Uusimman PES:sin XO-version arvostelun loppukommentista IGN:llä. "Its by no means perfect, though: compared to the PS3 version it runs more smoothly with far fewer drops in frame rate,"
Linkki
Eli eiköhän reilusti tunnusteta, että tässä genissä ero Sonyn ja MS:n laitteiden välillä on melkein kuin PS2 ja XBOX:n ero. Tällä kertaa vain MS toi tehokkaamman koneen tarjolle vuotta ennen hitaampaa.
Niin, tässä tapauksessa kun on kyseessä Konami. PS3:n jeesuspelin MGS4:n julkaisija. Pitäisihän heillä olla kokemusta, kuinka siitä tehot revitään?
Appropoo. Onko MGS oikeasti jeesus muuta kuin tosihc-pelaajille? Minä en innostunut yhdestäkään MGS:stä tai Splinter Cellistä. Myykö MGS:n avulla kevyesti muutaman miljoonaa konetta?
PS. Naapuri ostaa varmaan 40gb:n PS3:n pian elokuvasoittimeksi. Pitää poimia Mopomyrsky jostain alelaarista ja mennä sinne pelailemaan. Ei tarvii onneksi itse investoida heikkotehoiseen pelikoneeseen parin pelin takia.Mä olen vahva WMV9-from-internet leirin kannattaja tässä next-gen formaatti kiistassa.
HD-DVD ja Blu-ray ovat vaan jo niin eilistä päivää.
Ellei sitten se mene ostamaan vaan sitä HD-DVD asemaa PC:hen.![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Mä olen vahva WMV9-from-internet leirin kannattaja tässä next-gen formaatti kiistassa.