Tämä on keskustelu PS3:sen tuleen syttyminen?, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Tuttuvani on Sonylla töissä ja kertoi että viime aikoina yllättävän moni PS3 on syttynyt tuleen kun sitä on käytetty yli ...
Tuttuvani on Sonylla töissä ja kertoi että viime aikoina yllättävän moni PS3 on syttynyt tuleen kun sitä on käytetty yli 1h putkeen päällä?!
Seuraukset ovat olleet usein aika pahoja koska PS3sen sijaintihan on yleensä talon keskipisteessä; olohuoneessa. Joten pahoilta vahingoilta ei olla voitu välttyä.
Täytyy ruveta tarkkailemaan tuota omaa PS3:sen sijaintia ja kuumenemista. Siirsin jo omani sohvapöydälle jotta haistan heti jos alkaa muovi käryämään kun pelaan.
Minun serkku on töissä Sonylla ja kertoi, että PS3 tekee ihan aitoja euroseteleitä jos painaa valikossa kolmio, kolmio, L1, L2, Ylös, Alas. Sen jälkeen PS näppäin pohjaan 35min 20sek tarkalleen. Rahaa voi tulostaa halutun määrän millä vain usb-väylään kytkettävällä väritulostimella, silti seteleistä tulee ihan aitoja.. niissä on vesileima ja kaikki, ei poliisitkaan sanonut että ne on väärennettyjä kun itse kävin laitoksella kysymäs, että voinko käydä ostoksilla näitten kanssa. Nykyään olen miljonääri ja harrastan seksiä supermallien kanssa päivittäin. Ensi viikolla ensimmäinen reissuni kuuhun edessä, vähän jännittää.
Kiitos Sony!
Enpä tiedä kuinka se spoileri tehdään oikeaoppisesti mutta aprillipilan voi hoitaa myös tyylillä.
Kesällä tulossa kuulema päivitys jolla ps3:ta rakennetaan virtuaaligrilli jolla voi sit storesta ostaa eri valmistajien makkaroita ja sit voi laittaa taustakuvaksi haluamansa makkaran tikun varteen pyörimään. Sonyn pääjehu lähetti kirjekyyhkyllä viestin eilenhoo hoo!
Ei, Sonyn pomo soitti mulle minuutti sitten ja sanoi, että se koodi on: neliö, neliö, neliö, R3*855 ja kaikki pitää tehdä kolmen sekunnin sisään, jos et tee, niin pelikoneesi haetaan pois ja mikään kauppa ei myy sinulle IKINÄ mitään pelikonetta, saati sitten ruokaa perheellesi
Mutta jos ton onnistuu tekemään, niin kuulemma saa ilmaiset pelit vuodeksi eteenpäin
Ja Homea kun käytät 5tuntia putkeen niin seuraavista tunneista sun PSN tilille maksetaan 10/tunnista![]()
Last edited by Timppa; 01.04.2008 at 03:06.
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Kuulin juttuu maKijolta, että se koodi on ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, A, B.
"The stages of the game will also be based on famous battles that actually took place in ancient Japan ... So here's this giant enemy crab!"
Repeilin aika vähän noita juttujaKiva piristys työ-yön jälkeen
![]()
Vihjeeksi, jos yrittää aprillata, niin kannattaa valita sellainen pila joka voisi olla edes teoriassa mahdolistaMenisi hiukan paremmin läpi Xbox puolella...
Mun faija on sonylla töissä ja ne on valmistellu tätä aprillipilaa jo monta vuotta. Ruuvatkaapa pleikkarin muovit irti... alta paljastuu Wii.
Itse kuulin enoni serkun veljeltä, joka on Sonylla töissä, että tänä vuonna Sony on suunnitellut tuovansa markkinoille lisävarusteena 5" renkaat, joilla Pleikkari on mahdollista muuttaa kyykkymopoksi. GT5P:n pelaamiseen tulee aivan uutta tunnelmaa.
Tämä on täyttä faktatietoa.
Täällä vaan naureskellaan vakavalle turvallisuusasialle, mutta Tropicin kuvaamasta potentiaalisesta kriisistä on olemassa myös ihan valokuvatodisteita:
http://pix.nofrag.com/f/b/0/793dcd74...6b4ec8e81b.jpg
Ei siis mikään ns. tornihuhu.
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
aika hyviä "uutisia".
PS. kerkesin jo pelätä, kun 3 ensimmäisiä jäsenet kirjoittivat eilen![]()
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫