Sivu 123 / 123 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2373113114115116117118119120121122123
Näytetään tulokset 2 441 - 2 443 / 2443

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

Tämä on keskustelu PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: nyt sitte kävin tänää kattomassa tota antennihaaroitinta ja tää myyjä sano että jos mulla on siinä telkkari ja modeemi niin ...

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Jageksi

Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

nyt sitte kävin tänää kattomassa tota antennihaaroitinta ja tää myyjä sano että jos mulla on siinä telkkari ja modeemi niin se saattais häiritä sitä modeemin yhteyttä sit se puhu jostain yhteyden vahvistimesta en muista tarkalleen ,että pitäskö mun ostaa tommone joku yhteyden vahvistaja???

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Lainaus Viestin lähetti alunperin Jageksi (Näytä viesti)
    nyt sitte kävin tänää kattomassa tota antennihaaroitinta ja tää myyjä sano että jos mulla on siinä telkkari ja modeemi niin se saattais häiritä sitä modeemin yhteyttä sit se puhu jostain yhteyden vahvistimesta en muista tarkalleen ,että pitäskö mun ostaa tommone joku yhteyden vahvistaja???
    Se on totta, että ne voivat häiritä toisiaan, mutta se selviää vain kokeilemalla. Älä siis vielä mitään vahvistinpalikkaa osta, jos se lopulta osoittautuukin tarpeettomaksi.

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Vastaus: PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

Koska tämä on paisunut mammuttimaiseksi, ja menee nykyään joka kerta viestejä siirrellessä sekaisin, laitetaan ketju lukkoon. Jatkossa verkko-ongelmista on tarkoitus keskustella ihan omalla alueellaan.
    Last edited by TT-2k; 11.11.2009 at 15:45. Syy: Linkki lisätty

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •