Joo, no tota sarjaa ihan alusta asti (EA Hockey/NHL Hockey '91) pelanneena olen ITSE sitä mieltä, että pelkän NHL:n takominen on MUN mielestä aika nähty juttu, ja veikkailenpa, että moni eurooppalainen pelaaja on samaa mieltä. Se, että sä huutelet täällä omia mielipiteitäsi yleisinä "faktoina" ei tarkoita, että ne olisivat faktoja.Minkä takia luulet, että mm. SM-liiga alkujaankin lisättiin peliin, eikä (huom!) sitä ole poistettu pelistä? Olisikohan, että sille oli kysyntää? Kuten sanoin: se parantaisi varmasti Be a Pro -pelimuotoa, kun NHL-paikasta voisi HALUTESSAAN oikeasti taistella "pohjalta" asti, jos jo olemassa olevien "extra-liigojen" olemassa olo pelissä vietäisiin askeleen pidemmälle.

LinkBack URL
About LinkBacks

Siteeraa
Minkä takia luulet, että mm. SM-liiga alkujaankin lisättiin peliin, eikä (huom!) sitä ole poistettu pelistä? Olisikohan, että sille oli kysyntää? Kuten sanoin: se parantaisi varmasti Be a Pro -pelimuotoa, kun NHL-paikasta voisi HALUTESSAAN oikeasti taistella "pohjalta" asti, jos jo olemassa olevien "extra-liigojen" olemassa olo pelissä vietäisiin askeleen pidemmälle.