heh
Luulen että pelan ensin hivenen pahalla mutta hyvin korruptoituneella hahmolla. Yritän tehdä siitä keisari Palpatinen näköisen magian käyttäjän
Tämä on keskustelu Fable 2, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Hyviä videoita! Ite taidan hyvällä pelatessa mennä isoilla miekoilla....
Hyviä videoita! Ite taidan hyvällä pelatessa mennä isoilla miekoilla.
Author of NHIX
heh
Luulen että pelan ensin hivenen pahalla mutta hyvin korruptoituneella hahmolla. Yritän tehdä siitä keisari Palpatinen näköisen magian käyttäjän
Jep, hyvää tavaraa. Miltäs muuten kuulostaisi blogi tästä pelistä tuonne etusivulle? Melkein valmis olisi jo... olisikohan se liikaa ''hypeä''?![]()
Edge lehti antoi arvosanaksi 9/10, joka on aivan käsittämättömän hyvä fantsuropelle! :O
Peli saapui odotetusti viime tiistaina, ja ahkeraan on pelattu. Viikonlopun joudun pitämään taukoa tahkoamisesta, mutta eiköhän tuosta saada tuntumaa maanantaina ja kokonaista arvostelua viimeistään perjantaina ulos.
Tämä muuten tulee olemaan varmasti kova pala eläinystäville!
Itse ainakin tiedän että heti kunhan pelaamaan pääsee niin siitä seuraa sellaiset sydämen tykytykset sen piskin perään joka tilanteessa, että auta armias jos sille mitään käy!
Tästä muistuu mieleen samankaltainen tilanne:
Tuohon voi jo vastata ilman peliä pelaamatta. Tietenkin sille koiralle tapahtuu jotain!Miksi sä oikeesti kuvittelet että se tuohon peliin on tuotu mukaan? Luomaan tunnetta(niin se pasuunan soittaja Molyneuxhan on hehkuttanut) ja sitä saadaan kun pistetään rakki kärsimään aka väännetään veistä haavassa notta saadaan kyynel kanavat virtamaan ja tunteet kuohuamaan. Kutsun tätä dramaturgian nimissä Final Effortiksi - kun mikään muu ei riitä pistetään peliin/elokuvaan (tai mihin tahansa median tuotokseen) eläimiä ja pistetään ne kärsimään, tätä ei kylmäkään ihminen kestäisi. Ja näin herätetään tunteita, helppo ja takuu varma keino saada ne kyynel kanavat väpättämään. Näin se menee kaikissa median tuotoksissa johon tuodaan eläimiä mukaan. Uskoitko sä oikeesti että I Am Legendiin tuotiin koira vaan koska se oli hauska ja söpö? ... Sitä minäkin
Mutta tästä saadaankin ovela aasin silta minun kysymykseeni: Itsekkään en kestä eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa mutta ärsyttävät kakarat ovatkin asia erikseen, eli Saahan pelissä kurittaa kakaroita oikein olan takaa?Kuvitelkaapa vaikka tilanne jossa voisit viedä ärsyttävän pikseli poikasi saunan taakse vähän maistamaan Koivu Herraa
Now that would be Video Gaming at it`s best!!
Foeman [fuu-maan] (Definition of the forgotten God Creature from the ancient times. Abilities include amazing Sex appeal, Kung-Fu and God-like powers.)
Eikös ensimmäisessä pelissä saanut? Ainakin muistelisin lukuisia naurun hörähdyksiä päästelleeni mitä epäsovimmissa tilanteissa kun nämä raivostuttavat nassikat juoksivat torilla pikimustiin kaapuihin pukeutuneen, sarvipäisen pahan soturin perässä ja erehtyivät ilkkumaan tätä, jota tietenkin seurasi oikein ansaitut muks ja kops kuritukset!
Mutta auta armias jos sille koiralle käy mitään![]()
Uutta Traileria pukkaa. Komialta näyttää.![]()
Samaa vähän itsekin mielessäni kelailin. Silti toiveissani on, että tähän sisältyy omaa valintaa tms. vaikeita kysymyksiä. Peliähän nimenomaan näillä hehkutetaan, joten olisi typerää jos koiralle tapahtuisi jotain teet sitten mitä hyvänsä.
Minä en anna sen tapahtua!
P.S I Am Legendin katsominen toi vähän liiankin pahan olon.
tietääkseni koiraa voi kyllä kurittaa ja se voi ottaa lämää vastaan, mutta se ei koskaan kuole koska se on hyvin tärkeä elementti hahmollesi
koira myös morphaa samalla kun sinä. joten, jos olet pahis, niin koirasi myös näyttää siltä![]()
toivon että se olisi saman tyylinen kuin black & whiten otukset, haluan opettaa sen koiran ihan hirviöksi