Noh itse en osaa tämän paraemmin kyllä auttaa,mutta onko sinulla maksettuna Xbox live aika,meinaan jos on niin minun mielestäni sen pitäisi toimia.
Tämä on keskustelu miks en pääse liveen? apuja!!, Muu pelialaan liittyvä keskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: miksi en pääse xbox liveen pelaamaan mitään pelejä esim:rockband tai call of duty pääsee vaan sinne markettiin ostamaan vaikka biisejä ...
miksi en pääse xbox liveen pelaamaan mitään pelejä esim:rockband tai call of duty
pääsee vaan sinne markettiin ostamaan vaikka biisejä mut siihen se jää, tarviiko asetuksia jotenki muuttaa? omasta mielestä olen laittanut kaikki kohdalleen mut jossain on vikaa?!?!?
oisko joku niin ystävällinen et kertois vian
Noh itse en osaa tämän paraemmin kyllä auttaa,mutta onko sinulla maksettuna Xbox live aika,meinaan jos on niin minun mielestäni sen pitäisi toimia.
Slay Radio - Go retro!
Täällä Quzu myy 13kk live aikaa 36 euroon.
Kaupassa se on abaut 60 12kk.
KONSOLIT: Master System, Mega Drive, Mega Drive II (32X+Mega-CD II), Game Gear | XBOX360 Super Elite | PS3 160GB
SETTI: Sanyo PLV-Z2000 (1080p) @ Grandview Cyber CB-P106 (106") + Xbox 360 HD DVD + Ps3 Blu-Ray | Yamaha Rx-V665b
Itse muistelisin ainakin kun Gigantista katsoin tuota Live ajan hintaa niin se taisi olla 3kuukauden live aika 25e paikkeilla ja koko vuoden 59,90e saatan muistella väärinkin mutta tuo kertoo ainakin suurin piirtein paljon se live maksaa.
on tääkin yhtä ryöstöä!![]()
Pitäishän tuossa olla tuo 1kk ilmainen Gold, jos tekee uuden tilin. Huomattiin tuossa, että jopa minun puolitoista vuotta vanhasta Coresta sai 1kk Gold trialin, kun värkkäsi uuden tilin.
Mutta joo, tuon Goldin maksaminen ihan siitä riippuvaa, tuleeko netissä pelattua vai ei. Omalta kohdalta lopetin Liven maksamisen, koska netissä pelaaminen oli suhtkoht vähäistä verrattuna mitä käyttää yksinpeleihin. Ostaa sitten vaikka sillä rahalla Codin Pleikalle, jos tekee mieli nettiin räimimään.![]()
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Xbox live Gold peliaikaa saa ostettua pelikaupoista täällä kotisuomesta ilman luottokorttejakin. DVD-boksin näköisissä bokseissa myydään kortteja joista raaputetaan esiin koodi joka syötetään sitten XBL:ään. Vaihtoehtoja oli kai 1kk ja 3kk ellen muista omiani.
Itse ostin joskus Vantaan videopelidivarista mutta uskon että Tilt ja muut pelikaupat myyvät ihan satavarmasti noita live-peliaikakortteja. Tätä vuotta menen turnausvoittojen ilmaisen peliajan turvin..