Tämä on keskustelu Zeldan ongelmat, Pelikeskustelu alueella, joka on osa-alue alueella: Ei kait siitä pelaajalle mitään sen kummempaa hyötyä. En täysin muista miten tuo papukaija kaikkeen reagoi. Pihiksi ainakin pari kertaa ...
Ei kait siitä pelaajalle mitään sen kummempaa hyötyä. En täysin muista miten tuo papukaija kaikkeen reagoi.
Pihiksi ainakin pari kertaa kovasti haukkui kun en paljoa maksanut. En sitten muista voiko tuossa käydä niinkin että papukaija käy kimppuun.
Papukaijasta ei kannata välittää, kun osaa varastaanSe käy ensin kimppuun, mutta itse en ole koskaan kuollut sen hyökkäyksistä.
Tiedä sitten, onko tuo tehty tarkoituksella, vai onko bugi.
Last edited by pelit pelittää; 13.01.2009 at 13:43.
Ei se kaija tappaa voi.. Siltä vaan on hauskaa varastaa.![]()
lolwut
SSBB FC: 3781 1552 8783/Jage
Ooookei. Tuosta kalastus paikasta: Mistä oikein erotan mikä vuodenaika siellä vallitsee?![]()
Osaisikohan kukaan auttaa Wiin Zeldassa? Eli olen menettänyt puukilven taistelussa aulangolla. Kävin kotikylästä hakemassa rautakengät, mutta en pääse örkin ohi vuorelle. Mitä pitäisi tehdä? Tarviiko kilpeä vai ei?
Twilight princesissä, olen ensimmäisessä temppelissä jumissa. Olen pelastanut kaikki apinat ja tarkoitus olisi mennä rökittämään bossia. Apinat tekevät rotkon yli ketjun, joka johtaa ovelle, mutta miten ihmeessä saan tuon oven auki?
Ellen aivan väärin muista, niin tuolla toisella puolella on tosiaan ovi, josta pääsee ottamaan matsia dungeonin pomovastustajan kanssa. Siihen tarvitaan erillinen avain, joka löytyy jostain päin tuota temppeliä. Jos löysit matkan varrelta kompassin, niin kartalla pitäisi nyt näkyä kaikki temppelin aarrearkut, joita et ole vielä availlut.
Jos et halua tutkailla kaikkia näitä, niin pientä lisäapua löytyy tästä: