU:n ulkopuolelta, ei se kuulu Nordisk Filmin tarjoamaan tukeen.

Tästä voi toki olla yhteydessä esimerkiksi kuluttajaneuvontaan, mutta kyseessä ei tosiaan ole PSP-spesifinen juttu.

Tässä kohtaa en voi kuin suositella olemaan yhteydessä liikkeeseen, josta olet PSP:n aikanaan ostanut ja pyytää heitä hoitamaan takuuvaihto.

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Käsittämätöntä pelleilyä tällaiselta globaalilta firmalta. Jää muuten kaikki Playstation-vehkeet vastedes ostamatta, jos totuus on se, ettei niitä saa huollettua edes rahalla!!! Ei V.ttu mittä pelleilyä!

Paikka
    Gamer IDt

Jää muuten kaikki Playstation-vehkeet vastedes ostamatta, jos totuus on se, ettei niitä saa huollettua edes rahalla!!!
    Kyllä saa, kunhan laite on ostettu EU-maasta.

En tunne pykäliä ja kiemuroita tarkkaan, mutta Nordisk Film ei ole sama kuin Sony. Sony kyllä tarjonnee takuuta ihan globaalisti, mutta sitä varten sinun pitää olla yhteydessä siihen liikkeeseen, josta laite on ostettu. NF on vain paikallinen maahantuoja.

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

No mä otin yhteyttä siihen "tuotetukeen", johon Playstationin suomi-sivustolla käskettiin. Jos sulla on tiedossa joku muu yhteystieto niin laita ihmeessä jakoon. Joku muukin mun lisäksi vois tarvita sitä...

Paikka
    Gamer IDt

No mä otin yhteyttä siihen "tuotetukeen", johon Playstationin suomi-sivustolla käskettiin. Jos sulla on tiedossa joku muu yhteystieto niin laita ihmeessä jakoon. Joku muukin mun lisäksi vois tarvita sitä...
    En tiedä mitään globaalin tuotetuen yhteystietoa, joten siksi pyysin ottamaan yhteyttä laitteen myyneeseen kauppaan.

Nordisk Filmin tuotetuki vastaa vain virallisesti maahantuoduista tai EU-maista ostetuista PlayStation-tuotteista.

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin TT-2k (Näytä viesti)
    En tiedä mitään globaalin tuotetuen yhteystietoa, joten siksi pyysin ottamaan yhteyttä laitteen myyneeseen kauppaan.

Nordisk Filmin tuotetuki vastaa vain virallisesti maahantuoduista tai EU-maista ostetuista PlayStation-tuotteista.
    Ai pitäiskö mun soittaa siihen MBK Centerin X-kerroksessa sijainneeseen pieneen thaikkukauppaan? Näinkö kansainvälinen mukamas johtava videopelifirma hoitaa huollot? Jos tuo Sonyn tuotetuki on yhtäkuin joku NordiskFilm niin miksei ne annan kyselijöille ohjeita miten laitteen saa huollettua?

Paikka
    Gamer IDt

Ai pitäiskö mun soittaa siihen MBK Centerin X-kerroksessa sijainneeseen pieneen thaikkukauppaan?
    Paremman puutteessa kyllä.

Näinkö kansainvälinen mukamas johtava videopelifirma hoitaa huollot?
    Ei, vaan näin Nordisk Film hoitaa PlayStation-takuuasiat. Sony korporaatiotasolla toiminee toisin.

Jos tuo Sonyn tuotetuki on yhtäkuin joku NordiskFilm niin miksei ne annan kyselijöille ohjeita miten laitteen saa huollettua?
    Sitä lienee parasta kysyä heiltä.

Tällaisen Support-sivun löysin Thaimaan virallisilta PlayStation-sivuilta. Ehkä tuolla pääsee alkuun?

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Skeidaa. Jääköön PSP hyllyyn ja sen pelit kauppoihin. Uus iPod touch taitaa olla seuraavana hankintalistalla. Jos se hajoaa niin sen saa sentään huollettua riippumatta siitä mistä lentokentältä sen on ostanut. En vaan ymmärrä millä Sony ja muut firmat meinaa voittaa kilpailun uusia pelureita vastaan, jos asiakaspalvelu on tällä tasolla...

Paikka
    Gamer IDt

En vaan ymmärrä millä Sony ja muut firmat meinaa voittaa kilpailun uusia pelureita vastaan, jos asiakaspalvelu on tällä tasolla...
    Yritä nyt oikeasti erottaa Sony ja Nordisk Film toisistaan. Kaksi ihan eri yritystä.

Totta on, että kuluttajan kannalta parantamisen varaa olisi. Minusta silti voi hieman vilkaista peiliinkin päin, jos ei viitsi nähdä hieman vaivaa takuupalautuksen eteen, jos se ei hoidukaan suoraan maahantuojan kautta.

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Jos Suomen virallinen Playstation -tuki vastaa sähköpostiviestiin näin: "Ainoa neuvoni on se, että kannattaa harkita uuden PSPn ostamista", niin mitä mitä mieltä olet Sonyn virallisen Playstation-tuen laadusta?

Pitääkö kuluttajan itse osata päätellä, että nyt ei ole kyseessä Sony vaan joku välikäsi, joka ei tiedä asioista vit*uakaan?

Paikka
    Gamer IDt

Jos Suomen virallinen Playstation -tuki vastaa sähköpostiviestiin näin: "Ainoa neuvoni on se, että kannattaa harkita uuden PSPn ostamista", niin mitä mitä mieltä olet Sonyn virallisen Playstation-tuen laadusta?
    Se mielipide on tullut jo selväksi.

Pitääkö kuluttajan itse osata päätellä, että nyt ei ole kyseessä Sony vaan joku välikäsi, joka ei tiedä asioista vit*uakaan?
    Ei välttämättä itse pidä osata, mutta sinua on tässä nyt yritetty auttaa ja opastaa haukkumaan oikeaa puuta ja ottamaan yhteyttä tahoihin, jotka ehkä voisivat oikeasti auttaa.

EU:n ulkopuolelta ostettaessa oikeussuojakeinoja ei ole

Yleistä kansainvälistä kuluttajaongelmien käsittelyjärjestelmää ei ole olemassa. Yleinen ohje kaikkialla maailmassa on tehdä viallisesta tuotteesta valitus myyjälle ja esittää tälle korvausvaatimus.
    Update! Ei se tilanne ole Applen tuotteillakaan aina ollut niin ruusuinen. Vasta pari kuukautta sitten Helsinkiläinen Apple-huolto mcare aloitti iPhone-huollot tuontipuhelimille.

Lähde: Kuluttajavirasto

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •