Näytetään tulokset 1 - 12 / 12

miks en pääse liveen? apuja!!

Tämä on keskustelu miks en pääse liveen? apuja!!, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: miksi en pääse xbox liveen pelaamaan mitään pelejä esim:rockband tai call of duty pääsee vaan sinne markettiin ostamaan vaikka biisejä ...

Jäsen
    Paikka
    vantaa

miks en pääse liveen? apuja!!

miksi en pääse xbox liveen pelaamaan mitään pelejä esim:rockband tai call of duty
    pääsee vaan sinne markettiin ostamaan vaikka biisejä mut siihen se jää, tarviiko asetuksia jotenki muuttaa? omasta mielestä olen laittanut kaikki kohdalleen mut jossain on vikaa?!?!?
    oisko joku niin ystävällinen et kertois vian

Jäsen Tha Old:n Avatar
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Gamertag: Tha Old Wii Code: 6329 6423 3293 0535

Vastaus: miks en pääse liveen? apuja!!

Noh itse en osaa tämän paraemmin kyllä auttaa,mutta onko sinulla maksettuna Xbox live aika,meinaan jos on niin minun mielestäni sen pitäisi toimia.

Jäsen
    Paikka
    vantaa

Lainaus Viestin lähetti alunperin Tha Old (Näytä viesti)
    Noh itse en osaa tämän paraemmin kyllä auttaa,mutta onko sinulla maksettuna Xbox live aika,meinaan jos on niin minun mielestäni sen pitäisi toimia.
    olen käsittänyt että silver taso on ilmanen ja ilmaseksi sais myös pelatakin livessä mutta en sit tiedä?

Jäsen Juhokar:n Avatar
    Paikka
    Kerava
    Gamer IDt

Gamertag: NAX6

Lainaus Viestin lähetti alunperin mensku (Näytä viesti)
    olen käsittänyt että silver taso on ilmanen ja ilmaseksi sais myös pelatakin livessä mutta en sit tiedä?
    Valitettavasti ei voi, pitää olla gold jäsenyys, että voi pelata.

Jäsen
    Paikka
    vantaa

Lainaus Viestin lähetti alunperin Juhokar (Näytä viesti)
    Valitettavasti ei voi, pitää olla gold jäsenyys, että voi pelata.
    sekin vielä, eikös esim vpd pelikaupassa myydä jotain ns.aikaa että ei tartte käyttää mitään luottokortteja? paljonko sellanen peli aika noin niin kun maksaa?
    onko ps3 kanssa jonkinlainen vastaava juttu?

Jäsen / [FL] Nisupulla:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    21
    Gamer IDt

PSN ID: Nisu

Lainaus Viestin lähetti alunperin mensku (Näytä viesti)
    onko ps3 kanssa jonkinlainen vastaava juttu?
    Pleikkarilla verkkopelaaminen on ilmaista. Kaikki pääsevät mukaan, kun käy ensin hakemassa vain sen pelin kaupasta
    Slay Radio - Go retro!

Jäsen Talwar:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

Gamertag: Talwar PSN ID: Talwar3k

Täällä Quzu myy 13kk live aikaa 36 euroon.
    Kaupassa se on abaut 60 12kk.
    KONSOLIT: Master System, Mega Drive, Mega Drive II (32X+Mega-CD II), Game Gear | XBOX360 Super Elite | PS3 160GB
    SETTI: Sanyo PLV-Z2000 (1080p) @ Grandview Cyber CB-P106 (106") + Xbox 360 HD DVD + Ps3 Blu-Ray | Yamaha Rx-V665b

Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Itse muistelisin ainakin kun Gigantista katsoin tuota Live ajan hintaa niin se taisi olla 3kuukauden live aika 25e paikkeilla ja koko vuoden 59,90e saatan muistella väärinkin mutta tuo kertoo ainakin suurin piirtein paljon se live maksaa.

Jäsen
    Paikka
    vantaa

on tääkin yhtä ryöstöä!

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: FinQeQe PSN ID: Sorsankosto

Pitäishän tuossa olla tuo 1kk ilmainen Gold, jos tekee uuden tilin. Huomattiin tuossa, että jopa minun puolitoista vuotta vanhasta Coresta sai 1kk Gold trialin, kun värkkäsi uuden tilin.

Mutta joo, tuon Goldin maksaminen ihan siitä riippuvaa, tuleeko netissä pelattua vai ei. Omalta kohdalta lopetin Liven maksamisen, koska netissä pelaaminen oli suhtkoht vähäistä verrattuna mitä käyttää yksinpeleihin. Ostaa sitten vaikka sillä rahalla Codin Pleikalle, jos tekee mieli nettiin räimimään.
    Nyt pelaa: Mitä milloinkin

Jäsen ManjiMaru:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: ManjimaruFIN PSN ID: hmanji

Xbox live Gold peliaikaa saa ostettua pelikaupoista täällä kotisuomesta ilman luottokorttejakin. DVD-boksin näköisissä bokseissa myydään kortteja joista raaputetaan esiin koodi joka syötetään sitten XBL:ään. Vaihtoehtoja oli kai 1kk ja 3kk ellen muista omiani.

Itse ostin joskus Vantaan videopelidivarista mutta uskon että Tilt ja muut pelikaupat myyvät ihan satavarmasti noita live-peliaikakortteja. Tätä vuotta menen turnausvoittojen ilmaisen peliajan turvin..

Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin ManjiMaru (Näytä viesti)
    Xbox live Gold peliaikaa saa ostettua pelikaupoista täällä kotisuomesta ilman luottokorttejakin. DVD-boksin näköisissä bokseissa myydään kortteja joista raaputetaan esiin koodi joka syötetään sitten XBL:ään. Vaihtoehtoja oli kai 1kk ja 3kk ellen muista omiani.

Itse ostin joskus Vantaan videopelidivarista mutta uskon että Tilt ja muut pelikaupat myyvät ihan satavarmasti noita live-peliaikakortteja. Tätä vuotta menen turnausvoittojen ilmaisen peliajan turvin..
    Itse en ole tuommoisista 1 kuukauden live ajoista kuullukkan,mutta jos sanot että semmoisia on niitä myös isolla toden näköisyydellä on,mutta kyllä noissa kaupoissa on myös tommoista 12kuukauen live aikaakin olemassa,kuten esimerkiksi ´Prismassa,Gigantissa jne..

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •