No mä kärjistin asiaa omalta osaltani vähän tahallaan. Sony on maailmanlaajuinen ja luotettu firma ja varmaan jokainen PSP:n ostaja olettaa saavansa apua oman maansa tuotetuelta ongelmien sattuessa (viimeistään setelitukkua heiluttamalla). Mä en todellakaan rupea soittelemaan mihinkään Sonyn thaineuvontaan tai siihen pikkumyymälään mistä koneen ostin.
Konsolifin-palvelua yhtään tämän enempää dissaamatta (olen pitkäaikainen fani) totean vain että jos Sonyn tuotetuki on tällä tasolla, saa laitteet jäädä jatkossa kaupan hyllyyn.
Tässä vielä opettavaisena esimerkkinä yksi Apple-case: Suomesta ostettu Macbook hajosi pitkällä Thaimaan matkalla. Kävelin viralliseen Apple-huoltoon Bangkokissa ja laite otettiin huoltoon ilman kuittien tai muiden kyselyä veloituksetta. Ongelmaksi koitui tosin näppis, joka olisi pitänyt vaihtaa eikä varastosta löytynyt suomi-ääkkösillä varustettua varaosaa. Tilanteesta jäi kuitenkin hyvä fiilis, koska asiaskasta sentään yritettiin auttaa.
Mutta kukin tehkööt tavallaan. En vain ymmärrä mitä Sony hyötyy tällaisesta järjestelystä...

LinkBack URL
About LinkBacks

Siteeraa