Toistanpa itseäni...Pitkään harkitsin tuon samsungin 46C755:n ostamista ja perehdyin telkkuun foorumeiden, kuten dvdplazan ja avs:n kokemusten kautta, sekä kävin itse kokeilemassa sitä paikallisessa kodinkoneliikkeessä. Kaverini on töissä siellä, joten aukioloaikojen jälkeen tuli säädettyä sillä ties mitä. Foorumin käyttäjät ovat olleet tyytyväisiä ja niin olin myös itse vaikuttunut näkemästäni. Telkun kuva erottui edukseen muista rivissäolleista ihan jo niillä kaupan paska-asetuksilla. 46 -tuumaa , hieno ulkoasu, 3D ja muutenkin hyvä kuva 1400 euron hintaan. That's a bargain I might say! Siinä siis oma mielipiteeni ja tuskinpa 40" C755 paljoa häviää isoveljelleen, mutta tähän kannattaa itse perehtyä.
Toistanpa itseäni lisää, eli jätin itse telkun ostamatta , koska haluan hieman vielä katsella, että miten tuon 3D:n käy ja mitä muut valmistajat tulevat tarjoamaan lähikuukausien aikana.
3D jäi valitettavasti pelien kanssa kokeilematta, mutta tällä foorumilla SuicideBunny78 omistaa kyseisen vehkeen, joten kyseleppä ehdottomasti häneltä yksityisviestillä asiasta lisää!

LinkBack URL
About LinkBacks
Siteeraa
Muutama vuosi tarkottaa meikäläiselle 2-4 vuotta. Nalluc, jos en olisi tuhlannut rahojani ylettömästi lomareissuun, niin ostaisin itse tuolla tarjouksella tuon C755:n samantien pois.